English Version
English

رهجو باید بازیگر باشد تا به درمان و تعادل برسد

رهجو باید بازیگر باشد تا به درمان و تعادل برسد

به نام قدرت مطلق الله
 

اولین جلسه از دوره سی ام جلسات ویلیام وایت به استادی مسافر حشمت، نگهبانی مسافر بهروز و دبیری مسافر احمد با دستور جلسه « ویژگی های لژیون قوی چیست » جمعه ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حشمت هستم مسافر سیگار؛
آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است.
امیدوارم حال همه عزیزان خوب باشد و به همه عزیزان خوش آم می گویم، خیلی خوشحالم که بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم. از نگهبان عزیز هم تشکر می کنم که اجازه خدمت در این جایگاه را به من دادند.

خب دستورجلسه امروز ویژگی های لژیون قوی می باشد. به نظر من یکی از مهمترین مولفه های یک لژیون قوی راهنمای آن لژیون است که وقتی وارد لژیون می شود باید دارای آرامش بسیاری باشد. فکر می کنم که نشانه یک لژیون قوی این نیست که فقط خروجی داشته باشد.
آیا خروجی های لژیون من همه برمی گردند یا در کنگره60 می مانند و در سفر دوم شروع به خدمت می کنند؟ از این بابت است که می گویم راهنما نقش خیلی زیادی در به وجود آمدن یک لژیون قوی را دارد چون این راهنماست که روی رهجو تاثیر می گذارد که آیا در ادامه در کنگره60 باقی میماند و خدمتگزار می شود و یا آیا رهجویان آن لژیون سر موقع در جلسات و لژیون حاضر می شوند، آیا به قوانین و حرمت های کنگره60 احترام می گذارند و یا آیا به پیشکسوت های خود احترام می گذارند یا خیر؟ آیا به حرف مرزبانان احترام می گذارند؟

خب زمانی که یک سفر اولی وارد کنگره60 و لژیون می شود همه این موارد را باید راهنما به آن رهجو آموزش دهد تا وی بیاموزد چون یک سفر اولی که از این قوانین و موضوعات آگاهی ندارد.
به نظرم یک راهنما باید بتواند رهجویان لژیون را وارد بازی کند و آن‌ها را خدمتگزار آموزش دهد، نباید به‌گونه‌ای برخورد کند که رهجو فقط تماشاچی باشد چون زمانی یک رهجو می‌تواند به مقصد خود برسد که بازیگر شده باشد. اگر فرد سفر اولی تنها تماشاچی باشد و کاری انجام ندهد و حتی از ابتدا تا انتهای لژیون سراپا گوش هم باشد ولی نمی‌تواند آموزش درستی ببیند. بنابراین راهنما باید این فرصت را در اختیار تک‌تک اعضای لژیون خود بگذارد تا آن‌ها هم مشارکت کنند و کم‌کم بیاموزند تا بازیگر و خدمتگزار شوند. خیلی ممنون که به صحبت‌های من توجه نمودید.

تعدادی از لژیون های درمان اعتیاد به سیگار (ویلیام وایت)

 

عکاس: مسافر سیگار صابر

تایپ و تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .