English Version
English

D,SAP داروی شفابخش

 D,SAP داروی شفابخش

دومین جلسه از دور پنجم سری کارگاه‌های آموزش خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی بیرجند، با استادی کمک راهنما مسافر علیرضا، نگهبانی مسافر رضا  و دبیری موقت مسافر حامد، با دستور جلسه «D.SAP» روز یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه 1401 ساعت 16 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر.

خیلی خوشحالم که دوباره فرصت خدمتگزاری به من داده شد تا در بین شما عزیزان باشم، جا دارد که از همه عزیزانی که در جشن هفته راهنما شرکت کردند و مراسم خوبی برگزار شد تشکر و قدردانی کنم.
دستور جلسه امروز D,SAP است، همان‌طور که همه میدانیم کنگره 60 یک سازمان تحقیقاتی هست، هدف تحقیقات کنگره شناخت بهتر صور آشکار و پنهان انسان هست، صور آشکار همان ظاهر انسان که قابل‌رؤیت و صور پنهان همان حس، نفس، عقل هست که قابل‌رؤیت نیست. هدف این است که صور پنهان یک فرد مصرف‌کننده که از تعادل خارج‌شده است، دوباره به حالت عادی برگردانیم، یا به‌عبارتی‌دیگر سیستم بیوشیمی انسان را وادار به ترشح هورمون‌های موردنیاز بدن کنیم، مثال عینی در این زمینه شربت OT  هست، در مورد صور آشکار هم یکی از کشفیات جناب مهندس D,SAP هست، اکثر کشورها درزمینهٔ بیماری کرونا تجربه ناموفقی داشتند اما درکنگره 60، D,SAP تا 95درصد توانست از این بیماری پیشگیری کند.

D,SAP به‌نوعی شباهت با سرکه سیب دارد اما باید بگویم روش فرآوری بسیار خاصی دارد، دارای املاح معدنی بسیار عالی و مغذی برای بدن هست، تحقیقات بسیار گسترده‌ای روی موش‌های آزمایشگاهی در سه سطح و اندازه انجام شد که در هر سه حالت ویروس کرونا به‌طور کل از بین رفت، و مقالات آن در نشریات پزشکی بین‌المللی چاپ‌شده است.

D,SAP برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید واقع‌شده است، ازجمله یبوست، کبد چرب، چربی خون، واریس و .... ، کنگره 60متون گسترده‌ای در مورد ساختمان جسم دارد و اگر بتوانیم مطالعه کنیم می‌تواند در سلامتی ما نقش به سزایی ایفا کند، به شرطی که پیاده‌سازی کنیم و به‌کارگیریم. به‌عنوان‌مثال، همگی ما برای التهابات گلو کورتن تزریق می‌کنیم، درصورتی‌که باکمی قرقره سرکه این التهابات به‌طور کل برطرف می‌گردد.

از مشتقات دیگر این سرکه باید از کرم دست و صورت نام ببرم که برای درمان انواع بیماری‌های پوستی مؤثر هست. اثرات این کشفیات کنگره 60 در آینده برای دیگران به اثبات خواهد رسید، و بنده خیلی خوشحالم که توانستم در همچین مکانی قدم بگذارم که به‌نوعی سلامتی افراد را تضمین می‌کند و راه درمان بسیاری از بیماری‌ها را به ما نشان داده است.

ممنونم که با سکوتتان به سخنانم گوش کردید.

پیام مرزبان:

خدمتگزاران:

عکس: مسافر محمدامین لژیون دو
نگارش و ارسال خبر: مسافر میثم لژیون یک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .