English Version
English

D.SAP اکسیر جوانی

D.SAP اکسیر جوانی

دهمین جلسه از دوره اول سری کارگاههای آموزشی خصوصی مسافران کنگره 60 نمایندگی رضا مشهد با نگهبانی مسافر احمد و استادی مسافر مصطفی و دبیری مسافر مسلم با دستور جلسه D.SAP در تاریخ 1401/02/29 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

سلام دوستان مصطفی هستم مسافر
ابتدا خداوند را سپاس گزار و شاکرم که این فرصت را به من داد تا این جایگاه را تجربه کنم، همچنین از ایجنت محترم شعبه و همچنین راهنمای عزیزم آقای سیستانی تشکر می کنم که فرصت خدمت در این جایگاه  را به من دادند. در مورد دستور جلسه در هفته گذشته صحبت های فراوانی شد وچیزهای زیادی یاد گرفتیم.


مبنای کنگره ۶۰ بر درمان جسم، روان و جهان بینی است.در مورد جسم که جناب مهندس دژاکام داروی اوتی را معرفی کردند که سیستم ایکس را راه اندازی میکند، به نظر من شربت D.SAP هم از مواردی است که می‌تواند در بهبود عملکرد و فرایند فیزیولوژی بدن مفید باشد. در مورد D.SAP مطالب زیادی در هفته گذشته گفته شد، بنده هم یک جمع بندی کلی از مطالبی که در هفته گذشته عنوان شد خدمتتان عرض می کنم، تا دوستان با خواص محلول D.SAP بیشتر آشنا شوند.از شربت D.SAP به خاطر داشتن پتاسیم و اکسیدان بالایی که دارد ، به عنوان اکسیر جوانی نیز یاد می شود و از پیری زودرس جلوگیری میکند، تجربه دیگر که همه ما نیز داریم در مورد یبوست است، شربت D.SAP برای درمان یبوست تاثیر فراوانی دارد، از دیگر تاثیرات شربت D.SAP دفع سموم و چربی سوزی  بسیار قوی این شربت است که برای لاغری و کاهش وزن تاثیر گذار است، همچنین خاصیت ضد باکتری و ضد ویروسی دارد که عفونت ها را برطرف می کند و بخاطر اینکه مسکن بسیار قوی است، برای دردهای عضلانی نیز مناسب است، این شربت داروی خوبی برای التهاب پوست و گزیدگی هاست  و یک مسئله بسیار مهم این که از دیابت نوع B پیشگیری می کند، شربت D.SAP برای پاکسازی سینوس ها نیز بسیار تاثیر گذار است و خاصیت انرژی زایی خوبی نیز دارد و جایگزین بسیار خوبی برای نوشیدنی هایی است که قند بالا دارند، از خواص دیگر شربت، پایین آوردن کلسترول های مضر، جلوگیری از سکسکه، برطرف کننده سوء هاضمه و بسیاری از موارد دیگر است که ذکر آنها در این مقال نمی گنجد. این دارو به خاطر اینکه گردش خون را در بدن بالا می برد از واریس جلوگیری می کند و باعث متعادل سازی PH خون میشود  و خطر بروز بسیاری از سرطان ها را کاهش میدهد، به خاطر داشتن کلسیم فراوان استخوان‌ها را تقویت می کند، در تقویت سیستم ایمنی بدن نیز بسیار مفید است. شربت D.SAP باعث از بین بردن چربی کبد نیز می شود، همچنین منبع بسیار غنی از آهن است، مطب دیگری که برای من بسیار جالب بود این است که در زیبایی پوست نیز تاثیر دارد و برطرف کننده زگیل، از بین برنده بوی بد دهان، از بین برنده شوره سر و بسیاری از موارد دیگر است.

این دارو کاربرد صنعتی نیز دارد و ترکیب آن با  آب و جوش شیرین مایع ضدعفونی کننده و براق کننده قوی را به وجود می آورد در نهایت عرض می‌کنم که این دارو را با راهنمایی اساتید خود مصرف کنید و بهتر است همراه با شیره انگور، شیره خرما یا عسل مصرف شود. یادمان باشد که مهندس دژاکام، بنیان کنگره60، تمام تلاش خود را کرد تا یک نفر که از این در وارد می شود به رهایی و سلامت برسد، بیرون از این در بسیاری از افراد ما را درک نکردند و کنگره تنها جایی بود که با آغوش باز از ما استقبال کرد، بسیاری از همنوعان ما بیرون از این در هنوز مشغول مصرف هستند، پس باید قدر اینجا را بدانیم، قدر تک تک لحظات را بدانیم و از این فرصت که در اختیار ما قرار گرفته است  به بهترین شکل استفاده کنیم و قدردان تمام خدمتگزاران در کنگره ۶۰ باشیم که این بستر را برای درمان ما فراهم کردند. ممنون از همه عزیزان که با سکوتشان به صحبت‌های من گوش دادند.

"پیام مرزبانی"

"قانون یازدهم"

"تشکیل لژیونها"

"بازدید نوشتار سی دی کمک راهنمایان "

عکاس:مسافر میثم لژیون هشتم و مسافر مصطفی لژیون یکم

تایپ و ارسال خبر:مسافر احمد لژیون ششم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .