English Version
English

میوه خوب نشان درخت خوب است

میوه خوب نشان درخت خوب است

سلام دوستان طیبه هستم همسفر
برداشت از دستور جلسه وادی هفت و تأثیر آن روی من رمز و راز حقیقت در دو چیز است، یکی یافتن راه و دوم آنچه برداشت می‌نماید.
وادی اول تا چهارم تمرکز بر تفکر بود و در وادی پنجم دانستیم که چگونه باید تفکر را از قوه به فعل در بیاوریم، در وادی ششم فرمانروایی عقل را به رسمیت شناختیم تا مجهولات را پیدا کرده و راه درست را انتخاب کنیم.
حال می‌رسیم به وادی هفتم که به‌وسیله آن باید ابتدا رمز و راز مشکل را پیدا کرده تا بتوان آن را به‌درستی حل کرد. چه‌بسا کسانی بودند (در مسئله اعتیاد)، چون راه درست را پیدا نکردند از مسلخ سر در آوردند به‌عنوان‌مثال با ترک‌های متعدد به روش‌های گوناگون به درمان نرسیدند و یا دست به خودکشی زدند.
در مثالی دیگر می‌توان به افرادی اشاره کرد که برای لاغر شدن راه درست را نمی‌روند و دست به عمل‌های مختلف می‌زنند و باز هم به نتیجه درست نمی‌رسند.
این را باید بدانیم در تمامی سطوح زندگی و در همه زمینه‌ها، هرکاری را که می‌خواهیم انجام دهیم ابتدا باید مدتی درباره آن تحقیق کنیم تا راه آن را پیدا کرده و درست آن را حل کنیم.
میوه خوب نشان درخت خوب است.
در درمان اعتیاد هم می‌بینیم که کنگره 60 نتیجه خوبی داشته پس می‌فهمیم که پشت آن تفکر بوده و با یافتن راه و کشف حقیقت در آن افراد به درمان کامل رسیده‌اند.
امیدوارم همه ما بتوانیم درست تفکر کنیم، درست عمل کنیم و درست نتیجه بگیریم.

تایپ و ویرایش:همسفر مژگان رهجوی کمک راهنما همسفر عصمت(لژیون پنجم)

ارسال خبر:همسفر آرزو رهجوی کمک راهنما همسفر زهره(لژیون ششم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .