English Version
English

برگزاری اردوی آبیاری در ملارد

برگزاری اردوی آبیاری در ملارد

آقای مهندس می فرمایند: ما در کنگره قانونی را وضع کرده ایم که مسافران و همسفران زمانی که رها می شوند هر سال درختی بکارند و به آن رسیدگی نمایند تا به بار بنشیند. ما برای کم کردن آلودگی بسیاری جلسات تشکیل داده ایم؛ اما اولین کار این است که باید خوبی ها را گسترش دهیم. تعداد درخت ها و رسیدگی به آنها را باید زیاد کرد و نباید باعث قطع و خشک شدن درختان شویم و برای به وجود آوردن یک محیط سالم، نخست باید جسممان را احیا نماییم. آدمی باید درخت را مثل فرزند خودش بداند، همانطور که دلمان نمی‌خواهد به فرزندمان آسیبی برسد باید به درخت هم همین حس را داشته باشیم.
در مورد بالا رفتن جمعیت و آلودگی هوا و گازهای گلخانه‌ای کار خوب فقط درختکاری است؛ چون درخت است که باعث پایین آمدن دمای زمین و ازبین رفتن گاز کربنیک می شود. درختکاری باید جزئی از فرهنگ ما شود و این کار را از کنگره شروع نماییم. انسان ها ساکنین زمین هستند؛ اما صاحب زمین کسی دیگر است  و برای حفظ زمین باید حس ساکنین عوض‌ شود. آقای مهندس زیبا فرمودند: ویروس کرونا اصلاح کننده جامعه شده است؛ زیرا بعضی از انسان ها مثل ویروس عمل می کنند و‌ دریاها و زمین را آلوده می کنند و ۶۰ درصد از موجودات زمین را از بین برده اند.

روز پنجشنبه مورخ 24 شهریور 1401 در شهرستان ملارد، اردوی آبیاری به هدایت اردوبان محترم مسافر علی حجازی و اعضای نمایندگی های حافظ و وحید انجام گرفت که شما را به تماشای این گزارش تصویری دعوت می نماییم.

 

برگزاری لژیون در اردوی آبیاری با هدایت اردوبان محترم مسافر علی حجازی

و ایجنت شعبه حافظ مسافر علی بختیاری

 

مراحل آبیاری با یاری مسافران به جهت بیابان زدایی 

 

عکس هایی که برای ما در این روز زیبا به یادگار خواهد ماند 

 

پذیرایی از عزیزان خدمتگزار بعد از مراحل آبیاری

 

حمایت از سبد یازدهم

جالب ترین و مهمترین چیز که حتی خود آقای مهندس بارها به آن اشاره کرده این است که نحوه آموزشها باید به گونه ای باشد که شخص بتواند برای ورود به اجتماع و محیط بیرون کنگره آماده گردد؛ در غیر اینصورت هیچکدام ارزشی نخواهند داشت. اصولا شخصی که سالها در حال مصرف مواد مخدر است، نه تنها در جسم خود تخریب به وجود آورده که مواد مخدر در افکار و اندیشه او هم تخریب های زیادی بوجود آورده است. همین تخریب ها کاملا کافی است تا یک مصرف کننده مخدر را تبدیل به یک هنجارشکن اجتماعی گرداند، شخصی که هیچ چیز برایش اهمیت ندارد. شخص باید تخریب هایی را که طی سالیان مصرف خود بوجود آورده به نوعی جبران کند یا به نوعی حساب خود را صفر نماید. جبران خسارات از خود شخص آغاز می گردد و در نهایت به خانواده، جامعه و طبیعت می رسد.

 

در پایان از آقای علی حجازی اردوبان محترم و تمامی عزیزانی که در این اردو شرکت نمودند تشکر و قدردانی می کنیم و از خداوند برایشان تندرستی و حال خوش خواستاریم.

 

متن، ویرایش، عکس و تنظیم: مسافر امیرارشیا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .