English Version
English

وادی هفتم و درمان اعتیاد

وادی هفتم و درمان اعتیاد

جلسه دوازدهم از دور دهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره شصت با استادی مسافر محمد و نگهبانی مسافر یدالله و دبیری مسافر تراب در نمایندگی قیدار با دستور جلسه " وادی هفتم و تأثیر آن روی من"  در روز سه‌شنبه ۱۴۰۱/۶/۲۹ در ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمد هستم یک مسافر. از نگهبان محترم تشکر می‌کنم، از ایجنت بزرگوار آقا مجید و لژیون مرزبانی، تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم. اما در مورد دستور جلسه، وادی هفتم و تأثیر آن روی من، رمز و راز حقیقت در دو چیز است. یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌کنیم. وادی یکم تا چهارم به ما نحوه تفکر کردن را آموزش می دهد. در وادی پنجم و ششم یاد گرفتیم که قوه عقل را به عمل تبدیل کنیم. ولی در وادی هفتم به ما می‌آموزد که کشف راه و رمز زندگی در دو چیز است. یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌کنیم.

به‌طور مثال اگر راه درمان اعتیاد را در نظر بگیریم. کسانی بودند که خیلی بیشتر از ما زحمت کشیدند، تلاش کردند، تمام‌وقت به درمان یا ترک مواد فکر می‌کردند؛ اما چه سود از این‌همه تلاش بیهوده وقتی‌که راه درستی را انتخاب نکردند. درنهایت یا بازهم به مصرف مواد برگشتند، یا اینکه دست به خودکشی زدند. ولی خدا را شکر می‌کنم که به کنگره آمدیم، در کنگره این راز و رمز توسط جناب آقای مهندس رمزگشایی‌شده و راهی را که ما در آن قرار داریم، روش dst و شربت ot تخت درمان قرار گرفتیم. ولی قبلاً راه‌های متعددی را به ما پیشنهاد می‌کردند، یکی می‌گفت در تهران شخصی هست که با یک قرص به ارزش هفت‌صد هزار تومان، اعتیاد را درمان می‌کند. روزی نه به خواست خودم، بلکه به‌اجبار نزد این‌ها رفتم ولی آنچه را که دیدم سرابی بیش نبود. 

فقط دنبال راهی بودم برای فرار بازمی‌گویم خدای خودم را شاکرم که راه درست را پیدا کردم، و وارد کنگره شدم. انسان باید قدردان کسی باشد که راه درست را به او نشان می دهد. دوستی داشتم بنام علی که در کنگره درمان شده بود. و او بود که راه را به من نشان داد ولی روزی که به من توضیح می‌داد. حرف‌هایش برایم مسخره بود، اما در ادامه وقتی خودم سفرم را شروع کردم و این جایگاهی که امروز قرار دارم، را مدیون کنگره و علی هستم که راه درست درمان را به من نشان داد. و این سفر اول لذتی دارد که در سفر دوم هم تجربه نمی‌کنیم. روزی که سفر خود را شروع کردم، توانستم خودم را باور کنم، که بار دیگر بازهم می‌توانم سرکار در اول وقت حاضر شوم. امیدوارم بتوانیم در تمام مراحل زندگی خود آنچه را که آموخته‌ایم کاربردی کنیم. و توفیق خدمت به دیگر دوستان خود را داشته باشیم، بتوانیم در کنگره خدمت گذار باشیم. ممنون که به صحبت‌های من گوش کردید.

کلاس توجیهی آزمون کمک‌راهنمایی و آموزشی پروتکل، با راهنمایی، مسافر بهمن

گروه وبسایت نمایندگی
تایپ: مسافر ابوذر، لژیون چهارم
عکاس: مسافر سعید، راهنمای لژیون هشتم
ارسال: مسافر یداله، لژیون چهارم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .