English Version
English

در کنگره تمام صفات گذشته به سمت ارزش‌ها می‌رود

در کنگره تمام صفات گذشته به سمت ارزش‌ها می‌رود

هفتمین جلسه از دوره پنجاه و ششم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰؛ نمایندگی ابن‌سینا (رباط‌کریم)؛ با استادی مسافر میلاد، نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر قاسم با دستور جلسه "وادی دهم و تاثیر آن روی من" روز چهارشنبه 3 آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ برگزار شد.


خلاصه سخنان استاد:
ابتدا خدا را شاکرم و از راهنمای خوبم تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه این هفته وادی دهم می‌باشد. وادی‌ها یکی از دیگری بهتر هستند، من تازه‌وارد کنگره شده بودم که دستور جلسه هفتگی درمورد همین وادی دهم بود و من از همان زمان آموختم که صفت انسان هر چه باشد می‌تواند عوض شود. درگذشته من صفت‌های خوبی نداشتم و به‌نوعی در ضد ارزش بودم.

باگذشت جند ما از سفرم و با گوش‌به‌فرمان بودن از راهنما، توانستم آموزش‌ها را به‌مرورزمان در خودم کاربردی کنم و این حال خوب را به دست آورم. اگر بخواهم در خصوص خودم بگویم، من میلاد از چهارده‌سالگی با سردردهای زیادی زندگی می‌کردم به صورتی که به دکترهای زیادی مراجعه کردم و با تنوع زیاد قرص مواجه می‌شدم.

واقعا کنگره برای من معجزه‌ای‌ بود، چون من با سفر در کنگره دیگر از سردها یا همان میگرن‌های شدید نجات پیدا کردم و الآن به درمان رسیده‌ام و این حس من آن‌قدر زیاد می‌باشد که می‌خواهم از خوشحالی زیاد فریاد بزنم. امروز حال خیلی خوبی دارم چون دیگر هرگونه صفتی در من وجود ندارد و دارم سعی می‌کنم دیگر از کارهای ضد ارزش پیروی نکنم. با وارد شدن من در مسیر ارزش‌ها تغییر صفات شروع می‌شود و من می‌توانم این صفات را تغییر دهم، هر سفر دومی می‌بایست صفات بد خود را ابتدا بپذیرد و سپس آن‌ها را به آهستگی تغییر دهد و مهم‌ترین مقوله‌ای که می‌توان در آن جاری بود و تغییر صفت داد همین خدمتی است که ما انجام می‌دهیم

ابتدا برای خودمان و سپس برای دیگران و این خدمت منحصر به کنگره نمی‌شود در جامعه، محل کار و خانواده می‌توانم این خدمت و عشق بلاعوض را انجام دهد و اثرش را در زندگی خودم ببینم و باید بدانم این لطف نیست که انجام می‌دهم یک وظیفه است.

لژیون ولیام وایت

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .