English Version
English

دستور جلسه ویژگی های لژیون قوی چیست؟ خروجی های لژیون از دیگر ویژگی های لژیون قوی است.

دستور جلسه ویژگی های لژیون قوی چیست؟ خروجی های لژیون از دیگر ویژگی های لژیون قوی است.

 

جلسه یکم از دوره شانزدهم از سری کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰ با استادی مسافر محسن، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر کاظم با دستور جلسه "ویژگی های لژیون قوی چیست؟" در روز چهارشنبه 23 شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

 

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محسن هستم مسافر
خدا را شکر می‌کنم امروز هم در این جایگاه قرار گرفتم. ماشاالله این جایگاه انقدر انرژی بالایی دارد که ممکن است قادر نباشم حق مطلب رادا کنم‌، ولی خوب از قبل مطالبی را آماده کرده ام. راجب به دستور جلسه ویژگی های لژیون قوی چیست؟ اول باید بدانیم که لژیون از چه تشکیل می شود،

لژیون از یک کمک راهنما و چندین رهجو تشکیل می شود. من قبل از اینکه به کنگره بیام معنی لژیون را می دانستم و وقتی به کنگره آمدم گفتم خوب لژیون برای نظامیان قدیم که گروه ها را دسته بندی میکردند بود، خوب چه ربطی به کنگره دارد! بعد ها متوجه لژیون در کنگره شدم که من هم می توانم عضوی از این کل باشم، برای اینکه لژیون خوب و قوی داشته باشیم باید رهجو خوب و کمک راهنمای خوب و قوی داشته باشیم. هر شخصی به لژیون وارد می شود اولین سی دی آموزشی که با داده می شود راهنما و رهجو و وظایف رهجو است که رهجو باید نکات عنوان شده را رعایت کند. اولین و مهمترین مطلب برای لژیون قوی فرمانبردار بودن رهجو است، هر کدام از اعضا باید به وظایف خود اگاه باشد و فرقی نمی کند سفر اولی باشد یا سفر دومی باشد، باید در کنگره خدمت کنند یا در لژیون سردار شرکت کنند. خروجی های لژیون از دیگر ویژگی های لژیون قوی است، در کنگره باید حرمت کنگره رعایت شود، اگر به دنبال لژیون قوی هستیم باید اول هرشخص از خودش شروع کند، نکته مهم دیگر رهجو نباید لژیون خود را با لژیون های دیگر مقایسه کند و نکته انحرافی است و ما را از مسیر اول دور میکند. کار تیمی کردن در لژیون هم از نکته های مفید است، ما در گذشته در جمع حضور پیدا نمی کردیم و در کارهای تیمی شرکت نمی کردیم و هر شخصی کار ها را به عهده دیگری میگذاشت و این فرصت خوبی است که کار تیمی را یاد بگیریم. مسیله دیگر تکاپو و حرکت و هیجان در لژیون است و این باعث بالا رفتن کیفیت لژیون می شود، من خودم در همین دوران آماده شدن برای امتحان کمک راهنما هر روز جند سوال در گروه واتس اپ لژیون قرار می دهم که همه اعضای کنگره استفاده کنند و گفتم من اول از خودم شروع کنم و منتظر دیگران نباشم. لژیون وقتی قوی می شود که رهجوها قوی باشد. رهجو اگر گوش به فرمان باشد و وظایف خود را به خوبی انجام بدهد  حتما آن لژیون قوی خواهد بود. متشکرم به صحبت های من توجه کردید.

 

گردآورنده و تایپ، مسافر فرهاد لژیون 7

عکاس: مسافر عباس لژیون 4

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .