English Version
English

دستور جلسه ویژگی‌های لژیون قوی چیست؟ لژیون قوی باید این‌طور باشد که رهجوهای عزیز گوش به فرمان راهنما باشند

دستور جلسه ویژگی‌های لژیون قوی چیست؟ لژیون قوی باید این‌طور باشد که رهجوهای عزیز گوش به فرمان راهنما باشند

جلسه دهم از دوره پانزدهم از سری کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰ با استادی مسافر صفر، نگهبانی مسافر سجاد و دبیری مسافر عباس با دستور جلسه "ویژگی های لژیون قوی چیست؟" در روز دوشنبه 21شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد جلسه:

سلام دوستان صفر هستم مسافر
خدا را شکر می‌کنم که یک‌بار دیگر به فرصت داده شد تا در این جایگاه قرار بگیرم. واقعاً این جایگاه انرژی بالایی دارد، قرار نبود من امروز در این جایگاه قرار بگیرم ولی بااینکه خیلی کار داشتم به‌فرمان راهنما احترام گذاشتم و اطاعت امر کردم. دستور جلسه ویژگی‌های لژیون قوی چیست؟ لژیون قوی باید این‌طور باشد که رهجوهای عزیز گوش به فرمان راهنما باشند و فرمانی که می‌دهند به نحو احسنت انجام بدهند.

من درگذشته خیلی احساس دانایی می‌کردم و حدوداً سی سال مواد مصرف کردم و در تمام مدت فکر می‌کردم دانایی همه کتاب‌ها رادارم‌ و در آن مدت چندین بار هم ترک ناموفق داشتم که دوام چندانی هم نداشت، همیشه با خودم جنگ داشتم که چرا الآن که باید مصرف کنم دیگر نمی‌توانم مصرف کنم اما در کنگره اگر در طی زمان ۱۰ ماه سفر به‌موقع سر جلسه حضور پیدا کنیم متوجه خواهیم شد که دنیایی از دانایی است، البته وقتی کسی به کنگره ‌ می‌آید هر دانایی از قبل دارد را باید کنار بگذارد و با ظرف خالی به کنگره بیاد و از این دریای علم برداشت کنم حالا هرچه ظرف بزرگ‌تر باشد دانایی بیشتری را در خود جای می‌دهد. وقتی در لژیون قرار می‌گیریم از استاد و مشارکت دیگران و تجربه‌های دیگران آموزش می‌گیریم و استفاده می‌کنیم. کسانی به رهایی می‌رسند که به‌موقع در جلسات حضور پیدا می‌کنند ولی متأسفانه گاهی اوقات یک ساعت از جلسه گذشته یا ده دقیقه آخر جلسه رهجو می‌آید سر لژیون و این خیلی خوب نیست و چیزی برداشت نخواهد کرد مثل سفره غذا که بقیه غذا را خوردن و چیزی سر سفره باقی نمانده است. تجربه خود من چندین بار به من گفتند که اینجا باید لباس سفید بپوشید ولی مقاومت می‌کردم و بالباس کرم می‌آمدم اما در آخر متوجه شدم که قوانین کنگره است که لباس سفید بپوشیم این یعنی یاد گرفتیم  تغییر  تبدیل، ترخیص که اینجا آمدیم آموزش بگیریم و تعقیر کنیم، ما یاد گرفتیم سر ساعت بدون ۱ دقیقه عقب و جلو دارو مصرف کنیم. در بیرون هیچ خبری نیست، دوستان من در بیرون از کنگره هزینه زیاد می‌کنند مسافرت خارجی و داخلی می‌روند که به حال خوب برسند ولی من در کنگره و سر لژیون به حال خوب می‌رسم. لژیون قوی لژیونی است که گوش‌به‌فرمان باشند، سی‌دی‌های آموزشی را مرتب و منظم بنویسند و از نوشته‌ها هر برداشتی کردن را در لژیون مشارکت کنند حتی اگر برداشت درست و کافی نباشد مطمئناً سر لژیون به برداشت درست خواهند رسید. اگر راهنما می‌گوید مشارکت، اعلام سفر کن برای رسیدن به حال خوب خود رهجو‌ است، خوب متشکرم که به صحبت‌های من توجه کردید.

 

 تایپ:مسافر فرهاد لژیون 7

عکاس: مسافر محمد لژیون 4

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .