English Version
English

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛ وادی ششم و تاثیر آن روی من

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛ وادی ششم و تاثیر آن روی من

دهمین جلسه از دوره هفتاد و ششم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ با استادی و نگهبانی بنیان کنگره ۶۰ مهندس حسین دژاکام و دبیری مسافر حسین با دستورجلسه "وادی ششم و تاثیر آن روی من" چهارشنبه 26 مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت 10:۰۰ آغاز به کار کرد.

 

خلاصه سخنان استاد:


سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.


انشاالله که تعطیلات به شما خوش گذشته باشد. کنگره به ما یاد می‌دهد چگونه از زندگی‌مان استفاده کنیم. با برنامه‌ریزی قبلی بچه می‌توانند به مسافرت بروند و از تعطیلات خوب استفاده کردند. بچه‌های سفر اولی هم به‌راحتی می‌توانند در هر مقطعی باشند دو هفته از درمانگر خود جدا باشند. در گروه‌های دیگر این‌چنین نیست و حتماً اگر مسافرت می‌روند باید در آنجا جلسه‌ای پیدا کنند؛ اما در کنگره 60 چنین چیزی نیست.


سی‌دی‌های درمان 1 تا 5 سی‌دی‌های بسیار آموزشی و خوبی است. در ادامه سی‌دی‌های راهکار می‌آید و بعد به ترتیب مقالات دیگر نیز که مربوط به این قضیه است انجام می‌گیرد. با توجه به کارهای تحقیقاتی‌مان در مقاله سرطان خون از ما خواستند که مقاله در رابطه با متد DST بدهیم. درواقع خود مجله از ما خواست و عجیب است زیرا معمولاً چنین خواسته‌ای نمی‌کنند و گفتند به شما تخفیف ویژه می‌دهیم. مقاله DST را نوشتیم، قبول شد و به‌زودی آن‌هم منتشر می‌شود.


مقاله‌های COVID-19 را پیگیری کردیم زیرا که باید منتشر می‌شد زیرا قبول‌شده بودند. گفتند این مقاله برای فوق‌العاده است ما این مقاله را نگه داشتیم این مقاله را در چند مقاله عالی‌رتبه دیگر در یک شماره مخصوص منتشر کنیم. D.SAP هم ضدالتهاب است و هم ضد عفونت.
من در تعطیلات از ساعت شش و نیم صبح تا ساعت نه شب مجبور بودم کار کنم با اعضای خانواده تا بتوانیم D.SAP را برای سال آینده آماده کنیم و شصت درصد کار را جلو بردیم. بیشتر امسال مایل هستم در ظرف‌های 5 لیتری بدهم. پیشنهاد می‌کنم مصرف یک سال خود را برداشت کنید و کنار بگذارید تا در طول سال به مشکلات و بحران برنخوریم. D.SAP فقط حکم درمانی را ندارد بلکه حکم پیشگیری را دارد. حکم این را دارد که استفاده کنیم عمرمان طولانی شود. کسی که مرتب از D.SAP استفاده کند امکان ندارد پروستات بگیرد. امکان ندارد کبد چرب بگیرد. خیلی کمتر ناراحتی پوستی می‌گیرد. امکان ندارد بیماری‌های عفونی بگیرد؛ زیرا D.SAP ضدالتهاب است و گرفتار بیماری‌های مانند M.S نمی‌شود. دچار مشکلات کلیوی و سنگِ کیسه صفری نمی‌شود. دچار گرفتگی عروق نمی‌شود و گرفتار سکته قلبی و مغری نمی‌شود.


من حتی این بار روی ظرف‌های D.SAP ترکیباتش را در قیاس با سرکه بالزامیک نوشته‌ام. شش الی هفت اسید دارد. بعضی‌های آن‌ها نزدیک هم هستند. اسیدلاکتیک مؤثرترین اسید است در پیشگیری سرطان‌ها و درمان COVID-19 برای D.SAP 1.1 میزان اسیدلاکتیک است برای بالزامیک 0.05 است. بعضی مواد معدنی دیگر مانند پتاسیم در D.SAP 1000 است اما در بالزامیک 236. کسی که مرتب از D.SAP استفاده کند گرفتار یبوست نمی‌شود و یا کمتر می‌شود. گاهی اوقات ممکن است رنگش تیره شود اما به معنای خرابی نیست و سالم است. گاهی هم ممکن است روی آن یک لایه‌ای مانند قارچ روی آن بسته شود که ترکیبات غنی و مفیدی دارد که از خود D.SAP قوی‌تر است می‌توانید نرمش کنید و بخورید.

کلینیک‌هایی که برای رهایی می‌آیند اگر سی دی ننوشتند ایرادی ندارد خودشان رهایی‌شان را بدهند فقط از کلینیک‌ها آن‌هایی که سی‌دی‌هایشان را نوشتند بیاورند پیش من اما اگر چهل سی دی را نوشتند بیاورند پیش من. ما در شرایطی قرار داریم که در حال پرورش مدرس هستیم. ما چند صد میلیون مصرف‌کننده در سراسر دنیا داریم که هیچ راهکاری برای آن‌ها نیست؛ بنابراین تمام کسانی که به درمان می‌رسید چه مسافر و همسفر باید یک راهنمای کاملاً خبره باشند.


درنتیجه با نمی‌توانیم بی‌سواد بپذیریم زیرا نمی‌تواند آموزش بگیرد و من هم به تجربه برایم ثابت‌شده بی‌سوادها کمتر به درمان می‌رسد. راهنماها باید نوشتن سی دی را جدی بگیرند و عذر شاگردی که سی دی را نمی‌خواهد بنویسد نباید بپذیرند. کسی که کنگره می‌خواهد بیاید باید باسواد باشد و سی‌دی‌ها را بنویسد و کتاب‌ها را مطالعه کند.
پیمان وادی هشتم که تاکنون ایجنت باید دستور اجرای آن را می‌دهید از این تاریخ خود راهنماها می‌توانند دستور اجرای آن را به رهجو بدهند و دیگر لازم نیست اعضا به ایجنت مراجعه کنند.


مطلب بعدی اینکه حتماً باید پایان هر وادی راهنما باید مهرش را بزند و راهنما دقیق چک کنید که کامل و درست هست. راهنما مهرش را که می‌زند تاریخ را نیز باید بزند. هرکجا هر چیزی که می‌نویسیم ابتدا باید تاریخ روز را بنویسیم. راهنما وقتی امضا و مهر می‌کند حتماً باید تاریخ بزند. رهجو نیز باید تاریخ بزند. اگر در نامه‌هایتان برای من دل نوشته می‌نویسد حتماً تاریخ بنویسید. من همه را می‌خوانم اکثراً تاریخ ندارد.


موضوع بعدی امتحانی است که در پیش داریم و در تاریخ 23 شهریورماه برگزار می‌شود اما ما 19 هم هفته مرزبان و ایجنت است. در شهریور اما استرس امتحان دارند و اگر بخواهیم در هفته مرزبان و ایجنت امتحان داشته باشیم همه دچار احساس می‌شوند به همین دلیل هفته مرزبان و ایجنت را بعد از آزمون برگزار می‌کنند.
در گروه خانواده در بعضی از قسمت‌ها و نمایندگی‌های تازه تأسیس‌شده مرحله‌ای نیست که بتوانیم بگوییم خانم‌های همسفر برای شرکت کردن در آزمون حتماً باید 10 ماه در کنگره بوده باشند. این شعبی که من می‌خوانم همسفرها اگر شش ماه از ورودشان به کنگره گذشته باشند می‌توانند شرکت کنند. این نمایندگی‌ها عبارت است از: زاهدان، وکیل یزد، شرمهین، میبد یزد، اردبیل، ارومیه، بیرجند، فیروزه، کرمان 2، نائین و شهبازه.

حال به مبحث فرمان عقل می‌رسیم. مسئله عقل بسیار مهم است. من فکر نمی‌کنم کسی دقیقاً بداند عقل چیست. عقل حاکم است. بعضی می‌گویند عقل در مغز است. اگر این‌چنین باشید پس در اثر مرگ افراد دیگر عقلی ندارند. پس تمام بزرگان ما بعد از مرگ اگر جایگاه آن در مغز باشد هیچ‌گونه تفکر و اندیشه نباید داشته باشند. این را میدانید عقل راهنمای درون و پیامبر درون است. ما را هدایت می‌کند. عقل مانند یک قاضی است. دو نیرو در ما وجود دارد یک نیروی مثبت و یک نیرو منفی. به اعتقاد من نیروی مثبت می‌شود روح و نیروی منفی می‌شود جن. نفس با حاکمیت عقل تصمیم‌گیری می‌کند. هر عملی می‌خواهند انجام دهند روح انسان را به سمت مسائل مثبت هدایت می‌کند و جن به سمت مسائل منفی، اینجا عقل باید تصمیم بگیرد کدام‌یک را اجرا نماید.


انسان موجودی است که با تمام موجودات هستی فرق می‌کند. آن‌ها برنامه‌ریزی‌شده هستند و طبق آن عمل می‌کنند و هر چه فکر می‌کنند همان را انجام می‌دهند؛ اما انسان متفاوت است. می‌گوید که جماد، گیاه، حیوان و بعد می‌رسیم به انسان. می‌گویند انسان حیوان ناطق است این غلط است همه حیوانات در حال صحبت کردن هستند و نشانه‌اش را هم در قرآن دیده‌ایم که در قصه حضرت سلیمان حیوانات باهم حرف می‌زنند. بعضی از حیوانات از یک قاره به قاره دیگری می‌روند این‌ها باهم حرف می‌زنند و راه را بلدند؛ اما ما صحبت‌های آنان را متوجه نمی‌شویم. ما چون نمی‌دانیم اعتیاد درمانش چیست می‌گوییم درمان ندارد. در مقوله انسان هم گفته‌ایم حیوانات ناطق نیستند. ما در مزرعه سگ‌های گردن‌کلفتی داریم یکی از سگ‌ها که بزرگ تره کاملاً با بقیه سگ‌ها صحبت می‌کند و کاملاً مدیریت می‌کند.

انسان، حیوان نیست. انسان موجودی است که خداوند خلق کرد اختیار به او داد که می‌تواند فجور و تقوا را انتخاب کند اما باید جوابگوی آن باشد. هر چه موجود پیشرفته‌تر باشد به‌فرمان عقل نزدیک می‌شود مانند روزنه‌ای که نور می‌آید و گشاده‌تر می‌شود. به اعتقاد من اصلاً انسان بد نداریم بلکه انسان ناآگاه داریم. همه این‌ها که به دیگران بدی می‌کنند همه ناآگاه و جاهل‌اند. اگر انسانی بداند که ذره‌ای مثقالی به کسی ظلم کند باید جوابگو باشد.


این نظمی که در سیستم و کائنات هست هم در صور پنهان است و هم در صور آشکار. امکان ندارد کسی ظلم کند و خود ضربه‌اش را نخورد. به نذرونیاز و ورد هم نیست. چه خوب چه بد باید جواب بدهی. این در اثر کمبود عقل است. راهنمایی که در لژیونش خوب کار می‌کند همیشه در آرامش و صلح است. وقتی بدکار کند صدمه‌اش را خودش می‌بیند. هر چه انسان آگاه‌تر باشد عقل بهتر کار می‌کند. اگر ذره‌ای یا مثقالی عمل شر و یا خوب انجام بدیم باید منتظر جواب آن باشیم. اگر امروز جوابش را نگیریم 5000 سال دیگر جوابش را خواهیم گرفت. اگر امروز نگیریم فردا خواهیم جوابش را خواهیم گرفت. اگر کسی ظلمی می‌کند زیاد ناراحت نباشیم واگذار کنیم به خداوند.


متشکرم از اینکه به صحبت‌های گوش کردید.

 

نام فایل تاریخ لینک
فایل صوتی ۱۴۰۱/۰5/26 دانلود

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .