English Version
English

خواست قوی لازمه حرکت است

خواست قوی لازمه حرکت است

با حرکت راه نمایان می‌شود، در وادی‌های قبل به ما آموزش داده شد که برای شروع هر کاری تفکر لازم است و نباید مسئولیت‌های خود را به گردن خداوند بیندازیم. ما برای طی کردن راه، در ابتدا باید اطلاعات کافی از آن مسیر داشته باشیم و نباید از راه بترسیم و بدانیم که با حرکت کردن راه برایمان باز می‌شود.
من سودابه همیشه می‌گفتم؛ ‌ای کاش اتفاقی می‌افتاد که دیگر سیگار و قلیان نکشم، ولی حرکتی انجام نمی‌دادم؛ چون خواسته‌ام واقعی نبود. ولی با ورود به کنگره راه برایم نمایان شد که من هم می‌توانم، ولی باید خواسته‌ام قوی باشد و هدف خود را مشخص کنم تا بتوانم حرکت کنم.
هدف خود را که درمان نیکوتین بود مشخص کردم و شروع به حرکت کردم که با کمک روش درمان آقای مهندس و کمک‌راهنمای خوبم توانستم به خواسته‌ای که چندین سال منتظر آن بوده‌ام برسم. بعد از چند سال تازه متوجه شدم که من سودابه چه خسارت‌هایی خواسته و ناخواسته به خودم، خانواده و جامعه‌ام وارد کرده‌ام و الان باید جبران خسارت کنم. اول از خود که چه آسیب‌هایی به بدن خود وارد کرده‌ام، دوم از خانواده‌ام که برای من خیلی تلاش کردند که راه درست را پیش بگیرم، ولی من در مسیر ضد‌ارزش‌ها بودم و بعد از جامعه، به خاطر حتی آن ته سیگاری که در جاده، جنگل و کوه ر‌ها کردم.
در این وادی در مورد پیمان صحبت شده که محل پیمان می‌تواند کجا باشد. محل پیمان: کوه، دشت، دریا و کوه است. زمان پیمان: از ساعت ۱۲ تا ۴ بعدازظهر است. لوازم مورد نیاز ما یک زیر انداز، قلم، کاغذ و کبریت است. باید قبل از رفتن به محل پیمان بدن خودمان را بشوییم و لباس مرتب بر تن کنیم و مکانمان جوری باشد که کسی حضور نداشته باشد تا وقتی با خدای خودمان صحبت می‌کنیم، کسی صدای ما را نشنود و از خوردن و آشامیدن پرهیز کنیم
پیمان به ۲ قسمت تشکیل می‌شود؛ از ساعت ۱۲ تا 1:30 اشتباهاتمان را به صورت فهرست‌وار می‌نویسیم و از ساعت 1:30 تا ۲ آن‌ها را با صدایی که فقط خودمان متوجه شویم می‌خوانیم و طلب بخشش می‌کنیم و بعد از آن می‌سوزانیم. در قسمت بعد از ساعت ۲ تا 3:30 خواسته‌هایمان را می‌نویسیم چه برای خودمان چه برای دیگران و از ساعت 3:30 تا ۴ آن‌ها را می‌خوانیم و بعد از خواندن، آن‌ها را پاره می‌کنیم و به دست باد یا آب می‌سپاریم. پایان پیمان.

نویسنده: مسافر نیکوتین سودابه از نمایندگی اصفهان
رابط خبری لژیون: مسافر نیکوتین زهرا از نمایندگی اصفهان
ارسال: مسافر نیکوتین شهلا از نمایندگی اراک
لژیون درمان نیکوتین گروه خانواده کنگره60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .