English Version
English

از هر دست بدهی از همان دست پس می‌گیری

از هر دست بدهی از همان دست پس می‌گیری

با دنور، مسافر جواد از نمایندگی شادآباد به گفت و گو نشستیم و توجه شما را به ادامه‌ی این گزارش جلب می کنیم.

لطفاً خودتان را به‌رسم کنگره معرفی کنید؟
سلام دوستان جواد هستم یک مسافر با بیش از 35 سال تخریب وارد کنگره شدم آنتی ایکس مصرفی شیشه، کوکائین و شیره تریاک به مدت 11 ماه و 5 روز سفر کردم به روش DST با شربت اوتی به راهنمایی راهنمای خوبم آقای جلال منصور فلاح، ورزش در کنگره شنا و در حال حاضر 2 ماه و 10 روز است که آزاد و رها هستم، در ضمن سفر سیگار می‌کنم باراهنمایی آقای مجتبی ایران پور در حال حاضر 16 قطعه.

چگونگی آشنایی خود با کنگره 60 را توضیح دهید؟
من 5 سال پیش به‌وسیله یکی از اقوام با کنگره آشنا شدم البته در آن زمان متوجه آلوده شدن پسرم به مواد مخدر شده بودم و به دنبال راهی می‌گشتم که بتوانم او را نجات دهم، پسرم در کنگره باراهنمایی آقای احسان رنجبر به رهایی رسید و همین مسئله باعث شد خودم هم وارد کنگره شدم و سفر کنم.

چطور شد که تصمیم گرفتید دنور شوید؟
من اول تصمیمی برای دنور شدن نداشتم، دو ماه سفر بودم که تصمیم گرفتم عضو لژیون سردار شوم ولی به دلیل دو ماه سفر بودنم موردقبول واقع نشد ولی من این حرکت کنگره را دوست داشتم و به این دلیل تصمیم گرفتم بعد از رهایی دنور شوم.

آیا دنور شدن تأثیر مادی یا معنوی برای شما داشته است؟
من از قدیم تأثیرات بخشش را در زندگی‌ام تجربه کرده بودم و در اینجا وقتی می‌بینم کمک‌های ما باعث رهایی افراد می‌شود برایم بسیار لذت‌بخش است، من با خداوند معامله نکرده‌ام که منتظر برگشت سود آن باشم ولی اعتقاددارم از هر دست بدهی از همان دست پس می‌گیری و این بارها برایم تجربه‌شده است.

آیا افرادی که وارد لژیون سردار می‌شوند یا دنور هستند وضعیت مالی خیلی خوبی دارند؟
خیر این‌طور نیست، شما اگر میلیاردها هم پول داشته باشید ولی جنبه بخشش آن را نداشته باشید حتی یک ریال از آن پول را هم نمی‌توانید ببخشید ولی این موضوع طبیعی است،  کسی که وضع مالی بهتری دارد بیشتر می‌تواند ببخشد ولی باید اول دل و جرات بخشش مال را داشته باشد تا بتواند ببخشد، این امر یک نکته بسیار مهم دارد و آن ظرفیت اشخاص است، این ظرفیت برای انسان‌ها متفاوت است زیرا طرز تفکر اشخاص باهم فرق می‌کند ولی به نظر من اگر کسی به این درجه از بخشش برسد می‌تواند معنای آرامش را بهتر درک کند.

آیا خانواده شما مشکلی با دنور شدن شما ندارند؟
در حال حاضر پسر و عروسم کمک راهنما و خانمم در شعبه دیگری به‌عنوان همسفر، در حال فعالیت است درواقع ما خانوادگی کنگره‌ای هستیم و از این بابت بسیار خوشحال و در همه امور مشوق بنده هستند و خودشان هم عضو لژیون سردار هستند، به‌صورت کلی ما خودمان را با جهان‌بینی و دیدگاه‌های جاری کنگره وفق داده‌ایم و در همه امور مربوط به پیشرفت کنگره هم‌نظر هستیم و همه برای به هدف رسیدن اهداف کنگره تلاش می‌کنیم.

تأثیرات کنگره‌ای بودن در خانواده شما چیست؟
کنگره باعث شده در خانواده ما روابط بسیار حسنه باشد و خیلی بهتر از قبل همدیگر را درک کنیم و در کنار هم زندگی بهتری داشته باشیم در کنگره 60 خانواده یک رکن بسیار مهم و اساسی است، ماهم با آموزش‌های کنگره توانسته‌ایم روابط بهتر و حال خوش را تجربه کنیم.

اگر سخن آخری دارید لطفاً بفرمائید؟
تمام هزینه‌های کنگره از اعضا تأمین می‌شود من حتی شخصی را معرفی کردم که می‌خواست به کنگره کمک مالی خوبی کند ولی جناب مهندس قبول نکردند و گفتند که کمک‌کننده باید از اعضا کنگره باشد، پس وظیفه ما است که به کنگره کمک کنیم، ما وقتی به کنگره کمک می‌کنیم احساس آرامش می‌کنیم و با این کار آینده و دوام کنگره تأمین می‌شود.

تهیه و تنظیم: مسافر عطا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .