English Version
English

اخبار لژیون ویلیام وایت- نمایندگی آکادمی

اخبار لژیون ویلیام وایت- نمایندگی آکادمی

اخبار لژیون ویلیام وایت- نمایندگی آکادمی
دستور جلسه: «D.SAP»


سخنان خانم استاد:

سلام دوستان افسانه هستم یک مسافر.
بعضی افراد که در سفر اول هستند، شربت OT مصرف می‌کنند ممکن است مشکل یبوست داشته باشند و استفاده از D.SAP بسیار اثرگذار است.
فایده دیگر D.SAP این است که فشارخون را متعادل می‌کند، یعنی فشارخون بالا را پایین می‌آورد و کسانی هم که فشارخون پایین دارند را متعادل می‌کند.
از قدیم سیب را سنبل سلامتی معرفی کردند و اگر روزی یک عدد سیب بخوریم، منبع قوی پتاسیم است. اگر حالا تبدیل به سرکه سیب شود یکسری عملیات روی آن صورت می‌گیرد که مواد و املاح دیگر هم به آن اضافه می‌شود؛ اما D.SAP یک پروسه متفاوتی برای آماده‌سازی دارد و کاملاً با سرکه سیب فرق می‌کند. خانم‌هایی که از کم‌خونی رنج می‌برند، اگر درست و به‌جا از D.SAP استفاده کنند، موضوع کم‌خونی را می‌توانند برطرف کنند.
حتماً افرادی که در سفر اول هستند، سعی کنند از D.SAP استفاده کنند. من رهجویی داشتم که حدود یک ماه دچار یبوست بود و این شکم کار نکردن باعث شده بود که سردرد بگیرد و به بیماری هموروئید گرفتار شود که با خوردن D.SAP مشکل او رفع شد.

حالا رابطه D.SAP با سیگار چیست؟
ما زمانی که روی پروژه درمان نیکوتین می‌رویم، دنبال این هستیم بدن ما سم‌زدایی شود، به خاطر این‌که سال‌ها من مصرف سیگار و قلیان داشتم، بیش از 4000 مواد مضر همراه با مصرف نیکوتین وارد بدن من شده است که با مصرف D.SAP ریه‌هایم را پاک‌سازی می‌کنم و حتی از آن می‌توان برای ضدعفونی استفاده کنید. زمانی که بخور D.SAP در خانه شما باشد، باعث می‌شود تمام میکروب‌ها و باکتری‌ها از بین بروند و پاک‌سازی انجام می‌دهد، همان چیزی که من در سفر سیگار دنبالش هستم.
شما اگر می‌خواهید زودتر راه نفس کشیدنتان باز شود، اگر می‌خواهید خواب شما منظم شود و حالتان بهتر شود، در کنار مصرف آدامس نیکوتین، در ناشتا روزی یک قاشق D.SAP را در یک لیوان آب ولرم بریزید و قرقره کنید یا میل کنید. زمانی که این کار را به‌خصوص در 3 ماه اول سیگار انجام می‌دهید، یکسری خلط‌های سیاه بیرون می‌آیند که قرار بود در آینده راه نفس ما را ببندند و در سفر درمانی سیگار، با استفاده از D.SAP کمک می‌کنیم تا زودتر به‌سلامتی برسیم.

نکته بعدی این است که همان‌طور D.SAP راه نفس را برای ما باز می‌کند، با پوست بدن هم این کار را انجام می‌دهد، چون پوست هم نیاز به نفس‌کشیدن دارد و باعث می‌شود راه نفس پوست ما باز شود، اکسیژن را بگیریم و جریان خون بیشتر شود، به شرطی که از D.SAP برای پاکسازی پوست بعد از بخور یا دوش آب‌گرم انجام دهیم که منافذ پوست ما باز شود تا بتواند چیزهای مفید را جذب کند و به دیگران هم D.SAP را معرفی کنیم، چون خیلی‌ها نمی‌دانند و ممکن است یک فرد 70 ساله است و سال‌هاست از بیماری فشارخون و دیابت رنج می‌برد و با معرفی D.SAP به‌سلامتی برگردد. پس سعی کنیم در سفر نیکوتین با مصرف D.SAP آن سم‌زدایی را در جسم خود انجام دهیم.

تایپ و ویرایش: مسافر سمانه- نمایندگی آکادمی
بازبینی و ارسال: همسفر فاطمه
عکس: گروه عکاسی نمایندگی آکادمی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .