English Version
English

دستور جلسه رمز و راز کشف حقیقت در دوچیز است یکی یافتن راه و دیگر آنچه برداشت می‌نماییم،

دستور جلسه رمز و راز کشف حقیقت در دوچیز است یکی یافتن راه و دیگر آنچه برداشت می‌نماییم،

جلسه یازدهم از دوره پانزدهم از سری کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰ با استادی کمک راهنمای محترم مسافر امیر هوشنگ ، نگهبانی مسافر سجاد و دبیری مسافر عباس با دستور جلسه " رمز و راز کشف حقیقت در دوچیز است یکی یافتن راه و دیگر آنچه برداشت می‌نماییم " در روز دوشنبه 28شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

 

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان امیر هوشنگ هستم مسافر

خیلی خوشحال هستم که در جمع شما هستم. من آخرین باری که این شعبه بودم، سمت ممتحن را داشتم و‌ به دوستانی که در امتحان شرکت می‌کنند و می‌خواهند درس عاشقی را شروع کنند‌ تبریک عرض می‌کنم. امتحان یکی از گزینه‌های عاشقی و ورود به‌ مرحله عشق‌بازی و آدمیتت هست. آدمی را با ترکیب عشق و دوست داشتن می‌شود شناخت. خیلی از رفتارهای ما با موجودات هستی شبیه هم است،

امتحان استرس دارد. شرایط خاصی را دارد و شخص وقت گذاشته و مطالعه کرده و در حال آموزش دیدن هست نا یک مرحله از این مراحل را طی کند و به جایگاه بالاتر برود. حتماً زیردستی و مداد و پاک‌کن باخودتون بیاورید و حتماً یک ساعت زودتر حضور پیدا کنید که از استرس امتحان کم می‌کند، من خودم یک روز مانده به امتحان اصلاً مطالعه نمی‌کردم و حتی به مطالب نگاه هم نمی‌کردم چون مطالب در ذهن ذخیره‌شده است و شما فکر نکنید که ممکن است که فراموش کرده باشید، کسی که مطالعه کرده باشد حتماً مطالبی که نیازاست درسرجلسه یادآوری می‌شود و آن چیزی که می‌بینید براثر استرس امتحان است. امیدوارم همه شما در امتحان موفق بشوید؛ اما در مورد دستور جلسه رمز و راز کشف حقیقت در دوچیز است یکی یافتن راه و دیگر آنچه برداشت می‌نماییم، به عقیده من پیدا کردن یک عیب 90 درصد حل کردن یک مشکل است مشکل ما در جهان این است که ما عیب را پیدا نمی‌کنیم. مهندس سی دی سازگاری را در عرض 15 سال چندین بار بروز کردند و مدام مسائل فنی جهان‌بینی را به ما آموزش می‌دهند و من وقتی به سی‌دی‌های راهکار درمان وسایل فنی گوش می‌دهم بحث کلید عنوان‌شده، کلید دست خیلی انسان‌ها نیست، دوران کرونا را نگاه کنید که بچه‌های کنگره ریلکس ترین انسان‌ها در کره زمین بودند. مهندس مثال می‌زدند که ویروس رفته در گلوی شخص ولی آمپول را به باسن می‌زنند، در مسئله اعتیاد هم نمود دارد و زمانی که ما کلید را پیدا نکنیم سرگردان خواهیم بود، من در بیرون از کنگره دوستانی دارم که مدت 10 سال مواد مصرف نمی‌کند و ساختمان را کج بالابرده است، حالا بگو بیا این ساختمان را خراب کن و دوباره بنا کن، مگر قبول می‌کند! خدا را شکر که این اتفاق در کنگره برای افتاده و مدام برای چراهایی که در ذهن ما وجود دارد جواب درست پیدا می‌کنیم، حقیقت همیشه به‌راستی و درستی خواهد شد ودرانتهای حقیقت به نتیجه درست خواهیم رسید.

تایپ: مسافر فرهاد لژیون 7

عکاس: مسافر محمد لژیون 4

گردآورنده: مسافر عباس لژیون 4

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .