English Version
English

همانگونه که مسافران آموزش می گیرند همسفران نیز باید آموزش بگیرند

همانگونه که مسافران آموزش می گیرند همسفران نیز باید آموزش بگیرند

جلسه پنجم از دوره اول کارگاههای آموزشی عمومی ویژه همسفران و مسافران نمایندگی شیروان با دستورجلسه « جشن همسفر » به استادی ایجنت گروه خانواده همسفر فاطمه و نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر حامد در تاریخ 23 دی 1400 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

امروز جشن همسفر است. همیشه در شرایط عادی جلسات عمومی از بین مسافران انتخاب می‌شد، ولی امروز از بین همسفران خانم و همسفران آقا انتخاب شده‌اند و آقایان مسافر مهمان ما هستند خیلی خوشحال هستم که برای چندمین بار استاد هستم و قسمت من شده که خدمت کنم، امروز را به همه همسفران عزیز تبریک می‌گویم البته همسفران آقا کمرنگ بودن انشاالله لژیون برقرار شود و بتوانند از این جلسات بیشتر استفاده کنند و افراد بیشتری حضور پیدا کنند. امروز افراد بیشتری در جلسه شرکت کرده‌اند امیدوارم جشن خوبی داشته‌باشیم و این‌که همسفران حضور بیشتری داشته باشند تا در کنار بقیه اعضای کنگره از آموزش‌ها استفاده کنند.

استاد در ادامه فرمودند: همه با هم هم‌حس هستیم و این حس مشترک که من همسفر تخریب‌هایی را گذرانده‌ام و الان حال خوشی در زندگی من جاری است و مسافری که الان ماه سوم یا ششم یا بیشتر است قطعا تغییر پیداکرده است و البته نباید انتظار داشته باشیم که با یک سال کاملاً تغییر کند و من همسفر هم تغییراتی داشته‌ام و یک دلیلی که می‌خواهیم ما همسفرها در کنگره حضورداشته باشیم این است که متوجه تغییرات مسافرمان باشیم.

یکی از همسفران تعریف می‌کرد هر پله از مسافرم که عوض می‌شد، برای مسافرم جشن می‌گرفتیم و این‌ یک نقطه مثبت بود و این نکات را در کنگره آموزش گرفته‌اند و این نشان می‌دهد که مسافر من تلاش می‌کند برای بهتر شدن حال خودش و زندگی‌اش. خانم آنی در صحبت‌های خود گفتند که ما روزهای اول چیزی به نام همسفر نداشتیم و حتی جایی هم برایشان در نظر نگرفته بودیم ولی کم‌کم که حضور همسفران را دیدیم که ممکن است همان حس بد باشد، تو کنگره نمی‌روی و من با شما می‌آیم که کلاس شما تمام شود و باهم برگردیم و بعد حضور این‌همه خانم جلوی ورودی کنگره و یا در محیط که تجمع کرده بودند ظاهری بد داشت که اتاقی را برای آن‌ها در نظر گرفتیم که آنجا منتظر مسافرشان بمانند و بعد دیدیم که این جلسات باید مدیریت شود و برایشان آموزش در نظر گرفتیم که همان‌گونه که مسافران آموزش می‌گیرند و تغییر می‌کنند همسفران هم آموزش بگیرند و به‌ مرور گروه خانواده تشکیل شد و بزرگ و بزرگ‌تر هم شد و حتی برای همسفران آقا هم نیاز دیدیم که آموزش بگیرند و الان سه شعبه هست که جلسات خصوصی همسفران آقا تشکیل می‌شود. تشکر می‌کنم از مسافران که امروز با همسفران خود در جلسه حضور پیداکرده‌اند تا قدمی باشند برای ادامه جلسات همسفران و اینکه آموزش‌های مفید کنگره را استفاده کنند سپاسگزارم.

عکاس: مسافر ابولفضل رهجوی کمک راهنما مسافر علیرضا (لژیون دوم)

تهیه گزارش: همسفر عصمت رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه (لژیون یکم)

ویراستاری و ارسال: مسافر علیرضا رهجوی کمک راهنما مسافر علیرضا (لژیون دوم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .