English Version
English

جهان‌بینی مسیر اصلی حرکت است

جهان‌بینی مسیر اصلی حرکت است

سیزدهمین جلسه از دومین دور کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰؛ نمایندگی یوسف آباد، با استادی مسافر علی‌حسین، نگهبانی مسافر وحید و دبیری مسافر فرید، با دستور جلسه "جهان‌بینی (1) و (2)" روز چهارشنیه 26 مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ برگزار شد.


خلاصه سخنان استاد:
به نظر من جهان بینی ریشه اصلی تمام اتفاقات زندگی است و آقای مهندس اعلام کردن حلقه مفقوده تمام ناموفقیت های در ترک های قبلی جهان بینی است.
اعتیاد انسان از ازدواج با مواد مخدر به وجود می‌آید، عدم شناخت کافی انسان از مواد مخدر و اینکه مسمومیت نیست بلکه یک جایگزینی است، ما اینجا از داروی OT استفاده می نماییم تا جسم خود را به تعادل برسانیم.


صور آشکار و صور پنهان مواردی هستند که بایستی با جهان بینی آنها را به تعادل رساند و اگر ما نتوانیم به هر دلیلی آموزش لازم را کسب نماییم در درمانمان موفق نخواهیم بود زیرا پنج درصد از درمان در جسم و نود و پنج درصد از آن در صور پنهان است که با آن ارتباط داریم.


در جزوه جهان بینی کاربردی از شهر وجودی صحبت شده است یک از قسمت های فوق العاده‌ بود که من خیلی به آن علاقه مند هستم، یک فرمانروای مطلق دارد که عقل است و توسط یک سربازان دانایی محافظت میگردد و هر کدام از این سربازان دانایی از آن محافظت مینمایند.


زمانی این سیستم به هم می‌ریزد که انسان نمیتواند چیزهایی را درست درک کند حس اولین قوه ایست که عقل را به کار می‌اندازد وقتی به هم می‌ریزد قطعاً اطلاعات درستی رذا به عقل نمیدهد و عقل تصمیمات درستی را نمی‌گیرد و برای همه ما در مسیر اعتیاد همین بوده است و تجربه آن را داریم.


ما اگر نتوانیم جهان بینی خود را درمان کنیم شهر وجودی ما درست نخواهد شد مانند شهری که ویران شده و دومرتبه میخواهیم آن را بسازیم ساختمان ها را درست  میکنیم غافل از آن که زیر بنای آن شهر و زیرساخت ها مشکل دارند.


ما هر جنسی را بکاریم همان را درو خواهیم کرد اگر خوب، بد، بخشش، کینه، عشق، نفرت و یا هر چیزی را بکاریم همان را دریافت و درو خواهیم کرد.


اگر بخواهید حس شما درست کار کند باید قلبتان پاک باشد، باید به کنگره بیایید و ذرات ناخالص را از وجود خود پاک کنید و باید از تمام دردها، کینه ها و هر چیزی که درون خود دارید تا وقتی پاک نشود این حس درست کار نخواهد کرد و نیروی که برای همه ما وجود دارد در زندگی همانند مشکلات و چالش های زندگی حال یکی کمتر اذیت خواهد شد یکی بیشتر فشار را تحمل خواهد کرد آن شخصی که صفت ناخالصی اش کمتر باشد بیشتر اذیت خواهد شد و برعکس است.


اوایل سفر درک این مسائل برای همه سخت است ولی در ادامه متوجه خواهی شد که انرژی را که می‌گیری چگونه خرج نمایید و این میسر اصلی حرکت ماست.


عکس از مسافر حسین
تهیه و تنظیم خبر از مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .