English Version
English

رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌نمائیم

رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌نمائیم

جلسه چهارم از دوره هشتم کارگاه های آموزشی کنگره 60 ویژه همسفران به استادی "همسفر زهرا "نگهبانی همسفر فرشته و دبیری همسفر آمنه با دستور جلسه "وادی هفتم و تاثیر آن روی من" روز دوشنبه مورخ بیست و هشت شهریور ماه 1401آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

سلام دوستان زهرا هستم یک همسفر
خسته نباشید و خداقوت عرض می‌کنم به دوستانی که این روزها شدیداً مشغول مطالعه برای آزمون کمک‌راهنمایی هستند. امیدوارم همگی موفق و‌ سربلند باشید، به امید دیدن شما عزیزان در این جایگاه زیبا و ستودنی.
تشکر می‌کنم از راهنمای عزیزم خانم زهره و نگهبان جلسه که به من اعتماد کردند و اجازه دادند تا این جایگاه را تجربه کنم.
و اما دستور جلسه وادی هفتم: "رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌نمائیم."
یافتن راه یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در زندگی همه انسان‌ها موثر بوده اما می‌بایست راهی را که می‌خواهد در پیش بگیرد در وهله اول راجع به‌آن تفکر کند.
خیلی‌ها به‌خاطر پیدا نکردن همین راه یا بهتر بگویم راه درست، زندگی‌شان از هم پاشیده شده یا در طی مسیر جان خودشان را از دست داده‌اند.
ما در وادی هفتم راه کشف مجهولات زندگی را یاد می‌گیریم، برای روشن شدن موضوع، باید رمز و راز آن را نیز بشکافیم.


گاهی اوقات فکر می‌کنیم بهترین راه کوتاه‌ترین راه است که این فرضیه کاملاً غلط می‌باشد، به‌قول جناب مهندس این نوع طرز فکر، شیوه‌ی کم‌خردان است. مشابه این‌را همه تجربه کرده‌ایم زمانی که مسافرمان قبل از این‌که به کنگره بیاید راه‌هایی را امتحان کرده‌ است مثل کمپ‌های ترک اعتیاد، اِنجی‌یو‌های مختلف، مطب‌های ترک اعتیاد که اکثریت غریب به اتفاق با شکست مواجه گشته‌اند تا این‌که با کنگره آشنا شدیم، این‌جا آموزش دیدیم که درمان اعتیاد فقط با متد دی‌اس‌تی و گذشت حدود ۱۱ ماه امکان‌پذیر است و جدای از درمان جسم، روان و جهان‌بینی فرد مصرف‌کننده نیز باید درست شود.
ما همیشه باید وادی اول را سرلوحه هر تصمیم، کار و هدف خودمان قرار بدهیم و قبل ازشروع هر کاری راجع به موضوع کاملاً تفکر کنیم تا راه درست را انتخاب نموده و برداشت خوبی از آن مسیر نیز داشته باشیم .
خیلی از مسافرها هم هستند که راه درست را انتخاب می‌کنند اما در ادامه راه، برداشت درستی نداشته‌اند یعنی فرمانبردار خوبی نبوده‌اند، سی‌دی نمی‌نوشتند حضور مستمر در لژیون نداشتند و در نهایت برگشت می‌کردند، پس تنها یافتن راه لازمه پیروزی نیست بلکه باید برداشت درستی هم از آن داشته باشیم یا بالعکس گاهی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌ایم حتی تمام قدرت خود را به کار گرفته‌ایم اما، راه درستی انتخاب نکرده‌ایم و مسیر را اشتباه آمده‌ایم. پس برای پیروز شدن لازم است که هر دو مسئله را با هم پایاپای انجام داد یعنی یافتن راه درست و برداشت سازنده.
زمانی که مصرف‌کننده با استفاده از متد دی‌اس‌تی خودش را درمان می‌کند رمز‌ و راز حقیقت را کشف نموده تازه می‌فهمد درمان اعتیاد چقدر ساده و راحت بوده و به قولی معما چون حل گشت آسان شود.
آیا هیچ‌‌وقت فکر می‌کردیم که نجات‌دهنده و شفابخش اعتیاد همین اوپیوم یا تریاک باشد، همین ماده‌ای را که روزی دشمن خودمان می‌دانستیم، مخدری که ویرانگر بود.
این رمز و راز را استادی بزرگ چون جناب آقای مهندس دژاکام کشف کردند و مسیر را برای تمام انسان‌ها هموار و آسان نمودند.
ما باید قدردان زحمات جناب مهندس، راهنماها و خدمتگزاران کنگره باشیم که همه با هم دست به‌دست هم داده‌اند تا سالانه این همه دردمند و گرفتار به آرامش و رهایی برسند.
خداوند را شاکرم که مرا نیز در مسیر کنگره قرار داد تا بتوانم راه درست را انتخاب کنم و برداشتی درست از مسیر زندگی‌ام داشته باشم.
خیلی متشکرم که با سکوتتان مرا همراهی کردید.

مشارکت ها:

پیام مرزبانی و حمایت از قانون یازدهم:

جلسه هماهنگی مرزبان ها و ایجنت:

پیام لژیون سردار:

واریزی تعهدی لژیون سردار:

خدمتگزاران:

لژیون یکم به کمک راهنمایی همسفر فائزه:

لژیون دوم به کمک راهنمایی همسفر فاطمه:

لژیون سوم به کمک راهنمایی همسفر محبوبه:

لژیون چهارم به کمک راهنمایی همسفر معصومه:

لژیون پنجم به کمک راهنمایی همسفر عصمت:

لژیون ششم به کمک راهنمایی همسفر زهره:

لژیون هفتم به کمک راهنمایی همسفر آسیه:

لژیون هشتم به کمک راهنمایی همسفر محبوبه:

لژیون دهم به کمک راهنمایی همسفر ناهید:

لژیون یازدهم به کمک راهنمایی همسفر ناهید:

لژیون دوازدهم به کمک راهنمایی همسفر زینب:

لژیون تازه واردین:


ویرایش: همسفر راحله رهجوی کمک راهنما همسفر فائزه  (لژیون یکم )

ارسال خبر: همسفر سمانه رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوم)

عکاس:همسفر آرزو رهجوی کمک راهنما همسفر فائزه (لژیون یکم)

همسفران نمایندگی بنیان مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .