English Version
English

نظم نقش بسیار سازنده‌ای دارد.

نظم نقش بسیار سازنده‌ای دارد.

قبل از شروع جلسه استاد‌ در مورد آلودگی هوا که به خاطر ریز‌گردها است فرمودند: ما سالهاست به سهم خود در گنگره سعی و تلاشمان را برای بیابان زدایی با کاشتن درختان و بوته‌ها انجام داده‌ایم و این کار را ادامه می‌دهیم.
سوال؛ چرا با تمام شدن طول دوره درمان اعتیاد بیماری ام‌‌اس خوب نشده است؟
جواب: من پزشک نیستم از من سؤال پزشکی نپرسید من یک چیزهایی میدانم ولی آگاهی کامل ندارم. در مورد بیماری ام‌اس ما یک تلاش‌هایی و تحقیقاتی انجام داده‌ایم و به نتایجی رسیده‌ایم. همینطور در مورد بیماری ام‌اس تحقیقاتی که قرار است بعد از تعطیلات تابستانی انجام شود بر روی موش‌های صحرایی توسط مؤسسه ‌های تحقیقاتی پزشکی مثل انستیتو‌پاستور.
در درمان بیماری اعتیاد ما ۱۰ ماه زمان نیاز داریم. اما در بیماری‌های دیگر با توجه به داروهای مصرفی بیمار که شاید تداخل داشته باشد مثل: داروی کورتن که سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند طول درمان یا نتیجه درمان فرق دارد و تجربه به ما ثابت کرده کسانی که بیماری صرع دارند اگر یکی از داروهایی که با شربت اوتی تداخل دارد استفاده کنند نتیجه قابل قبولی گرفته نمی‌شود. ما آزمایش‌ها را انجام می‌دهیم اگر به نتیجه رسیدیم آنگاه به پزشک متخصص مراجعه می‌شود برای ادامه مراحل پزشکی.
سوال؛ در مورد تربیت فرزندان از دو سالگی چطور رفتاری داشته باشیم؟
جواب: اول باید پدر و مادر خوب تربیت شده باشند که بتوانند درست تربیت کنند. وقتی پدر و مادر در خانه دروغ بگویند چطور توقع دارند که فرزندشان دروغ نگوید. پس اول از خودشان آغاز کنند.
سوال؛ در مورد نظم و انضباط و تأثیر آن در زندگی صحبت کنید.
جواب: خیلی از مشکلاتی که برای ما بوجود می‌آید  بخاطر عدم نظم است. اگر ما یک ذره نظم به کارهایمان بدهیم خیلی از زحمتهایمان کم می‌شود. حتی اگر مسئله‌ای کوچک و پیش پا افتاده هم باشد مثلا وقتی از خانه خارج می‌شویم بدانیم که چه وسایلی مورد نیاز ما است آنها را بررسی کنیم و بعد از خانه خارج شویم.
در کارهای منزل و در تمام سطوح وقتی نظم نباشد زندگی کاملا آشفته است اساس کار کنگره روی نظم است ساعت شروع جلسه و زمان مصرف دارو با فاصله ۸ ساعت است. دیگر نمی‌گوییم صبح و ظهر و شب. حتما روی زمان مشخص باید باشد. نظم نقش بسیار بسیار سازنده‌ای دارد.

سوال؛ آیا داروی دی سپ در درمان پروستات تاثیر دارد؟
جواب: بله امکان پذیر هست. چون دو خاصیت دارد اول اینکه ضد التهاب می‌باشد که خیلی از بیماری‌ها منشأ التهاب دارند.
دوم اینکه ضد عفونت است و خیلی از بیماری‌ها که منشأ عفونت دارند را از بین می‌برد.
در کنفرانس ایالات متحده آمریکا انجمن آنفولانزا و کووید ۱۹ ما مقاله‌ای ارائه کرده‌ایم و سخنرانی کرده‌ایم که دی‌سپ عفونت و التهاب را از بین می‌برد.
عفونت چشم یا گوش با محلول رقیق شده‌ دی سپ از بین می‌رود.
یا بیماری قارچ اگر یک لیوان از محلول دی سپ را در یک لگن آب مخلوط کنند و در آن بنشینند یا با آن شستشو دهند قارچ از بین می‌رود. این کاملا ثابت شده است .
در بیماری پروستات هم که گرفتگی لوله‌ها و عروق هست بوسیله دی‌سپ از بین می‌رود چون ۶ تا اسید دارد.
رسوبات داخل رگ‌ها را از بین می‌برد مگر در مراحل پیشرفته که دیگر دی‌سپ هم جواب نمی‌دهد.
همچنین  برای درمان واریس که گرفتگی عروق هست هم مفید واقع می‌شود.
همچنین درمان کبد چرب در گریدهای بالا با مصرف ۶ ماه تا یکسال طول می‌کشد. زمان و نحوه مصرف خودم هر روز صبح ۲ تا درب بطری در یک لیوان آب به مدت ۵ روز در هفته استفاده می‌کنم.
سوال؛ چرا در کنگره هنگام دعا می‌گوییم فقط یک دعا و یا یک خواسته آیا مستجاب می‌شود؟
جواب: وقتی می‌گویند یک خواسته یا یک دعا به این خاطر که اول خود بدانی که چه می‌خواهی و آیا خودت قبول داری که برآورده می‌شود؟ پس وقتی یک خواسته داشته باشی میدانی که چه می‌خواهی و تلاشت را برای آن انجام می‌دهید. خداوند فرموده که دعا کنید تا اجابت کنم شما را. ولی اینکه بخواهی کافی نیست مثل این می‌ماند که در رانندگی راهنمای سمت چپ بزنی و سمت راست حرکت کنی.
نویسنده: همسفر لیلا رهجوی کمک‌ راهنما همسفر ناهید (لژیون نهم)
تهیه کننده: همسفر فاطمه رهجوی کمک‌ راهنما همسفر مبینا (لژیون ششم)
ارسال: همسفر عاطفه رهجوی کمک‌ راهنما همسفر فاطمه نصیری (لژیون سوم)
وبلاگ نمایندگی رودهن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .