English Version
English

صورت‌مسئله اعتیاد کلید حل مسئله اعتیاد

صورت‌مسئله اعتیاد کلید حل مسئله اعتیاد

تمامی دستور جلسات کنگره شصت برگرفته از تفکر و اندیشه آموزش محور آقای مهندس دژاکام می‌باشند تا در طول درمان و جلسات کنگره شصت هدفی دنبال شود و آموزشی صورت گیرد.
صورت‌مسئله در همه موارد زندگی حتی در کوچک‌ترین مسائل روزمره زندگی اهمیت بسیاری دارد، چون تا صورت‌مسئله یک موضوعی به صورت شفاف و قابل درک بیان نشود حل آن مسئله با چالش‌ها و مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. برای مثال اگر در درمان یک بیماری حال از هر نوع بیماری، حتی یک سرماخوردگی ساده، صورت‌مسئله بیماری قابل درک و شفاف نباشد، برای درمان آن از روش‌های احتمالی استفاده خواهد شد که شاید حتی به نتیجه درست ختم نشود تا زمانی که صورت‌مسئله این بیماری به صورت شفاف و قابل درک بیان و کشف نشود، روش‌های درمان بسیاری وجود خواهند داشت که انتها و مقصد مناسبی را ارائه نخواهد داد.
در مورد موضوع و محور اصلی کنگره شصت یعنی اعتیاد و درمان آن؛ صورت‌مسئله اعتیاد تا سال‌های پیش به صورت یک مجهول و یا به صورت نیمه آشکار بود و همین دلیل برای پیدایش روش‌های مختلف برای اعتیاد و ترک اعتیاد ابداع شده بود که اکثراً نتیجه درست و مقصد درستی را ارائه نمی‌دادند و هر کدام از روش‌ها ادعای درستی و راستی بودن راه و روش خود را داشتند، ولی در عمل و مشاهده نتیجه‌ها این موضوع نقض می‌شد. تا اینکه آقای مهندس دژاکام به حل صورت‌مسئله و مسئله اعتیاد دست یافتند و صورت‌مسئله اعتیاد را برای همیشه به صورت علمی و هم تجربی ارائه دادند که مقصد نهایی مشخص کردن صورت‌مسئله اعتیاد حل مسئله اعتیاد بود که مقصد نهایی آن درمان قطعی اعتیاد بود.

صورت‌مسئله اعتیاد در حقیقت مبدأ قرارگیری یک فرد مصرف‌کننده مواد است به صورتی که در این صورت‌مسئله دلیل ناتوانی در کنار گذاشتن یا ترک عمل مصرف به صورت شفاف و علمی بیان می‌شود، یعنی دلیل اینکه یک مصرف‌کننده مواد توانایی کنار گذاشتن مصرف خود نیست به این علت است که سیستم‌های تولید کننده مواد شبه افیونی بدن در اثر سال‌ها مصرف مواد (حال به هر دلیل و منطقی) از کار افتاده است و زمانی که مواد مخدر بیرونی به بدن نرسد، چون بدن و سیستم‌های آن قادر به تولید مواد شبه افیونی نیست بدن با واکنش‌هایی روبرو خواهد شد که در کنگره شصت به این واکنش‌ها عکس‌العمل‌های آشکار گفته می‌شود که بار کمی را در درمان به خود اختصاص می‌دهد و چون بدن مصرف‌کننده قادر به تولید مواد مورد نیاز جسم نیست در قسمت‌های روان و خلق‌وخو و همچنین در قسمت افکار و اندیشه مصرف‌کننده هم تأثیرات مخربی صورت گرفته.
با توجه به مطالب گفته شده و بیان کوتاهی از صورت‌مسئله اعتیاد، درمان اعتیاد به هر نوع ماده‌ای در کنگره شصت با در نظر گرفتن صورت‌مسئله اعتیاد انجام می‌گیرد به نوعی که فرد مصرف‌کننده با هر نوع مصرف و مقدار پس از مراجعه به یکی از شعب کنگره شصت و قرار گرفتن در مسیر درمان پس از طی زمان لازم با داروی اوتی و آموزش‌هایی که در کنگره شصت در قالب جهان‌بینی ارائه می‌شود به مقصد که همان رسیدن به درمان و تعادل است می‌رسد. صورت‌مسئله اعتیاد کلید حل مسئله اعتیاد است.

نویسنده: همسفر رضا
خدمتگزار وبلاگ: همسفر مهران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .