English Version
English

رهجو با انتخاب خود، می‌تواند راه نور و پيشرفت را در پيش بگيرد

 رهجو با انتخاب خود، می‌تواند راه نور و پيشرفت را در پيش بگيرد

اخبار لژيون ویلیام وایت، خانم مرجان دستور جلسه‌: "ویژگی‌های لژيون قوى چيست؟"

سخنان استاد:
اگر به‌اندازه‌ كافى به بدن خودتان استراحت ندهيد، ممکن است به مصرف سيگار يا خوردن بیشتر آدامس نيكوتين نیاز پيدا کنید.
برای سلامت جسم، به همان اندازه كه به ورزش اهميت مي‌دهيد، باید به خواب و استراحت خودتان اهمیت بدهید. اگر بتوانيد در زمان استراحت، پاهاى خود را كمى از سطح بدن بالاتر قرار دهید، انرژى بيشترى دريافت کرده و خون به راحتی در مغز جريان پيدا مى‌كند، این امر باعث می‌شود توان بیشتری براى ادامه‌ كارهاى روزانه خود داشته باشید.
شايد باورش سخت باشد، ولى با مصرف سيگار، از ميزان شنوايى شما كاسته شده و باعث به وجود آمدن آب‌مروارید در چشم مى‌شود.
اما در مورد خصوصيات يك لژيون قوى؛ رهجویان باید در مسیر فهمیدن و بالا بردن آگاهی خود پویا باشند، با اين كار، بر دانايى رهجو افزوده شده و انرژى بسیاری دريافت می‌کند، و در چهره شخص، حس و حال خوب نمایان می‌شود.
از ديگر خصوصيات لژيون قوى، اين است كه راهنما به رهجويانش عشق بورزد، عاشق رها شدن آن‌ها باشد، براى پرورش آن‌ها تمام تلاش خود را به كار ببرد و رهجويان را در قله موفقيت تصور نمايد. قطعاً اين امر، با تلاش و خواست خود رهجو قابل‌اجرا مى‌باشد.
خداوند به انسان اختيار و قدرت انتخاب داده است، در كنگره نیز همین‌طور است، رهجو با انتخاب خود، می‌تواند راه نور و پيشرفت را در پيش بگيرد، يا به‌سوی مسلخ و تاريكى برود. اگر راه درست را انتخاب کند، قطعاً به حال خوش خواهد رسید. و اگر به سمت تاريكى قدم بردارد، دچار سختى و عذاب مى‌شود، و دیگر مشخص نيست چه زمانى اجازه‌ بازگشت به او داده شود و در مسير درست درمان قرار بگيرد. 

گردآوری و تایپ: همسفر نونا، رهجوی لژیون ویلیام وایت خانم مرجان- نمایندگی رز
ویرایش: همسفر سولماز کمک راهنما- نمایندگی رز
بازبینی: مسافر خاطره
ارسال: مسافر مهرانا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .