English Version
English

دیگران کاشتند و ما خوردیم، ما بکاریم، تا دیگران بخورند

دیگران کاشتند و ما خوردیم، ما بکاریم، تا دیگران بخورند

همسفر سمانه به همراه مسافرشان با تخریب بیش از 20 سال وارد کنگره شدند و سه سال و چهار ماه است که رها شده‌اند، ایشان از اعضای لژیون سردار شعبه ابوریحان هستند، به مناسبت هفته گلریزان، با ایشان به گفتگو نشستیم. از شما دعوت به خواندن این مصاحبه می‌کنم.


چرا تصمیم گرفتید در لژیون سردار خدمت کنید؟
چون کنگره آن‌قدر به من و مسافرم کمک کرد تا راه خودمان را پیدا کنیم و من زندگی خودم را مدیون کنگره هستم و برای این‌که بهای این حال خوش و آرامش را بپردازم، خودم را ملزم دانستم تا در این لژیون خدمت کنم و یکی از آرزوهای من در این چند سال بود که خدا را شکر، سال گذشته وارد لژیون سردار شدم.
 

وقتی در جلسات لژیون سردار قرار می‌گیرید چه احساسی دارید؟
احساسی وصف‌نکردنی است، چون می‌دانم یکی از استادان آقای مهندس بنام سردار، در این جلسه حضور دارد و انرژی زیادی دریافت می‌کنم و با این انرژی می‌توانم گره‌های وجودی خودم را بازکنم. با حضور در جلسات و نشستن در کنار اعضای لژیون سردار، گویا حس و حال خوب آن‌ها به من منتقل می‌شود و توانسته‌ام بر روی ترس و ناامیدی خودم در زندگی غلبه کنم.
 

پیام شما به‌عنوان عضو لژیون سردار چیست؟
دیگران کاشتند و ما خوردیم، ما بکاریم، تا دیگران بخورند. من با این باور، وارد لژیون سردار شده‌ام که اگر پولی را پرداخت کنی، خداوند چندین برابرش را به تو برمی‌گرداند. خداوند را هزاران بار شکر می‌کنم، من هزینه کامل برای ادای دِین خودم را نداشتم اما با توکل به خدا وارد لژیون شدم و او چندین برابرش را به زندگی من برگرداند.
 

آیا بخشیدن پول، برای شما آسان بود و این‌که بخشیدن پول، برایتان انرژی به همراه داشت؟
بخشنده بودن یکی از صفات زیبا و بزرگ خداوند است که خداوند این صفت را در وجود من هم قرارداد. قبل از کنگره می‌ترسیدم که پولی را به دیگری ببخشم و خودم در زندگی کم بیاورم اما با آموزش‌های ناب کنگره و ورود من به لژیون سردار، خیلی راحت پول خود را می‌بخشم و انرژی زیادی بابت این پرداخت، دریافت می‌کنم، چون پول در جهان بیرون معادل انرژی در جهان درون است.
 

برای کسانی که توانایی مالی دارند و می‌توانند در لژیون سردار شرکت کنند چه صحبتی دارید؟
نیروهای بازدارنده به شکل زیرکانه‌ای وارد افکار و ذهن ما می‌شوند، به‌هیچ‌عنوان نترسید و قدم اول را بردارید، قدم‌های بعدی را خداوند برای شما نمایان خواهد کرد و مطمئن باشید چندین برابر این پول به زندگی شما برمی‌گردد. در اصل ما با این بخشیدن به خودمان کمک کرده‌ایم.
 

چه آموزش‌هایی در لژیون سردار گرفتید؟
آموزش‌های زیادی در این لژیون گرفتم ولی بهترین آموزش، قدرت بخشش بود، این‌که شخص، چنان قدرتی پیدا می‌کند که از مال خودش بدون هیچ منتی و به‌راحتی می‌بخشد، او می‌داند که پول برای او قدرت نمی‌آورد بلکه این صفت بخشیدن است که او را قدرتمند می‌کند.
 

آیا لژیون سردار در زندگی شما تأثیراتی داشته است؟
بله قطعاً همین‌طور بوده است، من با شرایطی وارد لژیون سردار شدم که به خاطر به دنیا آمدن پسرم دست از کار کردن برداشتم و ازلحاظ اقتصادی قوی نبودم، اما وقتی وارد لژیون شدم، نگاه من به جهان هستی تغییر کرد و حالا بیشتر توجه من به فراوانی‌های کائنات و هستی است، هر شخصی در زندگی احتیاجاتی دارد و دوست دارد آن‌ها را بخرد اما وقتی پولی به دستم می‌رسد آن را برای گلریزان پس‌انداز می‌کنم، چون لذتی در این پرداخت است که در چیزهای دیگر نمی‌توانم ببینم.
 

لطفاً از اهمیت لژیون سردار برای شعبه خودمان صحبت کنید؟
اگر لژیون سردار شعبه ما خیلی قوی شود، دنورها و پهلوان‌ها یکی پس‌ از دیگری بیایند، قدرت ما درزمینهٔ ی استحکام پایه‌های مالی، قوی خواهد شد تا بتوانیم شعبه‌ی خوبی برای خودمان خریداری کنیم.
 

سخن آخر...
خداوند را هزاران بار شکر می‌کنم که به‌واسطه‌ی اعتیاد مسافرم، راهم به کنگره باز شد و خداوند توفیق خدمت در این جایگاه را به من داد‌. از خداوند و استاد سردار، بارها خواسته‌ام و می‌خواهم که اجازه دهند، همچنان در این لژیون، ثابت‌قدم بمانم تا به خواسته‌ی قلبی خودم که جایگاه دنور و پهلوانی است برسم. از شما خدمتگزاران سایت که خالصانه خدمت می‌کنید صمیمانه سپاسگزارم.

از اینکه با صبر و حوصله به سؤالات ما پاسخ دادید بینهایت سپاسگزاریم. آرزوی خدمت در جایگاه‌های بالا را برایتان داریم.

مصاحبه و ارسال: همسفر لیدا رهجوی کمک راهنما خانم سارا (لژیون سوم)

همسفران نمایندگی ابوریحان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .