English Version
English

در کنگره، هدف درمان اعتیاد و رسیدن به تعادل است(نمایندگی رز)

در کنگره، هدف درمان اعتیاد و رسیدن به تعادل است(نمایندگی رز)

دهمین جلسه از دوره پنجم سری کارگاه‌های آموزشی_خصوصی خانم‌های مسافر نمایندگی رز، با استادی مسافر بنت‌الهدی، نگهبانی مسافر شقایق و دبیری مسافر آزاده با دستور جلسه «وادی هفتم و تأثیر آن روی من» روز سه‌شنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان بنت‌الهدی هستم یک مسافر.
در ابتدا خداوند را بابت قرار گرفتن در این جایگاه شاکرم. از خانم مونا، ایجنت محترم شعبه و کمک راهنمای عزیزم، خانم سمیرا سپاسگزارم که اجازه خدمت در این جایگاه را به بنده دادند.
دستور جلسه این هفته «وادی هفتم و تأثیر آن روی من» است. رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است، یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌نماییم.
برای کشف حقیقت باید اول به رمز و راز آن، دسترسی پیدا کنیم. باید اول رمز یا همان کلید را در دست داشته باشیم تا بتوانیم راه را بازکنیم. از جناب مهندس، بنیان کنگره 60، بسیار تشکر و قدردانی می‌کنم؛ زیرا ایشان توانستند به کشف حقیقت که همان درمان قطعی اعتیاد است، دست پیدا کنند و راه درمان را برای افراد مصرف‌کننده باز کنند.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-09-21%20at%2011.01.26%20AM.jpeg

زمانی که ما راه را پیدا کردیم، آنگاه قدم در راه می‌گذاریم برای رسیدن به هدف. در کنگره، هدف درمان اعتیاد و رسیدن به تعادل است. من یک سال پیش، برای درمان، از بندر ترکمن به تهران آمدم. تصور چنین روزی در ذهنم نمی‌گنجید. ولی به لطف خدا توانستم به رهایی و درمان برسم.
آرزو دارم در آزمون کمک راهنمایی قبول شوم تا بتوانم با اجازه جناب مهندس، در استان گلستان، به همدردانی از جنس خودم، خدمت کنم. قطعاً بانوانی وجود دارند که درگیر اعتیاد هستند و بنا به دلایل متعددی نمی‌توانند به تهران یا شعب دیگر خانم‌های مسافر در سایر شهرها مراجعه کنند.
آیا پیدا کردن راه کافی است؟ قطعاً خیر! مرحله یا پله بعدی، برداشت از این راه است. با ورود به کنگره و قرار گرفتن درراه؛ حالا، برداشت‌های من که همان شرکت در کارگاه و لژیون، نوشتن سی‌دی، خوردن دارو به میزان تجویزشده، حافظ قوانین و اصول کنگره بودن و درنهایت تزکیه و پالایش و بالابردن دانایی بسیار تا بسیار، مهم است و کمک بزرگی است در رسیدن به هدف که همان درمان قطعی است.
از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید، از همه شما سپاسگزارم.
 

دریافت نشان رهایی

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-09-21%20at%2011.04.30%20AM.jpeg

گردآوری و تایپ: مسافر سمیرا کمک راهنما_ نمایندگی رز.
ویرایش: همسفر مریم_ لژیون بیست و یکم_ نمایندگی رز.
بازبینی: همسفر فاطمه
عکس: گروه عکاسی نمایندگی رز
ارسال: مسافر مهرانا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .