English Version
English

D.sap ماده‌ای بین شراب و سرکه است

D.sap ماده‌ای بین شراب و سرکه است

جلسه چهاردهم از دوره سی و سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران نمایندگی امین قم؛ با استادی  مسافر مجید، نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر مجتبی با دستور جلسه «D.sap» روز سه‌شنبه ۲7 اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مجید هستم یک مسافر

از دبیر جلسه که خلاصه گزارش خوبی را برای ما قرائت کردند و از عزیزانی که نوشتارها را خواندند تشکر می‌کنم. از نگهبان جلسه که به من اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم همچنین از ایجنت، گروه مرزبانی و راهنمای لژیون پنجم آقا عبدالرضا تشکر می‌کنم همچنین از راهنمای خوبم آقایوسف تشکر می‌کنم که در این مدت به من آموزش‌های خوبی دادند.

دستور جلسه D.sap است. آقای مهندس به ما خیلی آموزش‌ها داده‌اند. آموزش‌هایی که در کنگره یاد گرفته‌ام را هیچ کجا آموزش ندیده‌ام و نمی‌دانستم. آقای مهندس سه یادگار بسیار خوب برای ما گذاشته‌اند. یکی درمان اعتیاد با روش DST و شربت OT، یکی محلول D.sap و سومی هم درمان سیگار است. ۲۵ سال پیش که آقای مهندس کنگره را راه‌اندازی کردند برای درمان از تریاک استفاده می‌کردند و OT نبود. OT نیز از مشتقات تریاک است در نتیجه باعث یبوست می‌شود. یبوست بیماری است که خیلی خطرناک است و در درازمدت باعث پارگی روده می‌شود. این مشکل باعث شد آقای مهندس با همکاری استاد امین D.sap را تولید کنند و مشاهده کردند یبوست مسافران برطرف می‌شود. از آنجا که آقای مهندس یک فرد محقق هستند تحقیقاتی روی D.sap انجام دادند و دریافتند D.sap موادی دارد که برای بدن لازم است و بسیاری از بیماری‌ها را می‌توان با آن درمان کرد. در D.sap  شش اسید وجود دارد. D.sap ماده‌ای بین شراب و سرکه است. املاح و ویتامین‌های D.sap نسبت به شراب و سرکه خیلی بیشتر است به همین دلیل از خاصیت درمانی بالایی برخوردار است.

این ویتامین‌ها شامل B1 , B2 ,B3 و موادی مثل کلسیم، پتاسیم، فسفر و آهن می‌باشد. شروع سفر من زمان کرونا بود. یکی از معجزات این است که قرص سرماخوردگی و قرص چرک خشک‌کن دو سال است که از خانه ما بیرون رفته است. من و خانواده‌ام عادت کرده‌ایم تا علائم سرماخوردگی را می‌بینم شروع می‌کنیم به خوردن و بخور D.sap. پدر و مادر من هم‌زمان کرونا گرفته بودند. پدرم در بیمارستان بستری شد، من برای پدرم خیلی به بیمارستان می‌رفتم ده روز در بیمارستان مراقب او بودم اما به دلیل مصرف  D.sap مشکلی برای من پیش نیامد. ما واقعاً باید قدردان آقای مهندس باشیم که هم به ما آموزش می‌دهند و هم D.sap را در اختیار ما قرار داده‌اند. روش dst و D.sap در جهان وجود ندارد. من سلامتی خود را مدیون کنگره و آقای مهندس می‌دانم و انشاللّه من نیز با خدمت کردند این را به دیگران انتقال دهم.

برگزاری انتخابات نگهبانی جلسه کارگاه خصوصی سه شنبه ها

برگزاری لژیون سفردومی ها

لژیون خدمت‌گزار: لژیون پنجم

مرزبان کشیک: مسافر مجید

 

عکاس: مسافر علیرضا

تایپ و ارسال: مسافر احمد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .