English Version
English

راه حل قطعی درمان اعتیاد با کشف صورت مسئله

راه حل قطعی درمان اعتیاد با کشف صورت مسئله

همسفر بهار به همراه مسافر خود با تخریب بیش از ده سال آنتی‌ایکس مصرفی متادون وارد کنگره شدند و با کمک راهنمایی مسافر امیر محمدی و کمک‌ راهنمایی همسفر مهری سفر کردند و در حال حاضر مدت ۷ ماه است که گل رهایی را از دستان پرمهر آقای مهندس دریافت کردند.


با ایشان در باب دستور جلسه "صورت‌مسئله اعتیاد" مصاحبه‌ای ترتیب دادیم که تقدیم نگاه شما مهربانان همیشه همراه می‌کنیم...


لطفاً در مورد صورت‌مسئله اعتیاد و اهمیت آن به‌عنوان اولین آجر و خشت بنای علمی کنگره ۶۰ بگویید؟
به‌طورکلی برای درمان یک مشکل اعم از یک بیماری یا معضلات اجتماعی، بایستی صورت‌مسئله موضوع مشخص و روشن شود، درواقع تا قبل از احداث کنگره ۶۰ هیچ راه‌حلی برای درمان بیماری اعتیاد در دنیا کشف نشده بود، اما آقای مهندس دژاکام در سال ۷۶ با آزمایش بر روی اعتیاد و تجربه ۱۷ ساله خود موفق به کشف صورت‌مسئله اعتیاد شدند که راه‌حل قطعی درمان اعتیاد در سراسر جهان باشد. در حال حاضر هزاران نفر طبق صورت‌مسئله و با متد DST در حال درمان هستند یا درمان شدند و این یکی از دستاوردهای بی‌نظیر در جهان می‌باشد.


سیستم تولیدکننده مخدرهای طبیعی بدن چیست و چه عواملی موجب آسیب به این سیستم می‌شود؟
در جسم انسان سیستم بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی وجود دارد که آقای مهندس آن را سیستم ایکس نامیدند که بر تمام حالات روحی، روانی، احساسی و هیجانی انسان تأثیرگذار است و در صورت خارج شدن از تعادل، انسان دچار انواع و اقسام بیماری‌های جسمی و روانی می‌شود، سیستم ایکس وظیفه تولید مواد شبه افیونی بدن ازجمله سروتونین، انکفالین، آدرنالین و مرفین را دارد که با اختلال در تولید این مواد طبیعی به‌صورت بیماری و کمبود در صور آشکار و صور پنهان ما بروز می‌کند.
عواملی که باعث تخریب این سیستم می‌شوند، آنتی‌ایکس نام دارند و شامل انواع مواد مخدر و محرک، قرص‌های روان‌گردان، الکل و حتی اضطراب، افکار و اندیشه منفی است که به‌آسانی می‌توانند، تعادل این سیستم حیاتی را مختل و ما را دچار مشکلات فراوانی کنند.


یک همسفر که مصرف مواد مخدر ندارد چگونه می‌تواند به سیستم مخدرهای طبیعی بدن خود آسیب بزند؟
با توجه به‌ این نکته که ما همسفران، سابقه مصرف مواد مخدر را نداریم، اما در حقیقت با گذر زمان با انجام اعمال ضد ارزشی باعث آسیب سیستم ایکس و تخریب مخدرهای طبیعی بدن خود شدیم، ضد ارزش‌هایی مانند دروغ، تهمت، تجسس، قضاوت و غیبت، حتی افکار منفی و نگرانی ما به این سیستم ارزشمند درونی تخریب وارد می‌کند، بنابراین ما همسفران نیز همانند مسافران نیازمند یک سفر درونی هستیم تا با رفع گره‌های درونی خود به تعادل و آرامش دست‌یابیم.


آیا برای یک همسفر که در این مورد آسیب‌دیده، راه درمانی وجود دارد تا در کنگره کنار مسافر خود به تعادل برسد؟
ما با شرکت در جلسات کنگره و حضور در لژیون به‌صورت پله‌‌ای و ذره‌ذره انجام ضد ارزشی‌ها را کم کرده و با حرکت به سمت اعمال ارزشی، سیستم ایکس خود را احیا می‌کنیم و هم‌قدم با مسافران یک سفر درونی در جهت تزکیه خود انجام می‌دهیم.


بیماری اعتیاد تمام ابعاد وجودی و اجتماعی یک انسان را درگیر می‌کند، اما در این دستور جلسه تحت عنوان مسئله اعتیاد مطرح‌شده نه مسائل اعتیاد؛ در این زمینه توضیح دهید.
بنا بر فرمايش آقای مهندس؛ با تعادل جسم، همزمان روان نیز به تعادل لازم می‌رسد. همان‌گونه که مسافران ما پس از طی سفر اول به رهایی از دام اعتیاد می‌رسند و در ادامه جهان‌بینی آن‌ها تا حدودی تغییر می‌کند، اما در طول سفر دوم با تعادل روان رشد چشمگیری در جهان‌بینی خود دارند، صورت‌مسئله اعتیاد به‌گونه‌ای دقیق و حسابگرانه پایه‌ریزی و مطرح‌شده که مصرف‌کننده باراهنمایی کمک راهنمایان محترم کنگره و با رعایت پروتکل و متد DST یعنی با کاهش یا افزایش مقدار ۰/۸ و در پله‌های ۲۱ روزه و مدت‌زمان حدود ۱۰ تا ۱۱ ماه تعادل جسمی و روحی قابل‌توجهی کسب می‌کنند.

منظور از درمان چیست و با توجه به‌صورت مسئله اعتیاد و روش درمانی کنگره ۶۰، علت بازگشت مجدد افراد در ترک‌های متداول نظیر سقوط آزاد و سم‌زدایی یا حضور در کمپ‌ها چیست؟
درمان در کنگره ۶۰ یک درمان منحصربه‌فرد است که علاوه بر جسم؛ روان و جهان‌بینی فرد مصرف‌کننده به درمان قطعی می‌رسد، یعنی طبق صورت‌مسئله بی‌نقص اعتیاد با انجام متد DST و کاهش تدریجی یا پله‌ای باعث می‌شود که چشمه‌های افیونی به تولید مجدد برسند و جسم از هرگونه مواد مخدر بیرونی دیگری بی‌نیاز شود. علت بازگشت در ترک‌های متداول دیگر توجه نکردن به جزئیات حائز اهمیتی همانند صور آشکار و صور پنهان جسم و جوشش چشمه‌های طبیعی است، در روش‌های دیگر مانند سقوط آزاد، تنها مواد را ترک می‌کنند، بنابراین با عوارض و مشکلات بیشتری برخورد می‌کنند، زیرا ملاک درمان را درنتیجه منفی آزمایش ادرار می‌دانند و مصرف‌کننده را با جسمی ویران و بدون هیچ‌گونه پشتوانه رها می‌کنند که دلیل بارزی برای بازگشت فرد مصرف‌کننده محسوب می‌شود.


کشف صورت‌مسئله اعتیاد توسط بنیان کنگره ۶۰ چه اتفاقات شگرف دیگری را در پی داشت که سبب کشف صورت‌مسئله‌های دیگری توسط جناب مهندس شد؟
کشف این صورت‌مسئله، جدای از درمان قطعی اعتیاد معجزات دیگری نیز داشت، مانند درمان سیگار با نیکوتین خوراکی، درمان همزمان بیماری‌های خاص دیگر مصرف‌کننده مانند دیابت، صرع و غیره، کشف درمان ۴ نوع سرطان که زیرمجموعه سرطان خون است و طرح مقاله آن باعث حیرت دانشمندان جهان شد، طرح مقاله تغییر ژن یکی دیگر از دستاوردهای علمی و معجزات شگفت‌انگیزی بود که توسط آقای مهندس دژاکام ارائه شد.


طبق صحبت آقای خدامی؛ صورت‌مسئله اعتیاد برای ما صورت‌مسئله زندگی است، درک این موضوع چه کمکی در حل مسائل متعدد زندگی شما دارد؟
آموزش‌های صورت‌مسئله اعتیاد در زندگی روزمره همه ما کاربردی است، زیرا با عمل به این آموزش‌ها در صراط مستقیم قدم می‌گذاریم و ضد ارزشی‌های درون خود را ذره‌ذره تیپر می‌کنیم، گاهی در طول روز کاملاً بدون‌ انرژی هستیم و حس خوبی برای انجام کارهای روتین روزانه نداریم، در چنین مواقعی آموزش‌های ناب کنگره به کمک ما می‌شتابند، دقیقاً با توجه به متن یکی از پیام‌ها اشاره‌شده که "به آنچه علاقه داری، مشغول باش،" و هر فرد طبق آموزه‌های جهان‌بینی می‌تواند با تغییر جایگاه سطح انرژی را افزایش دهد، بنابراین با انجام کارهای موردعلاقه مانند اصوات و موسیقی‌های مثبت، نقاشی و پیاده‌روی، ورزش و خدمت در کنگره می‌توان به‌نوعی تغییر جایگاه دهیم و انرژی بالایی همراه با حس خوبی دریافت کنیم و نیروی موردنیاز برای انجام کارهای روزمره را کسب کنیم و با تفکر درست در مورد صورت‌مسئله گرفتاری خود راه‌حل مناسبی برای خروج از تاریکی و مشکلات بیابیم.
در پایان از خداوند متعال سپاسگزارم که من و مسافرم را در مسیر کنگره قرار داد تا آموزش‌های زندگی را به زیباترین شکل ممکن دریافت کنیم، از آقای مهندس و خانواده محترم ایشان بابت فراهم کردن این بستر آموزشی که بدون هیچ چشم‌داشتی و برای حال خوش ما شبانه‌روز تلاش می‌کنند، سپاسگزارم و از خداوند برای ایشان طلب خیروبرکت دارم، از راهنمای خوبم خانم مهری که اجازه این خدمت را دادند و از مسئولین سایت نیز تشکر می‌کنم.


عکس؛ همسفر محدثه رهجوی کمک راهنما همسفر مهسا لژیون ۸
تنظیم و ارسال؛ همسفر خدیجه رهجوی کمک راهنما همسفر مهدیه لژیون ۲۱
همسفران نمایندگی سلمان فارسی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .