English Version
English

همسفر بال پرواز مسافر

همسفر بال پرواز مسافر

ششمین جلسه از دوره بیست و یکم کارگاه‌های آموزشی همسفران نمایندگی میرداماد، با استادی کمک راهنما همسفر سمیرا، نگهبانی کمک راهنما همسفر پری و دبیری کمک راهنما همسفر جمشید با دستور جلسه "هفته همسفر (جشن)" ساعت ۱۵:۰۰روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰  آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

در ابتدا تشکر می‌کنم از ایجنت محترم که این فرصت گران‌بها را به من دادند و تبریک ویژه دارم به تمام همسفران کنگره ۶۰ و این روز زیبا را به خانواده محترم بنیان کنگره ۶۰ آقای مهندس دژاکام و بزرگ همسفر کنگره ۶۰ خانم آنی بزرگوار و خانم آنی کماندار و خانم شانی و استاد جهانبینی آقای امین تبریک می‌گویم. این هفته برای ما همسفران یک هفته بسیار عزیز و ارزشمندی است، چون حضور ما همسفران در کنگره به‌واسطه مسافران است.

کنگره بستری امن را برای کسانی که خواستار درمان اعتیاد هستند فراهم کرده است. در درجه اول وقتی یک فرد مصرف‌کننده وارد کنگره ۶۰ می‌شود، کمک راهنمایانی هستند که با حس، آن‌ها را انتخاب می‌کنند و سفرشان را شروع می‌کنند. فردی که وارد کنگره می‌شود و خواستار رهایی است را مسافر تلقی می‌کنیم و عزیزانی که در کنار این مصرف‌کننده‌ها هستند را همسفر می‌نامیم.

همسفر برای درمان اعتیاد یاری کننده یک مسافر است، کسی می‌تواند به‌عنوان یک همسفر در کنار یک مسافر زندگی کند که خود همسفر بتواند کمی از تعادل روحی و روانی برخوردار باشد، چون ما همسفران ترکش‌های زیادی از اعتیاد خورده‌ایم که به روح و روانمان آسیب‌زده است. موقعی که یک مسافر سفرش را شروع می‌کند، نیاز دارد که همسفر کنارش باشد تا مسافر را برای رهایی از اعتیاد همراهی کند و خود همسفر بتواند تخریب‌های خودش را درمان کند.

مسافری که همسفر ندارد سفرش سخت‌تر است، مسافری می‌تواند به اوج خدمت برسد که حتماً در کنارش یک همسفر وجود داشته باشد. همسفری می‌تواند در کنار مسافرش باشد که حال خودش خوب باشد و علم کنگره را عملی کند. مسافر عزیز این را بدان، وقتی‌که وارد کنگره ۶۰ می‌شوی و سفرت را شروع می‌کنی نیاز به فرایند زمان‌دارید، هم برای درمان اعتیاد و هم برای درمان جهان‌بینی، یک همسفر هم نیاز به فرایند زمان دارد تا آموزش‌های کنگره را دریافت کند و کم‌کم حالش خوب بشود و بتواند کاربردی کند تا مسافر متوجه تغییرات همسفر بشود.

همسفر برای مسافر حکم بال پرواز دارد، مسافری که در حال پرواز است و می‌خواهد به مقصد مورد نظرش برسد، اگر همسفری در کنارش باشد آن بال‌های پرواز قدرتمندتر خواهد بود. جناب مهندس می‌فرمایند: قوی بودن پایه‌های یک خانواده از قدرتمند بودن پایه درمان اعتیاد الزامی‌تر است پس اول باید پایه خانواده‌مان را مستحکم کنیم‌ و برای یک فرد مصرف‌کننده وجود یک همسفر خوب لازم است و به تمام همسفرانی که فرصت داده‌شده در کنگره حضور یابند حتماً خداوند فرصت وجود در کنگره ۶۰ را در وجودشان دیده است. ما همسفران با دردها و خماری‌های مسافرمان، گریه کرده و حتی با خنده‌های نشئگی‌اش هم گریسته‌ایم.

این فرصت را خداوند و جناب مهندس به ما همسفران داده است که بتوانیم از ته دل از سلامتی مسافرمان بخندیم و لذت ببریم. واژه همسفر آن‌قدر مقدس است که جناب مهندس این فرصت و این اسم را برای همسفر قرار داده است که از همسفران قدردانی شود.

اجرای با شکوه لژیون موسیقی

پیام سفر دوم

رهایی

 

تایپ: همسفر مهشید

عکاس: همسفر آناهیتا رهجوی کمک راهنما همسفر وجیهه (لژیون دوازدهم)

و همسفر ساناز زهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه (لژیون چهاردهم)

ویراستاری و ارسال: کمک راهنما همسفر پری (لژیون دوم)

همسفران نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .