English Version
English

معرکه‌گیری ما را به مسلخ می‌کشاند

معرکه‌گیری ما را به مسلخ می‌کشاند

جلسه‌ی دهم از دوره پنجم  سری کارگاه های آموزشی کنگره۶۰ ویژه همسفران در روز شنبه به استادی دنور همسفر شیرین، نگهبانی همسفر نگار و دبیری همسفر سکینه با دستور جلسه‌ی "رابطه یادگیری و معرکه‌گیری" راس ساعت ۱۶ اغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

به نام قدرت مطلق الله
سلام دوستان شیرین هستم همسفر داریوش؛ تشکر می‌کنم از راهنمای عزیزم خانم مریم و نگهبان عزیز که اجازه دادند، این جایگاه را تجربه کنم.
در مورد دستور جلسه این هفته باید بگویم که خیلی به من مربوط می‌شود چرا که من قبل ورودم به کنگره خیلی معرکه‌گیری می‌کردم همیشه افرادی را دور خودم جمع می‌کردم و شروع می‌کردم به صحبت کردن تا اینکه توجه آنان را جلب کنم و در نهایت آن‌ها به من بگویند، چه قدر به تو ظلم شده و مظلوم‌نمایی کنم.
طبق گفته جناب مهندس و آیه شریفه که آقای مهندس در سی دی عناصر معرکه گیری گفتند، افرادی دچار معرکه‌گیری می‌شوند که منیت، ترس و ناامیدی دارند، افرادی که معرکه می‌گیرند در نهایت خودشان هستن که به مسلخ کشیده می‌شوند، ما اگر در راه صراط مستقیم قدم بر داریم، می‌توانیم در دسته افراد یاد گیرنده حرکت کنیم، فقط این افراد هستند که می‌توانند تغییر کنند و روند یادگیری آن‌ها کامل می‌شود؛ افرادی که به سمت ضد ارزش‌ها قدم بر می دارند، به سمت تاریکی ها کشیده می‌شوند و درنهایت به مسلخ می‌رسند‌‌.
من باید بیاموزم که در کنگره هستم تا یادگیری‌ام را بالا ببرم، دنبال حاشیه نباشم و دانایی‌ام را به توانایی تبدیل کنم.

خیلی از ما بیشتر اوقات تصمیم می‌گیریم که با میل شخصی خودمون شروع کنیم به تغییر ولی وقتی که وارد بازی می‌شویم، متوجه می‌شویم که تغییر کردن خیلی سخته شروع می‌کنیم به معرکه گرفتن و صورت مسئله را تغییر دادن و توجیه کردن می‌گوییم من‌که دیگر نمی‌خواستم غیبت کنم، فلانی آدم را مجبور می‌کند که در موردش حرف بزنیم و خیلی از موضوعات دیگر.

امیدوارم روزی برسد که همه‌ ما آموزش بگیریم که در دسته‌ افراد یادگیرنده باشیم نه در دسته افراد معرکه‌گیر و جایگاه واقعی خودمون را درک کنیم تا در کنگره یادگیری‌مان بیشتر باشد.
ممنون از اینکه به صحبت های من گوش دادید.

اهدای مبالغ همسفران نمایندگی به کنگره60:

 

اهدای مبلغی توسط چهارمین دنور نمایندگی، همسفر شیرین: 

برگزاری لژیون ها :

لژیون خدمتگزار 

عکاس : همسفر مریم رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوم)

ویرایش : همسفر مهشید رهجوی کمک راهنما همسفر فائزه (لژیون یکم)

ارسال خبر: همسفر مهشید رهجوی کمک راهنما همسفر فائزه (لژیون یکم)

همسفران نمایندگی بنیان مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .