English Version
English

حال خوب و بد انسان‌ها بستگی به میزان دانایی آن‌ها دارد

حال خوب و بد انسان‌ها بستگی به میزان دانایی آن‌ها دارد

سلام دوستان هاجر هستم کمک راهنما یک همسفر

جهان‌بینی برای همه انسان‌ها لازم و ضروری است مانند طنابی است که انسان به‌واسطه آن می‌تواند از تاریکی‌ها خارج شود فردی که اعتیاد دارد بندهای زیادی زده‌شده در کنگره با بالا بردن جهان‌بینی می‌تواند نیروهای درونش را بشناسد و متوجه می‌شود که چه ضربه‌هایی. به خود زده نیروهای بازدارنده هدفش توقف دانایی ما است بادانش و بالا بردن دانایی و آگاهی می‌توان این نیروهای بازدارنده را به نیروی مکمل تبدیل کرد برای از بین بردن ضد ارزش‌ها و حس‌های آلوده من نیاز به زمان‌دارم اگر حس‌های من پالایش‌شده باشد کوچک‌ترین ناخالصی را تشخیص می‌دهم. حس آلوده و منفی باعث می‌شود فرمان غلط صادر شود برای بیرون آمدن از تاریکی و از بین بردن حس‌های آلوده فقط تزکیه و پالایش لازم است و تزکیه و پالایش فقط با بالا بردن دانایی اتفاق می‌افتد.

سلام دوستان مریم هستم همسفر

حال خوب و بد انسان‌ها بستگی به میزان دانایی آن‌ها دارد هرچقدر دانایی بیشتر باشد بهتر می‌توانند با مشکلات مبارزه کنند و مانع‌ها را از سر راه خود بردارند. با دانایی است که می‌توانند آرامش داشته باشند از داشته‌های خود لذت ببرند و برای نداشته ها و خواسته‌های خود صبور باشند و برای رسیدن به آن‌ها از راه درست تلاش کنند برای داشتن آن میزان از دانایی و حال خوب احتیاج به علم جهان‌بینی دارند، احتیاج به یک استاد یا معلم دارند که به روش مدل یا ساده کردن مطالب بتواند این علم را به آن‌ها انتقال دهد. هرچقدر که دانایی آن‌ها زیاد شود به همان اندازه حال آن‌ها خوب خواهد شد.

سلام دوستان شهلا هستم همسفر

جهان‌بینی برای همه انسان‌ها لازم است ولی کسانی که در درون تاریکی هستند به علم جهان‌بینی نیاز مبرم دارند. جهان‌بینی مانند یک طناب و قرقره است که آدم را از عمق تاریکی‌ها بیرون می‌کشد و کسانی که دچار بیماری اعتیاد شدند و خیلی حس‌های خوب را از دست دادند و حس‌های بد پیدا کردند می‌توانند با کمک گرفتن از علم جهان‌بینی دوباره آن توانایی‌های که ازدست‌داده‌اند را پیدا کنند. در درون انسان غددی وجود دارد و برای اینکه این غدد شروع کنند به ترشح کردن باید در قسمت فیزیک فرمانی صادر شود و این فرمان زمانی صادر می‌شود که انسان ازنظر دانایی و ازنظر ظرفیت تغییر کرده باشد اگر انسان به آن ظرفیت دانایی نرسیده باشد این غدد در بدن ترشح نمی‌کند. ساختارهای درون انسان می‌توانند باانرژی که در درون خودش ذخیره کرده و در اثر سال‌های سال در درون ما بودند می‌توانند در ما ترس. نفرت. و حس‌های بد را به وجود بیاورند

و این حس‌های بد که به وجود می‌آورند کنترل ما را در اختیار خودشان قرار بگیرند. نیروهای منفی و بازدارنده در آلوده کردن حس انسان این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهند ولی فقط ابزارش متفاوت است یکجا تهمت. دروغ. خیانت. سرزنش کردن. دزدی. تمامی این‌ها نقض فرمان است ولی راه‌های آن باهم فرق دارد اما ما باید حواسمان جمع باشد که حس خودمان را آلوده نکنیم چون اگر حس آلوده شد نیروهای بازدارنده به هدف خود می‌رسند. نتیجه سی دی جهان‌بینی: روی مسئله دانایی مشناخت حس‌ها که ما چطور این حس‌ها را شناخته و آن را پالایش کنیم تا انسان بتواند از تاریکی‌ها بیرون بیاید.

سلام دوستان آسیه هستم همسفر

همان‌طور که میدانیم علم جهان‌بینی متعلق به همه آدم‌هاست و بیشتر برای کسانی نیازمند است که در درون تاریکی قراردادند و می‌خواهند از تاریکی خارج شوند مانند اعتیاد، چرا؟ چون اعتیاد کامل‌ترین تاریکی‌ها را در خودش گرفته است و خیلی حس‌های خوب و توانایی‌هایش را ازدست‌داده و به‌جای آن ناتوانی آمده است، این جهان‌بینی مانند یک طناب و قرقره‌ای است که می‌تواند آدم را از عمق تاریکی بیرون بکشد و همه آدم‌ها به آن طناب نیاز دارند برای کارهایی که می‌کنند و دیگر اینکه این استادان و کمک راهنمایان که می‌آیند صحبت می‌کنند و به دیگران کمک می‌کنند درواقع به ما علم جهان‌بینی را یاد می‌دهند و درگذشته این علم جهان‌بینی اصلاً خریدار یا چیزی نداشت در کنگره خیلی‌ها که برای ترک می‌آمدند می‌گفتند این حرف‌های فلسفی بدرد ما نمی‌خورد مگر اینجا دانشگاه است و ما دانشجو هستیم و مخالف بودند به خاطر همین مخالفت‌هایشان الآن اثری از آن‌ها نیست، یا از دنیا رفته‌اند یا دوباره به سمت مواد برگشتند.

سلام دوستان آرزو هستم همسفر

اول جزوه جهان‌بینی یک آقای امین فرمودند جهان‌بینی یعنی آنچه ما برداشت، ادراک، دریافت، احساس می‌کنیم نسبت به‌کل هستی (جهان درون، جهان بیرون) پس جهان‌بینی یعنی این‌که من نوع نگاهم نسبت به خودم و کل هستی چگونه است. جهان‌بینی الفبای خوب زندگی کردن و قوانین درست زندگی کردن را به من آموزش می‌دهد من همسفر چطوری جهان‌بینی‌ام بالا می‌رود؟ با آموزش‌های کنگره، سی دی‌های آموزشی، سر لژیون بودن، فرمان‌بردار بودن، خدمت کردن، جهان‌بینی تصویرسازی ذهنی را در درون من ایجاد می‌کند. تا من بهتر متوجه درک مسائل شوم. برای همین استاد امین در جزوه‌های جهان‌بینی از یک مدل‌هایی استفاده کردند تا برای من همسفر درک آن بهتر باشد. این مدل‌ها از کتاب ۶۰ درجه برگرفته‌شده است. درجه تکاملی من همسفر با نیروهای تخریبی مشخص می‌شود.۱-بازدارنده ۲-تخریبی ۳-مکمل هرچه دانایی من بیشتر باشد این نیروها مکمل من هستند و هرچه قدر دانایی من کمتر این نیروها مخرب و بازدارنده هستند.

سلام دوستان شیوا هستم همسفر

درکنگره ۶۰ گفته می‌شود که درمان اعتیاد مانند سرماخوردگی نیست ما زمانی که سرما می‌خوریم پیش پزشک می‌رویم و پزشک می‌گوید که این خشاب قرص را در یک دوره‌ی زمانی مصرف کن تا خوب شوی ولی درمان اعتیاد این‌گونه نیست شخص زمانی که کنگره می‌آید علاوه بر اینکه باید داروی خود را سروقت مصرف کند باید روی موارد دیگری مانند جهان‌بینی هم تأکید داشته باشد و اگر کسی یک‌پنجم به دانایی‌اش اضافه نشود نمی‌تواند یک‌پنجم از موادش را کم کند.

سلام دوستان مرضیه هستم همسفر

در جهان‌بینی گفته می‌شود که علم چیز پیچیده ایی نیست استاد یا معلم برای انتقال مطالب باید آن‌ها را ساده کنند و برای یادگیری بهتر از مدل استفاده کرده‌اند و تصویرسازی و شبیه‌سازی استفاده‌شده است. جهان‌بینی مانند طنابی است که انسان را از تاریکی‌ها نجات می‌دهد و انسان زمانی تغییر می‌کند که ازنظر دانایی و ظرفیت تغییر کند جهان‌بینی می‌گوید تا زمانی که ضد ارزش‌ها از بین نرود دانا نمی‌شویم و هر چیزی قوانینی دارد. اگر قوانین را رعایت کنیم به لذت می‌رسیم پس باید هوشیار باشیم و نگذاریم حس‌هایمان آلوده شود و نیروهای بازدارنده به هدفشان برسند که در این صورت عقل با حس آلوده فرمان می‌دهد و جلومی رود.
 

تایپ: اعضای لژیون هفتم

ویراستاری و ارسال: همسفر مریم (لژیون دوم)

نمایندگی همسفران میرداماد اصفهان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .