English Version
English

راهنما یک نعمت بسیار بزرگ است (جشن راهنما در نمایندگی ارومیه)

راهنما یک نعمت بسیار بزرگ است (جشن راهنما در نمایندگی ارومیه)

اولین جلسه از دوره دوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ نمایندگی ارومیه با استادی مسافر آرمان، نگهبانی مسافر صمد و دبیری مسافر امیر با دستور جلسه «هفته راهنما» پنجشنبه 22 اردبیهشت ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

از نگهبان و دبیر قبلی تشکر می‌کنم و خدا قوت عرض می‌کنم به نگهبان و دبیر دوره جدید تبریک عرض می‌کنم و آرزو می‌کنم بهترین خدمت‌ها را در کنگره انجام دهند.دستور جلسه این هفته، جشن هفته راهنما است؛ این هفته را به بنیان کنگره ۶۰ و خانم آنی و فرزندان محترمشان تبریک عرض می‌کنم و از ایشان سپاس‌گزار هستم. به تمام راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنم، هدف تمام این عزیزان خدمت است؛ همچنین به راهنمای خودم آقای علی امانی و راهنمای سیگارم آقای امیر صادقی تبریک عرض می‌کنم، این عزیزان برای درمان به شعبه هیدج می‌رفتند و تلاش می‌کردند؛ یادم است که می‌گفتند برای این که به هیدج برویم، یک مینی‌بوس می‌گرفتیم؛ از آن افراد فقط ۴ نفرشان در کنگره ماندند.

ماندند و شال گرفتند و در ادامه شعبه تبریز را راه‌اندازی کردند. اگر این عزیزان نبودند، من خودم قادر نبودم که برای درمان به هیدج بروم؛ تلاش‌های ایشان بسیار ستودنی است. یک تبریک هم خدمت راهنمای گروه همسفران خانم کبری عرض می‌کنم و برایشان آرزوی سلامتی دارم.ما در کنگره ۶۰ چهار تا جشن داریم «جشن راهنما، جشن مرزبان و ایجنت، جشن همسفر و جشن دیده‌بان»؛ جشن راهنما با روز معلم مصادف است.
به نظر من بهترین اتفاق زندگی این است که یک راهنمای کار بلد در زندگی‌ات داشته باشی که اگر ایشان راه را به من نشان دهد، من از اعماق تاریکی‌ها، می‌توانم به اوج برسم؛ راهنما یک نعمت بسیار بزرگی است، خدای خودم را شکر می‌کنم که در کنگره ۶۰ این اتفاق برای همه ما افتاد و توانستیم توسط یک راهنما راهمان پیدا کنیم.

در کنگره ۶۰ راهنما خودش یک‌زمانی مصرف‌کننده بود و اصل موضوع هم این است، کمک فرد رها شده از دام اعتیاد به فرد در حال مصرف مواد؛ تمام راهنمایان کاملاً در یک مراحل سختی راهنما شدند «امتحان دادند، مصاحبه کردند» و در مرحله اول برای حال خوش خودشان خدمت می‌کنند. در اول کلام‌الله می‌گوید الحمدالله رب‌العالمین: یعنی همه ما باید سپاسگزار رب و معلم خودمان باشیم؛ این جشن‌ها فقط به خاطر این است که همه ما یاد بگیریم که از استادان خودمان به نحو احسنت تشکر کنیم.

تقدیر از خدمتگزاران افطاری:

تقدیر رهجویان از کمک راهنمایان:

پذیرایی:

خدمتگزاران:

تهیه گزارش: همسفر مهران
تایپ و ارسال: همسفر مهران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .