English Version
English

تا فهم اتفاق نیفتد دری باز نمی‌شود

تا فهم اتفاق نیفتد دری باز نمی‌شود

گردهمایی بزرگ اعضای لژیون‌های سردار شعب استان خراسان با حضور دیده‌بان محترم مسافر علیرضا زرکش و با حضور پهلوانان کشور پنج شنبه 6 آبان ماه 1400 در نمایندگی شفا مشهد برگزار شد.

 سخنان استاد:

سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر. بسیار خوشحالم که توانستیم دراستان خراسان رضوی این گردهمایی را رقم بزنیم و همچنین تشکر می‌کنم از تمام کسانی که در این گردهمایی شرکت کردند. لژیون سردار مقداری متفاوت است و جناب مهندس هم تأکید دارند که لژیون سردار خشک و رسمی نباشد و قرار نیست حرف‌های خاصی هم در آن گفته شود. مطلبی که امروز برای ما مهم است این است که ما در کنار هم جمع شده‌ایم تا یک تجدید پیمان کنیم. امروزه اتفاقات بسیار بزرگی در کنگره رخ می‌دهد و حتی کسانی که میکروفن گردان هستند و یا چای پخش می‌کنند هم نیز در این اتفاق بزرگ سهیم هستند، اما شرکا و سهام‌داران مختلفی هستند و هر خدمتگزار به میزانی در رهایی افراد سهم دارد.

استاد امین در سی دی آخر خود به فهم اشاره کرد که تا زمانی که فهم اتفاق نیفتد دری باز نمی‌شود و عبور و خروجی صورت نمی‌گیرد. اتفاقات قشنگ را ما متوجه شدیم، که آن سمت فهم هستیم. زمانی که در کنگره موضوع کمک مالی پیش آمد، خیلی‌ها گفتند مگر کنگره پولی شده است؟ مگر از یک تازه‌وارد پولی دریافت می‌شود؟ خیر، هیچ مبلغی دریافت نمی‌کنند. امروز در جمع ما کسانی هستند که در سال 99 مبلغ 500 میلیون یا 1 میلیارد تومان کمک مالی به کنگره کرده‌اند، جناب مهندس می‌گویند تا من مطمئن نشوم که فردی چنین شرایطی را دارد اجازه ورود به پهلوانی را نمی‌دهند و با بسیاری هم مخالفت کرده‌اند، چون بحث پول در اینجا مطرح نیست. این اتفاقی که امروز در کنگره افتاد شاید 10 سال پیش کلید خورده بود،5 سال پیش که این اتفاق افتاد محل فهم و گذر من کنگره‌ای بود، اگر من بتوانم از اتفاقاتی که در کنگره جریان دارد درکی داشته باشم و استفاده کنم قطعاً رد می‌شوم. بحث استفاده و فهم و عبور است و فصل، فصل خدمت مالی است و فصل گذشتن است، کسانی که به این فهم نمی‌رسند از کنگره جدا می‌شوند به هر دلیلی، تمام ما تلاش می‌کنیم در کنگره ماندگار باشیم تا بیشتر آموزش بگیریم، به قول استاد امین که راجع به انیشتین می‌گفتند که انیشتین می‌گفتند که کسی که این کائنات را درست کرده چه طوری فکر کرده است. همه‌چیز بر مبنای بخشش است، همه‌چیز بر مبنای گذشت است.

با توجه به اتفاقاتی که درگذشته برای ما افتاده است امروز اجازه داریم که این مسائل را بشنویم و بفهمیم و انجام دهیم، شما این موضوع را بهتر از من متوجه شدید و قشنگ‌تر از من عمل می‌کنید. جناب مهندس طبق تصمیماتی که دارند می‌خواهند همه نمایندگی‌ها را مستقل کنند. در جلسات دیده‌بانی که راجع به وظایف ایجنت صحبت می‌شود جناب مهندس بسیار تأکید می‌کنند که تمام نمایندگی‌ها مستقل بشوند و قدرت عمل کرد نمایندگی‌ها را بالاتر ببرند که فهم نمایندگی‌ها نسبت به خودشان یا پایین‌تر و یا بالاتر برود. امروز اتفاقات بزرگی در کنگره می‌افتد، من وقتی می‌گویم جناب مهندس یعنی کنگره 60 و وقتی‌که می‌گویم کنگره 60 یعنی جناب مهندس و جمعیت احیای انسانی کنگره 60، همه ما درهم‌تنیده‌ایم و به هیچ‌وجه جدا نیستیم و هیچ‌وقت مهندس این کار را نکرده که بخواهد خودش و تفکراتش را جدا کند، این مهم است که انرژی در کنگره می‌گیریم چگونه از آن استفاده کنیم.

امروز من به‌شدت به کنگره نیازمند هستم من و شما فرزند کنگره هستیم، اگر نبودیم این مسافت‌های طولانی را طی نمی‌کردیم که دورهم جمع شویم. ما مثل یک زنجیر به هم‌پیوسته‌ایم و تمام وادی‌ها نیز به هم پیوسته‌اند، من مسافر نسبت به جریاناتی که در کنگره اتفاق می‌افتد چه وظیفه‌ای دارم کنگره سال قبل 24 نفر پهلوان داشت که هرکدام 500 میلیون تومان به کنگره پرداخت کردند، باید داشته باشی که ببخشید، وقتی‌که موقعیت داریم و پرداخت نکنیم شاید دوباره این اتفاق برای ما نیافتد، استاد امین می‌گوید که هر چیزی که دردرون ما است در بیرون هم است. جناب مهندس می‌فرمایند که کل هستی بر مبنای عشق و محبت است. نفس انسان‌ها در کنگره در اختیار راهنمایان قرار می‌گیرد. در زیر سایه کنگره آموزش‌ها گرفته می‌شود. کنگره 60 بر مبنای داشته‌هایش بسیار ثروتمند است که حدود 80 عدد نمایندگی و هزاران نفر مسافر در حال درمان هستند و در حال ساخت دانشگاه است و لژیون پزشکان را دارد. اتفاق عظیمی که در کنگره افتاده است این است که مقاله‌های درمان بیماری‌های لاعلاج جزو بهترین مقاله‌ها در دنیا پذیرفته شده است و ما به خودمان افتخار می‌کنیم که در این مکان مقدس حضور داریم درمان بیماری اعتیاد ساده‌ترین کار برای کنگره است. فکر می‌کنم که من و شما در این قضیه می‌توانیم بسیار مؤثر باشیم. روش DST وقتی کشف شد بهترین اتفاق در زندگی انسان‌ها افتاد. در ادامه از سخنان پهلوانان عزیز استفاده می کنیم.

 

 

تایپ: مسافر ارسلان لژیون سوم و مسافر مجتبی لژیون شانزدهم
ویرایش: مسافر مهدی لژیون نهم
عکاس: مسافر میثم لژیون سوم و مسافر جواد لژیون هجدهم
ارسال گزارش: مسافر رحیم لژیون پنجم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .