English Version
English

حرکت در مسیر ضد‌ارزش‌ها، دست نیافتن به حقیقت

حرکت در مسیر ضد‌ارزش‌ها، دست نیافتن به حقیقت

وادی هفتم: رمز و راز کشف حقیقت، در دو چیز است،  یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌نماییم.
رمز، مطلب یا امری است، همانند  کلید عمل می‌کند، برای باز کردن هر قفل نیاز به کلید داریم و راز همان‌طور که از نام آن مشخص است، مطلب پوشیده و پنهان است؛  حقیقت، هر چیز راست یا درست است، حقیقت امکان تغییر نیست. کشف به معنی آشکار ساختن است، باید بدانیم کشف با اختراع تفاوت دارد و به معنی پیداکردن چیزی است که وجود دارد، اما اختراع به این معنی است که چیزی وجود ندارد و ساخته شود.
باید بدانیم پیدا کردن راه مهم است، اما مهم‌تر از آن این است که، زمانی‌که راه پیدا شد باید در آن مسیر حرکت کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.
خداوند به انسان اختیار کامل داده است که هر شخص مسیر زندگی خود را انتخاب کند، نباید فراموش کرد که هدف تمام پیامبران نشان دادن راه است.
کنگره نیز راهی‌ است که ما یافته‌ایم و اکنون زمان برداشت از این راه است، همه باید با تمام وجود در مسیر آموزش قرار بگیریم و بدانیم همه چیز برای یک سفر خوب مهیا است، نباید درگیر حاشیه‌ها یا سفر مسافران شویم.
در قسمتی از وادی هفتم اشاره به انسان‌هایی شده است که به دلیل پیدا نکردن راه، جان خود را از دست داده‌اند و یا برای خود و اطرافیان  مشکلات بسیاری ایجاد کرده‌اند، لطف خداوند شامل حال تک‌تک ما شده است که جناب مهندس راه را برای ما در تمامی زمینه‌های زندگی نمایان کرده‌اند، اما افسوس اگر نتوانیم آنچه لازم است را دریافت و برداشت نماییم و اعمال ما همانند قبل از ورود به کنگره باشد یا مانند کم‌خردان ابتدا حرکت کرده و از کردار خود پشیمان شویم و یا با قرار‌گرفتن در مسیر ضدارزش‌ها و تفکرات منفی و حس‌های آلوده قادر به دست یافتن حقیقت موضوع نیستیم. امیدوارم با یاری گرفتن از خداوند و حرکت در مسیر ارزش‌ها و عملی‌کردن آموزش‌های ناب کنگره بتوانیم جهان را به "آرامگاهی" برای خود و دیگران تبدیل نماییم.

 

تایپ: همسفر معصومه رهجوی کمک‌ راهنما همسفر بهیه(لژیون اول)
ویراستار، عکس، تنظیم و ارسال: کمک راهنما همسفر ریحانه (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی گلپایگان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .