English Version
English

استرس زیر شاخه ترس است

استرس زیر شاخه ترس است

جلسه چهارم از دور پانزدهم کارگاه های آموزشی عمومی کنگره60 با دستور جلسه: کتاب 14مقاله با استادی: کمک راهنمای محترم مسافر حمید، نگهبانی: کمک راهنمای محترم مسافر محمود و دبیری مسافر حامد روز پنج‌شنبه 1401/6/17 راس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

خداوند را شاکرم که به من فرصت داد در کنار شما باشم و خدمت کنم و آموزش بگیرم دستور جلسه امروز دو بخش هست بخش اول کتاب چهارده مقاله است و بخش دوم تولد یک سال رهایی مسافر مجتبی است. قبل از شروع صحبتها میخواستم تشکر کنم از مسافران ،همسفران،راهنماها و مرزبانهای عزیز و تمام کسانی که در جایگاههای مختلف خدمت می کنند

مرزبان کشیک

خب این شعبه کارهایش به خوبی دارد پیش می رود که آن هم از یک همکاری های خوب سرچشمه می گیرد یک تشکر ویژه از آقا موسی راهنمای خوبم باید انجام شود ایشان لژیونشان را تحویل دادند قرار هست شمال لژیون بزنند و آنجا مشغول باشند آقا موسی از پیشکسوتان قدیمی قزوین هستند آقای محمدی،آقا سیامک، آقا موسی،آقای قاری آقای حسنی‌ها وافراد دیگر که اسامیشان یادم نیست.

واحد سایت

مسئول صوتی

خیلی زحمت کشیدند تا اینجا را به این نقطه رساندند و بعد از این ما باید وظیفه خودمان را به درستی انجام بدهیم تا شعبه روز به روز بهتر دیروزش باشد. من در رابطه با امتحان می بینم که خیلی ها استرس دارند دیروز سی دی استاد امین را گوش می کردم از ایشان در مورد استرس امتحان سوال می کردند که چه کار کنیم ایشان در مورد استرس فرمودند استرس زیر شاخه ترس است اگر کم باشد طبیعی است اگر زیاد باشد باید با آموزش برطرف میشود  در سی دی شکل گیری نیروها اگر دوستان خواستند برای امتحان می توانند تهیه کنند که راهکارهای کنترل استرس ارائه شده است.

واحد نشریات


قبل از شروع باید عرض کنم که اینجا ما را جواب کردند همه باید دست به دست هم بدهیم و در گلریزان شرکت کنیم تا انشااله برای خودمان یک جایی داشته باشیم و از این بلاتکلیفی در بیاییم.
دستور جلسه کتاب چهارده مقاله است این کتاب را آقای مهندس در سال 97 در نمایشگاه رونمایی کردند و اولین جلد آن را آقای محمد داداشی به مبلغ صد و پنجاه و یک میلیون خریداری کردند که صرف تحقیقات شد و الان چاپ یازده می باشد این کتاب مرجع کامل و جامع درمان اعتیاد هست که اگر تمام مقالات و کتابهای علمی جهان در رابطه با اعتیاد را در یک کفه ترازو بگذارید این کتاب سنگین تر می باشد چون در کتابها و مقالاتی که چاپ شده شما مطلبی پیدا نمی کنید که اعتیاد را به درستی تعریف کرده باشد ولی در کنگره 60 آقای مهندس اعتیاد را تعریف کردند و درمان آن را ارائه داده اند

آبدارخانه

پیام های مرزبانی

این کتاب بنا به فرموده جناب مهندس پایه و اساس دکترین درمان اعتیاد و راهکار آن و مهندسی اعتیاد می باشد که در آن نحوه مصرف و مقدار و چگونگی مصرف و اینکه تعریف اعتیاد چه هست توضیح داده شده است. در صورت مسئله توضیح داده شده است که اعتیاد جایگزینی مواد بیرونی به جای مواد داخلی بدن می باشد و اینکه درمان اعتیاد باید در مدت ده ماه تا یازده ماه این سیستم را راه اندازی کنیم الان این کتاب به زبان انگلیسی توسط پروفسور ولیام که دیده بان بین المللی کنگره انتخاب شده اند ترجمه شده است.

دریافت نشان رهایی نیکوتین

حاضرین در جلسه

مسافری که به کنگره می اید باید چندین بار این کتاب را مطالعه کند تا متوجه شود اعتیاد چه هست و سیستم ایکس چه هست و باعث چه بیماریهایی می شود و آقای مهندس مقالاتی که ارائه داده اند در رابطه با بیماریهای مرتبط با سیستم ایکس مثل انواع سرطانها که قابل درمان است. وقتی مسافر در لژیون سوال می کند که من درمان میشوم من همیشه می گویم اگر گوش به فرمان باشی درمان می شوی چون همه ما راههای مختلفی را امتحان کرده ایم به انواع دکترها مراجعه کردیم یا انواع ترک‌ها را امتحان کردیم ولی به نتیحه ای نرسیدیم چرا که جامعه پزشکی در رابطه اعیاد چیزی بلد نیست و درابطه با علم کنگره مانده است که اعتیاد چه هست و کجا را تخریب کرده و چطور باید آن را درست کند و آنها این را بلد نیستند، در کنگره این مسئله حل شده و فقط رهجو باید گوش به فرمان باشد اگر بخواهی با فرمان خودت بروی خوب نمی شوی مثل جاهای دیگر ولی اگر تحت فرمان کنگره باشی بعد از یازده ماه به راحتی درمان می شوی.

مشارکت کنندگان

در این کتاب سیستم فیزیولوژی تشریح شده و چگونگی بازسازی آن تشریح شده و اینکه برای درمان باید جسم و جهانبینی از طریق گوش دادن به سی دی می باشد و اگر ما این دوتا را به موازات هم رشد بدهیم ضلع سوم که روان است خود بخود درمان شده  و ما از اعتیاد رها می شویم. ترک نمی کنیم بلکه درمان می شویم این کتاب یک خود آموز و دایره المعارف اعتیاد می یاشد.

خدمتگزاران


و اما قسمت دوم  دستور جلسه تولد یکسال رهایی مسافر مجتبی است مجتبی هم با یک حال خراب سر لژیون آمد و ظاهرش موجه و خوب بود و مصرف تریاک داشت با پشتکاری که داشت به درمان رسید و یکی از خدمتگزاران خوب شعبه می‌باشد مدتی در سایت خدمت کرد و الان در واحد نشریات خدمت می کند و عازم کربلا است و امیدوارم خدمتگذار خوبی برای خودش و خانواده اش و کنگره باشد به خودش و همسفرش و راهنمای همسفرش تبریک می گویم.

تصاویر مربوط به تولد مسافر مجتبی


صحبت های مسافر مجتبی:
از ایجت سابق تشکر میکنم و مسئول سایت قبلی که از خدمت هایی که گرفتم پست من بودند از آقا هادی تشکر مینم که همه جوره از ایشان آموزش گرفتم از سفر اولی ها و سفر دومی ها که مثل زنجیر به هم وصل هستیم و از هم آموزش میگیریم ان شاله که تمام سفر اولی ها به رهایی برسند و این جایگاه را تجربه نمایند . این تولد اولین باری که آمدم آقا کریم در او تی خدمت میکردند. با یک حال خرابی آمدم بدون اینکه نسبت به کنگره آگاهی داشته باشم آمدم و رقتم یک ماه دیگر برگشتم , اوایل سفر جایگاه خدمتی به من داده شد , حمید آقا گفتند خدمت در اول سفر مثل کش است یا تو را به جلو پرتاب میکند تا میخورد در چشم خودت و آسیب میزند به واسطه خدمت سفر راحتی داشتم و دلیل ماندگاری من بود . به جایی رسیده بودم که دیگر خودم را نمیشناختم دروغ میگفتم تا کارتن خواب شده بودم  . از همتون ممنونم که در این جشن شرکت کردید امیدوارم رهایی تمام سفر اولی ها را ببینیم.

 

 تایپ: مسافر مهدی لژیون یازدهم

عکاس: مسافر مسعود لژیون دهم

تنظیم: مسافر علی لژیون چهارم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .