English Version
English

مهندس دژاکام: بی‌صبرانه منتظر وبلاگ جهان‌بینی هستیم

مهندس دژاکام: بی‌صبرانه منتظر وبلاگ جهان‌بینی هستیم

1400/10/6

بیل عزیز

بسیار خوشحال هستم که امسال هم در کنار یکدیگر فعالیت مستمر و خوبی داشتیم و بدین وسیله به پیشواز سال جدید 2022 می‌رویم و سالی پر از سلامتی، بهروزی و خوشحالی برای شما و خانم ریتا و سایر اعضای خانواده را از خداوند بزرگ برای شما خواستاریم.

من همیشه از همکاری با شما لذت برده‌ام و این همکاری باعث پویایی کنگره 60 شده است. شاید باور نکنید که اکنون در کنگره 60 حدود 230 لژیون ویلیام وایت برای سیگار آقایان داریم و بیش از 50 لژیون هم مربوط به خانم‌ها.
و شاید در هفته من حدوداً 50 نشان ویلیام را روی لباس آقایان و خانم‌ها مانند یک مدال افتخار نصب می‌کنم.

من مطمئن هستم که نام شما در کنگره 60 همیشه زنده خواهد بود و در آینده هیچ‌کس این نام را تغییر نخواهد داد؛ زیرا این نشان دوستی ژرف و عمیق من و شماست.
چند روز قبل دومین سخنرانی مربوط به سرطان خون نوع ALL بود که سخنرانی در کنگره پزشکی انجام شد که عکس گواهینامه آن را ارسال می‌کنم و هنوز دو کنفرانس دیگر مربوط به سرطان خون مانده است که به‌زودی بایستی سخنرانی کنیم. البته به‌زودی مقاله چهار نوع سرطان خون در مجلات چاپ خواهد شد.

و اما خبر دیگر؛ در حال تجهیز آزمایشگاه سلولی و مولکولی کنگره 60 هستیم و در این آزمایشگاه قادر خواهیم بود حتی بنیان ژن‌ها را مورد مطالعه قرار دهیم، البته کلیه دستگاه‌ها از کشور آلمان خریداری گردیده و در حال نصب آن‌ها هستیم و امیدواریم از این پس بتوانیم تغییرات ژن‌‌ها و یا بیان ‌آن‌ها را روی موش‌های صحرایی، با متد DST و داروی OT روی انواع مصرف مواد مخدر مورد برسی قرار بدهیم؛ به عبارتی اول موش‌ها را معتاد می‌کنیم به هروئین، شیشه، تریاک، حشیش، الکل و سپس بیان ژن‌های آن‌ها را در زمان مصرف و پس از درمان مورد مطالعه قرار می‌دهیم، نظر به اینکه پایان سال است به نوشتن نامه خاتمه می‌دهیم و بی‌صبرانه منتظر وبلاگ جهان‌بینی هستیم.


به بلندای کوه‌ها استوار باشید.

December 27, 2021

Dear Bill,

I hope you're fine I am well.
I am so glad that this year also we continued our collaborations and now we're going to welcome 2022.
I wish for a prosperous year full of joy and health for you and Mrs. Rita and other family members.

I have always enjoyed your friendship and collaboration and the results was more vibrant version of Congress 60.
Perhaps this is unbelievable that currently we have more than 230 William white legions for smoking cessation purpose among our branches and also more than 50 William white legions for female Travelers.

I am handing approximately 50 William white emblems every week as token of smoking cessation completion.

I am completely sure that your name will remain at Congress 60 perpetually.
Few days ago we completed the speech on blood cancer type ALL in a medical Congress I am sending the certificate as attachment.

We have two more conferences to attend regarding blood cancer that we must attend and the article regarding four type of blood cancer will be published soon.

Our laboratory will be equipped fully soon and in this laboratory we will be able to even study the genes expressions.

Hopefully we're going to be able to study genes expressions on rats with DST method and the OT medicine.

İn other words initially we will make the rats addicted to heroin, meth and etc. and then we will try to cure them with the DST method and the OT and we will monitor the changes with this German equipment that we have bought.

I'm trying to write briefly since it is during your holidays. I am eagerly await your blog about worldview.

Be firm as the mountains

Friends and brothers on heaven and earth forever
Hossein

مترجم: احسان رنجبر
تایپ: مسافر محمدحسین
تنظیم و ارسال: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .