English Version
English

رمز و راز کشف حقیقت

رمز و راز  کشف حقیقت

یازدهمین جلسه از دور اول سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره۶۰ نمایندگی شهر گوجان به نگهبانی مسافر شکرالله، استادی مرزبان محترم مسافرگشتاسب و دبیری مسافرعباس، با دستورجلسه "وادی هفتم وتاثیرآن روی من"در روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۶/29 ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

رمز و راز  کشف حقیقت در دو چیز است یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می کنیم. در کتاب و سی دی های کنگره  که آقای مهندس برای ما انتشار می دهند مثل یک زنجیر به هم متصل هستند یکی از آنها که نباشد مثل این است که زنجیر پاره شده است وادی یعنی منزلگاه . ما در وادی هفتم به وسیله عقل که به عنوان فرمانده آن را پذیرفته ایم باید مجهولات زندگیمان را حل کنیم یکی از این مجهولات اعتیاد است خیلی ها خواستند اعتیاد را درمان کنند ولی نتوانستند می خواستند به مرغزار بروند ولی سر از مسلخ در آوردند بیرون از کنگره می گویند معتاد یک فرد  منزوی است انگل جامعه است ولی ما می گوییم کسی هست جواب این سوال ها را بدهد؟

چرا شخصی سختی های ترک را تحمل میکند ولی پس از مدتی دوباره به اعتیاد روی می آورد چرا شخصی تمام اهانت ها و حقارت های جامعه را تحمل میکند ولی حاضر نیست از اعتیاد دست بردارد چرا شخصی از خانواده طرد می شود و حاضر نیز از اعتیاد دست بردارد ؟حتما پاسخ می دهید بر اثر بی ارادگی خودخواهی بیماری روانی وعدم اعتماد به نفس. ولی ما می گوییم به دلیل بیماری است  آن هم از نوع جسمی. آیااین درست است یک آدمی که سرطان میگیردمااو را در خانه بستری کنیم و بگوییم خوب میشود؟ من وقتی که به کنگره آمدم  کنگره راه را به من نشان داد ولی برداشت از راه به عهده خودم بود. چه چیزی برداشت می کنم؟

راه در کنگره معلوم است علامت گذاری شده است باید خواسته داشته باشیم و مطیع فرمان باشیم نظم داشته باشیم اگر قوانین را رعایت نکنیم احتمال سقوط هست هر قفلی کلیدی دارد و قفل بیماری اعتیاد هم به دستان آقای مهندس باز شد روش دی اس تی و داروی اوتی همراه با آموزش جهان بینی است و ۱۰ تا ۱۱ ماه طول می کشد راز یعنی مطلب پوشیده سر درون رمز هم یعنی برای حل آن کلیدی  لازم است کشف هم یعنی پیدا کردن حقیقت هم یعنی راستی و صداقت وقتی راهنما ها ایجنت و دیده بان ها سی دی می نویسند سفر اولی ها هم باید سی دی بنویسند.

پیام مرزبان

خدمتگزاران

برگزاری لژیونهای درمان وتازه واردین

نگارش مسافرعباس
عکاس مسافربابک
ویرایش وارسال مرزبان خبری مسافرمحمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .