English Version
English

درمان اعتیاد بستگی به سیستم ایکس دارد

درمان اعتیاد بستگی به سیستم ایکس دارد

دستور جلسه این هفته صورت مسأله اعتیاد است، چرا صورت مسأله اعتیاد؟ پس اعتیاد حتماً یک مسأله است و صورت مسأله هم از چندین سؤال بی‌جواب به وجود می‌آید. یکی از مشکلات اصلی اعتیاد هم همین موضوع و صد‌ها سؤال بدون پاسخ بوده است و هیچ کسی هم در جهان نتوانست آن را حل کند و راه درست و منطقی برای اعتیاد پیدا کند.

دست آخر هم به این نتیجه رسیدند که اعتیاد یک بیماری مزمن و لا علاج است، ولی آقای مهندس که خودشان مصرف‌کننده مواد مخدر بودند با تلاش و کوشش فراوان توانستند این مسأله را حل کنند و فرمودند که اعتیاد یک بیماری لاعلاج و مزمن نیست بلکه جایگزین صورت گرفته، آقای مهندس مسأله حل شده را در قالب مقاله علمی به دانشگاه پزشکی ارائه دادند و فرمودند درمان اعتیاد بستگی به سیستم ایکس و تولید مواد مخدر‌های طبیعی بدن که همان (شبیه افیونی) بدن است را دارد. تعادل بدن انسان شامل جسم، روان و جهانبینی است که قسمت اول مربوط به خلق و خوی، قسمت دوم هم مربوط به جهانبینی و تفکرات است.

آقای مهندس روز چهارشنبه فرمودند صورت مسأله اعتیاد از زمان حضرت آدم تا الان درست مطرح نشده بود چرا که اگر صورت مسأله درست مطرح می‌شد حل هم می‌شد. در مسأله اعتیاد، جایگزین صورت گرفته که آن هم در کنگره فرد مصرف‌کننده به درمان قطعی می‌رسد، بدونه وسوسه و برگشت به مواد. اعتیاد چون با تخریب و ناهنجاری همراه است دیدگاه اطرافیان مصرف‌کننده هم از زاویه علمی نگاه خوبی نیست. زمانی که من سیگار مصرف می‌کردم، همیشه پنهانکاری می‌کردم که مبادا کسی از بستگان یا دوستانم بفهمند که من را قضاوت کند. خدا را حمد و سپاس که با علم کنگره و حل صورت مسأله اعتیاد توانستم بزرگترین ضد ارزشی، مصرف سیگار را درمان کنم و یک نفس راحتی بکشم.


نویسنده: مسافر نیکوتین عذرا از نمایندگی باغستان کرج
ویراستاری و ارسال:مسافر نیکوتین شهلا از نمایندگی اراک
لژیون درمان نیکوتین گروه خانواده کنگره ۶۰

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .