English Version
English

امور مالیه در کنگره60 یک موهبت الهی و ابدی

امور مالیه در کنگره60 یک موهبت الهی و ابدی

در ابتدا هفتۀ پر شگون و میمون گلریزان را به همه عزیزان خصوصاً جناب مهندس و خانواده گرامی‌شان تبریک عرض می‌نمایم. خدا را شاکرم که توسط مسافر ارجمندم اذن ورودم به کنگره 60 داده شد تا من هم بتوانم به‌نوبهٔ خودم خادم کوچکی در برابر این خانواده بزرگ و ابدی باشم. در کنگره همان‌طوری که به منابع انسانی برای انجام امور کارهای اداری نیاز است، امور مالیه هم جزء مسائل لاینفک و جدانشدنی می‌باشد.

آیا تابه‌حال به این موضوع، غیر ازروی پای خود ایستادن از هر لحاظ خصوصاً مالی در کنگره 60 اندیشیده‌اید که چرا جناب مهندس از جایی غیر، کمک مالی قبول نمی‌کنند؟ من اجازه این خودجوشی و کمک در بین اعضاء کنگره 60 را توسط دستان جناب مهندس دژاکام یک موهبت الهی می‌دانم که به منِ اعظم این اذن و اجازه را داده‌اند تا خیروبرکت اهداء مبالغ مالی من به کنگره در زندگی حال و آیندۀ من مانا و جاوید بماند. حسی که طی این سال‌ها و با تفکراتی که روزبه‌روز با آموزش‌های به‌روز کنگره به من افزوده می‌شود، کاملاً به این نتیجه رسیده‌ام که همگی، لطف جناب مهندس است که با تدابیر از قبل اندیشیده شده، تمامِ نقشه راه را به من داده تا حتی از لحاظ مالی هم، چنان روی پای خود ایستاده تا اعتمادبه‌نفس کامل را دریافت که بتوانم عضو کوچکی از لژیون سردار بشوم و این حس خوب را من در هیچ کجایی از زندگی‌ام دریافت ننموده‌ام و این موضوع برای من کاملاً واضح و مبرهن شد که، هرگز در سخت‌ترین شرایط مالی، کم نمی‌آورم و همواره امداد الهی از پسِ خیروبرکت کنگره 60 به کمک من آمده و همه را مدیون تدابیر و آموزش‌های جناب مهندس هستم. ازته‌دل بابت این‌همه نعمت که شاید قبل‌تر به چشمانم نمی‌آمد و اکنون سرسوزن به نظرم بسیار زیاد و ارزشمند می‌آید خدا را شکر می‌کنم. من باید شکرگزار این موضوع باشم که امور مالیه با دستان پرمهر اعضاء انجام می‌شود که در هیچ کجای دنیا، من آن‌قدر زیبا و ازته‌دل ندیده‌ام که اشخاص با جان‌ودل هر چه دارند برای پرداخت دِین خود نسبت به کمک کنگره به ایشان دریغ نمی‌نمایند و با عشق این کار را انجام می‌دهند.

من افرادی را نظاره می‌کنم که با جان‌ودل، با آن که شاید مبلغی چشمگیر نباشد اما آن را به کنگره اهداء که می‌گویند خیروبرکت همین مقدار کم، هم همواره در زندگی من جاری است و من در آن لحظه می‌اندیشم که واقعاً من در کجا قرار گرفته‌ام، آیا این‌همه آموزش برای من کافی نیست؟ این‌همه مسائلی که من را زیرورو کرده کافی نیست؟ و چقدر طی این سال‌ها من در کنگره رشد عقلی داشته‌ام ... این‌ها لطف و موهبت کنگره نسبت به من است هرچقدر بگویم کم گفته‌ام، چه‌بسا که اگر امور به دست افراد غیر کنگره‌ای انجام می‌شد، مالی، منابع انسانی و... ذره‌ای آموزش نمی‌گرفتم و از مهندس دژاکام سپاسگزارم که این امکان را در اختیار من قرار دادند تا با عضویت در لژیون سردار توانستم جایی سرمایه‌گذاری بنمایم که ابدی برایم ماندگار شد و امیدوارم روزی روزگاری من هم عضو پهلوان بشوم تا دِین خود را ادا کرده باشم.

در آخر این موضوع را به‌صراحت عرض می‌نمایم که لژیون سردار برای من یکی از هزاران هدایای جناب مهندس و کنگره 60 بود، هدیه‌ای بی‌انتها تا من به خود آمده برای یادگیری پس‌انداز، برای آن که بدانم فردایی هست و من باید روی پای خود بایستم تا محتاج دیگران نشوم. برای مستحکم‌تر شدن پایه‌های مالی کنگره 60 برای آیندگانمان باید تلاش بنماییم تا بعد از ما این صندلی‌های باارزش که لطف است به من‌ومن نشسته‌ام و شاید هرگز فکر نکرده‌ام باید قدرش را بیشتر و بیشتر بدانم که در حال فراگیری آموزش‌ها تا هرگز خالی نماند و این زنجیره عشق، محبت و عمل سالم ادامه‌دار باشد و همه از رود خروشان و شهد معرفت کنگره 60 بنوشند، سیراب شوند و بی‌نصیب نمانند. امیدوارم کارت‌های دعوت برای همۀ افراد خواهان رهایی از هر بندی صادر بشود تا حضور پیدا کنند و این اتوبوس معرفت، عدالت و عمل سالم همراه با چاشنی عشق، همواره حرکت داشته و هیچ‌وقت از حرکت باز نایستد، هرگز کسی جا نماند و این امر فقط و فقط با حمایت همۀ اعضاء و البته در راه صراط مستقیم، روشنایی و نور امکان‌پذیر است.

امیدوارم امسال هم جشنی زیبا، باشکوه، پرشور و سرشار از حس خوب را در کنار هم و با هم تجربه بنماییم. در انتها از کمک راهنمای عزیزم سرکار خانم فریبا بزرگ‌زاده که همواره من را در راه صراط مستقیم هدایت کردند و همراهم بودند تا بهترین لحظات را تجربه بنمایم سپاسگزارم و دستان پرمهر ایشان را بوسه می‌زنم. از این که به من گوش فرا دادید متشکرم.

تایپ و ارسال: همسفر اعظم (مرزبان خبری)
همسفران نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .