English Version
English

اگر در جهت مثبت درون و بیرونتان یکی باشد به روح می‌رسید

اگر در جهت مثبت درون و بیرونتان یکی باشد به روح می‌رسید

جلسه یازدهم از دوره بیست و چهارم از سری کارگاه‌های آموزشی عمومی مسافران و همسفران کنگره 60، نمایندگی آزادی با استادی مسافر محسن، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر محرم با دستور جلسه" سیستم ایکس" در روز شنبه مورخ 22 آبان ماه سال 1400 رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود. و در ادامه جشن سومین سال رهایی مسافر علی باشکوه برگزار شد.


خلاصه سخنان استاد:
خدا را شکر می‌کنم که امروز در این جایگاه حضور دارم. آقای مهندس فرمودند: اگر درون و بیرون یکی بشود به سمت مثبت برود میگویند به روح می‌رسید. و یا اگر به منفی برویم درون و بیرون یکی می‌شود به جهت منفی می‌رود.

سیستم ایکس، سیستم تولیدکننده مخدرهای طبیعی جسم هست. مخدرهایی که در بیرون وجود دارد. مشابه آن در جسم انسان نیز تولید می‌شود. وقتی شیشه مصرف می‌شود روی دوپامین تأثیر می‌گذارد. وقتی تریاک مصرف می‌شود. تقریباً روی همه مخدرهای جسم تأثیر می‌گذارد. چون بیشترین آلکالوئیدها را دارد. و به همین دلیل برای درمان اعتیاد از تریاک استفاده می‌شود. ولی شیشه و متادون این قابلیت را ندارد.

سیستم ایکس در کجای جسم انسان وجود دارد؟ تقریباً در همه جای جسم وجود دارد. درقوزک پای ما شاید چیزی هست که ترشح می‌ شود ولی هنوز آن را پیدا نکرده‌ایم. در جسم ما جویبارهای جاری است که هورمون‌های سیستم ایکس هست. سیستم ایکس درست‌کار کند. همیشه حال خوش و خوبی داریم و شاداب هستیم.

قسمت دوم دستور جلسه امروز تولد سومین سال رهایی علی عزیز هست. علی از افرادی بود که خیلی سخت می‌شد با او ارتباط گرفت با مصرف ترامادول آمده بود.
دوستانی که در لژیون حضور داشتند خونگرمی از آن‌ها دیده می‌شد. علی از آن‌های بود که سرد شده بود. انسان خونگرم و سرد که می‌گویند واقعاً وجود دارد. علی مقداری گنگ بود حرف می‌زد با تیک بود. مکث زیاد می‌کرد. واقعاً ناامید بودم که چگونه قرص را از او بگیرم. اذن رهایی دست خداوند است. که این اتفاق برای علی افتاد. علی از همان سفر اول بحث‌های متافیزیک می‌کرد.

علی از افرادی بود که کار به کسی نداشت و به درمان خودش پرداخت. در سفر اول درمان سیگار را شروع کرد. در قسمت سایت مشغول به خدمت شد که تا الآن هم در حال خدمت کردن است. در امتحانات کمک راهنمایی شرکت کرد و در قسمت راهنمای تازه واردین قبول‌شده است. این روز زیبا را خدمت علی عزیز و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌کنم. خدمت آقای مهندس و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌کنم. به شما عزیزان تبریک می‌گویم. امیدوارم شال مقدس کمک راهنمایی در سال آینده دریافت کند.

اعلام سفر
آنتیکس مصرفی: ترامادول، روش درمان DST، داروی درمان شربت OT، مدت سفر 12 ماه 15 روز، مدت رهایی: 3 سال 4 ماه 10 روز، کمک راهنما: مسافر آقای محسن رزمی، رشته ورزشی فوتبال
آنتیکس مصرفی: سیگار، روش درمان DST، داروی درمان آدامس نیکوتین خوراکی، مدت سفر 11 ماه، مدت رهایی 2 سال 10 روز کمک راهنمای محترم روح‌الله


آرزو
آروز می‌کنم که یک روزی به جایگاه  پهلوانی برسم.

سخنان مسافر علی
خدا را شکر می‌کنم. که در جمع شما عزیزان هستم و سومین سال رهاییم را در کنار شما جشن می‌گیریم. گاهی اوقات احساساتمان گره‌خورده با بعضی از مناسبت‌ها، هفته قبل گل‌ریزان بود. این هفته هم جشن تولد من.

به این موضوع فکر می کردم که انسان قابلیت‌های عجیبی در وجودش نهفته شده که می‌تواند همه‌چیز را به همه‌چیز تبدیل کند. انسان یکی از بزرگ‌ترین مبدل‌های هستی است.

خیلی جالبه. در این جهان ابر هوشمندانه هستی خداوند استادانه ماشین وجودیه ما را طوری طراحی کرده که ما به زیبای می‌توانیم انرژی‌هایمان را تبدیل کنیم. ما می‌توانیم یک انرژی خنثی را به یک انرژی سازنده تبدیل کنیم و خیلی از انسان‌ها انرژی‌های وجودی‌شان را به یک انرژی مخرب و بازدارنده و آسیب‌زننده تبدیل می‌کنند. پس متوجه می‌شوم در این دنیای ابر هوشمندی که ما در آن زندگی می‌کنیم. چیزی که به انسان نازل می‌شود. تبدیل انرژی‌ها است. امروز حس بی نظیری دارم. پس ببینید خداوند چقدر ما را زیبا خلق کرده در لحظه نازل می‌کند. وقتی خدمت می‌کنیم کل دنیا می‌خواهد به ما خدمت کند. وقتی انرژی‌های وجودی‌مان را به عشق تبدیل کنیم عشق بر ما نازل می‌شود. ما چیزهای را جذب می‌کنیم از جنس خودمان هرچقدر عاشق و زیبا باشیم. عشق‌های زیباتری را جذب می کنیم و زیبای های قشنگ‌تری را جذب می‌کنیم. انشالله بهترین رهایی‌ها برای این شعبه نازل شود و بهترین تبدیل‌ها و حس‌های خوب بر وجود مبارک شما عزیزان نازل شود.
من هم مثل تمام مصرف کنندهای دیگر در زمان اعتیادم فراز و نشیب‌های زیادی را داشتم. در گوشه حیاطمان یک اتاقی 16 متری بود. که آن اتاق مخصوص من بود. روزی 4 عدد قرص ترامادول مصرف می‌کردم. از شدت نشئگی زیاد 20 نخ سیگارپشت سرهم می‌کشیدم و ماه‌های زیادی را شب تا صبح بیدار می‌ماندم و تا خود صبح کارهای نرم‌افزاری و کامپیوتری انجام می‌دادم. و خدا را شکر می‌کنم که الآن سومین سال رهاییم را در بین شما جشن می‌گیرم.
در آخر از کمک راهنمای خوبم آقای محسن رزمی تشکر می‌کنم که زحمت رهایی من را کشیدند و از راهنمایی سیگارم آقا روح‌الله عزیز و کمک راهنمایی سفر دومم، ایجنت محترم آقای بختیاری تشکر می‌کنم و همچنین این روزبه یادماندنی را به همسفرم و کمک راهنمای همسفرم خانم آرزو و آقای مهندس دژاکام تبریک عرض می‌کنم.

 

عکاس: مسافر رضا
تایپ: مسافر محرم
تنظیم و ارسال: مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .