English Version
English

بند نامرئی انسان و نفس

بند نامرئی انسان و نفس

در کنگره ۶۰ درمان اعتیاد انجام می‌شود؛ در درمان اعتیاد در کنگره با به تعادل رسیدن سیستم ایکس بسیار از بیماری‌های دیگر مصرف کننده هم درمان شد و افراد زیادی به دلیل این‌که می‌بینند که در کنار اعتیاد بیماریهای دیگر درمان شد به مهندس مراجعه می‌کنند برای درمان بیماری‌های خود و جناب مهندس پاسخ پزشکی نمی‌دهند، می‌گوید در تخصص من نیست، اما در حال تحقیقات روی بسیاری از بیماری‌هاست و نتیجه های خوبی هم گرفته، این کار را زیر نظر پزشکان انجام می‌دهند و در تلاش هستند تا بیماری‌های دیگر را هم بتوانند به درمان برسانند.
در مورد نظم و انضباط گفتند که اگر ما در کارهایمان نظم داشته باشیم مشکلات و زحماتمان کم می‌شود، جناب مهندس در مورد عرفان گفتند که برای بدست آوردن هرچیزی باید بهای آن را بپردازم، بعضی‌ها می‌خواهند با احضار روح و جن به هدف و خواسته های خود برسند، فرض بگیرید شخصی از طرف پادشاهی دعوت به حضور در کاخ یا دربار پادشاه شده حالا وقتی وارد دربار بشود چه رفتاری با او می‌شود؟ فرد دیگری را در نظر بگیرد که بخواهد به صورت مخفیانه و بدون مجوز وارد کاخ بشود حالا شاه و درباریان اگر متوجه ورود او به کاخ بشوند چه برخوردی با او می‌کنند، معلوم است که او را مجازات می‌کنند! در انسان هم اگر کسی مراحل تزکیه را انجام دهد به مرحله فرمان عقل و شو شود می‌رسد ولی اگر کسی بخواهد از راه میانبر مثل انرژی درمانی، مدیتیشن، احضار روح به انرژی های هستی دست پیدا کند باجن ها ارتباط پیدا می‌کند و اجازه  داده است که اجنه وارد حریم او شوند،دیگر نمی‌تواند آنها را بیرون کند، آن موقع دچار انواع و اقسام مشکلات می‌شود. یکی دیگر از تلاش ها و تحقیقات جناب مهندس D.SAP بود که در درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر بود.

 

روش درمانی برای بیماری پروستات با استفاده از D.SAP امکانپذیر است؟


جناب مهندس فرمودند: بله، زیرا D.SAP، ضد التهاب و ضد عفونت می‌باشد، همچنین دارای اسید اسیتیک و اسید لاکتیک می‌باشد، برای پروستات، گرفتگی رگ‌ها و عروق بسیار مفید است، D.SAP باز کننده عروق و برای بیماری پروستات هم اثرات خاصی دارد حتی برای واریس و بسیاری از بیماری‌ها موثر بوده و است.

 

انسان بعد از خودکشی در کدام بعد قرار می‌گیرد؟


شخصی که خودکشی می‌کند، می‌خواهد از مشکلات خلاص شود که در کتب آسمانی داریم، زمانی که مرگ فرا می‌رسد، فرشتگان مرگ می‌آیند و نفس او را تحویل می‌گیرند، جسم انسان و نفس انسان به وسیله یک بند نامرئی به هم ارتباط دارند و زمان مرگ باید فرشتگان مرگ آن بند را قطع کنند مانند نوزاد که در شکم مادر به واسطه بندناف به جفت وصل هست، موقعی که بچه به دنیا می‌آید، بند ناف را قطع می‌کند تا ارتباطش با شکم مادر قطع شود، در خودکشی این بند نامرئی نقره ای از جسم انسان جدا نشده، ارتباط و دلبستگی او نسبت به دنیا قطع نشده و با یک جسم متلاشی بین دو بعد سرگردان است.

 

آیا آدم و حوا که روی زمین آمدند همان آدم های اولیه بودند

 

خداوند انسان را از گل آفرید و از روح خود در او دمید، یکی آدم و دیگری حوا شد و آن‌ها اولین نمونه هایی بودند که اختیار به آن‌ها داده شد و آموزش گرفتند.

 

تایپ: کمک راهنما همسفر راضیه ( لژیون سوم)
ویراستار: همسفر فاطمه رهجوی کمک‌ راهنما همسفر بهیه (لژیون اول)
تنظیم و ارسال: کمک‌ راهنما همسفر ریحانه(لژیون دوم)
همسفران نمایندگی گلپایگان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .