English Version
English

D.SAP

D.SAP

جلسه چهارم از دوره‌ی پنجاه و چهارم کارگاه‌های آموزشی_ خصوصی خانم‌های مسافر، نمایندگی یاس اصفهان، به استادی کمک راهنما مسافر زهرا، نگهبانی مسافر فرح و دبیری مسافر بیتا با دستور جلسه «D.SAP» روز دوشنبه مورخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.
سخنان استاد:
سلام دوستان زهرا هستم یک مسافر.
خداراشکر می‌کنم که یک‌بار دیگر توفیق خدمت در این جایگاه را پیدا کردم.
در ابتدای صحبتم می‌خواهم از خداوند تشکر کنم که در این بُعد از زندگی، مسیر کنگره را به ما نشان داد، چون کنگره به نظر من تنها راه و مسیری است که به تمام قسمت‌های زندگی، ازجمله جسم، روان و جهان‌بینی من توجه دارد. در زمان کرونا از D.SAP چه به روش بخور یا خوراکی استفاده کردیم و طبق تجربه بسیاری از اعضاء کنگره ۶۰، بهترین دارو برای کرونا بود که من و خانواده‌ام هم تجربه درمان کرونا را به‌وسیله D.SAP داشتیم و هیچ نوع داروی دیگری برای درمان کرونا استفاده نکردیم و خیلی زود بهبود پیدا کردیم.
آقای مهندس از سیب‌های باغ خودشان عصاره ای درست کردند به نام  D.SAP، که فرآیند تولیدش کاملاً متفاوت است و با ساختن سرکه ازهرجهت تفاوت دارد. درD.SAP املاح بسیار مفیدی وجود دارد. اکثر انسان‌ها به خاطر نوع تغذیه‌های امروزی، بدنشان فقیر است و کمبود دارند و احتیاج به املاح دارند؛ بنابراین استفاده از D.SAP بسیاری از بیماری‌ها را برطرف می‌کند.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-05-17%20at%207.10.59%20PM.jpeg

یکی از مشکلات عجیب‌وغریبی که در اعتیاد وجود دارد، چه در مصرف متادون و چه در مصرف OT، یبوست است که استفاده از D.SAP این مشکل را به نحو مطلوبی حل کرد. همچنین D.SAP مشکل کبدهای چرب، واریس، عفونت‌های زنان، قارچ، عفونت گوش، چشم و بسیاری بیماری‌های دیگر را حل کرد و تبدیل به یک داروی معجزه‌آسا شد.
بدن ما به دو نوع ماده نیاز دارد؛ یک نوع از مواد را خودش می‌سازد. این مربوط به سیستم ایکس است و مسافران در سفر اول برای ترمیم و بازسازی سیستم ایکس، از OT استفاده می‌کنیم تا آن را بازسازی نماییم. ما OT را در اختیار سیستم ایکس می‌گذاریم و خودش مواد لازم را تولید می‌کند و در اختیار بدن قرار می‌دهد.
اما بدن به مواد دیگری هم نیاز دارد، به املاح گوناگونی مانند سدیم، کلسیم، پتاسیم و اسیدهای مختلف. این مواد در D.SAP موجود هستند. D.SAP حاوی اسیدسیتریک است که این اسید کار معجزه‌آسایی انجام می‌دهد. ضد عفونت است و در مواجه با بیماری‌های عفونی مانند، آنتی‌بیوتیک عمل می‌کند و آن‌ها را از بین می‌برد.D.SAP همین‌طور چربی‌های داخل رگ‌ها را پاک می‌کند. این رسوبات داخل رگ‌ها باعث بروز سکته می‌شود. اسیدسیتریک تمام چربی‌های موجود در رگ‌ها را به‌آرامی پاک‌کرده و باعث جلوگیری از سکته مغزی و قلبی می‌شود.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-05-17%20at%207.11.52%20PM.jpeg

نکته دیگر اینکه D.SAP از افتادگی پوست و چروک شدن صورت و افتادگی پلک ها جلوگیری می‌کند؛ زیرا عاملی که پوست را به عضله متصل می‌کند، پتاسیم است. در اثر کمبود پتاسیم، پوست صورت، غبغب یا گردن شُل و آویزان می‌شود و پلک ها پایین می‌افتند. خانم‌ها می‌توانند به‌جای کرم‌های گران‌قیمت، از کرم آن یا محلول  D.SAP استفاده کنند. برای این کار به نسبت ۱ ‌به‌ ۱۰، D.SAP را با آب رقیق کرده و صورت خود را با این محلول شستشو دهید.D.SAP املاح دیگری نیز دارد و درمان بسیاری از بیماری‌های دیگر نیز هست که ما هنوز نمی‌دانیم. انشالله امروز شما هم از تجربیات خود در مورد مصرف D.SAP مشارکت کنید، چون هدف آقای مهندس از قرار دادن این دستور جلسه بیان تجربیات اعضاء کنگره ۶۰ است.

سومین آزمون از دوره پنجم آزمون های داخلی آمادگی کمک راهنمایی

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-05-17%20at%207.12.27%20PM.jpeg

تایپ: کمک راهنما مسافر زهرا_ لژیون چهاردهم
ویرایش: کمک راهنما همسفر راضیه_ لژیون هفدهم_ نمایندگی یاس
بازبینی: همسفر فاطمه
عکس: گروه عکاسی نمایندگی یاس
ارسال: مسافر مهرانا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .