English Version
English

بازسازی جسم با متد DST

بازسازی جسم با متد DST

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر؛ از تمام عزیزانی که باعث شدند بنده در این جایگاه باشم کمال تشکر و قدردانی را دارم.دستور جلسه این هفته روش DST و روش‌های ترک است که در این رابطه مطالبی را بیان می‌کنم، امیدوارم مفید واقع شود.

یکی از وادی‌های کنگره ۶۰؛ "رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است یکی یافتن راه و دوم آنچه برداشت می‌نماییم" است. افراد زیادی برای رهایی از دست اهریمن اعتیاد تلاش و کوشش‌های فراوانی را انجام دادند و هنوز هم ادامه دارد که در هرکدام از این راه‌ها، مسائل و مشکلات فراوان به وجود می‌آید و فرد با فشارهای روحی و روانی دست‌وپنجه نرم می‌کند. چه افراد زیادی که به خاطر این راه‌های پرخطر حتی جان خود را ازدست‌ داده‌اند. یکی از راه‌ها برای نجات از مصرف مواد مسیر خیلی سخت و عذاب‌آوری بود و است با نام سم‌زدایی که تفکر غلط افراد در این مسیر، مواد مصرفی افراد را سم تلقی کرده و با کارهایی که انجام می‌دهند، می‌خواهند این سم را از بدن فرد مصرف‌کننده بیرون کنند تا فرد دیگر مواد مصرف نکند که بیشتر افراد مصرف‌کننده این روش خیلی خطرناک را انجام داده و نتایج آن را خوب می‌دانند.

درصورتی‌که فردی که سالها در حال مصرف مواد است و زندگی آن با مصرف مواد، عادی به نظر می‌رسد حالا به‌ یک‌باره و تصادفی یا با اجبار، فرد را از مصرف مواد جدا کرد و آن را سم‌زدایی نمود؛ اما اصل قضیه این‌گونه نیست. در طی سالیان و مدت‌زمانی که شخص مواد مصرف کرده یک شعبده‌بازی در جسم اتفاق افتاده که مواد مخدر بیرونی جایگزین مخدرها طبیعی بدن شده است و اینکه سیستم جسم برای تولید این مواد به‌شدت تخریب و نابودشده است و اگر مواد مصرفی از فرد گرفته شود تا مدتی دچار اختلالاتی خواهد بود که تحمل این فشارها به‌شدت سخت و عذاب‌آور است.

 

مهم‌ترین مسئله در این روش همان تخریب جسم و جایگزین شدن مواد بیرونی با مخدرهای طبیعی بدن است که وقتی مواد از فرد گرفته شود فرد در حالتی به‌اصطلاح معلولیت به‌ سر می‌برد تا سیستم جسم بازسازی شود. اینجا سؤال مطرح می‌شود که جسم مگر به‌تنهایی قادر است خودش را بازسازی کند؟ در جواب باید بگویم بله به شرطی که سه مؤلفه: داروی مناسب و به مقدار مناسب و در زمان مناسب، اگر به جسم داده شود خودش، خودش را بازسازی می‌کند و ترمیم بافت‌های از بین رفته شروع می‌شود. راه‌های دیگری افراد برای نجات از مصرف مواد مخدر اختراع کردند که مشکلات فرد مصرف‌کننده، نه‌تنها کمتر نشد بلکه انواع بیماری‌ها و سکته‌های خطرناک حاصل این راه‌ها بود. ازجمله راه‌هایی چون URD، درمان با مواد نگهدارنده، قرص‌های گیاهی و راه‌هایی که توسط افراد آگاه و ناآگاه برای فرد مصرف‌کننده تجویز و از این عزیزان سوءاستفاده می‌کردند.

خدا را هزاران بار شکر که در مقطعی زندگی می‌کنم که بهترین راه درمان برای رهایی از مصرف مواد مخدر در اختیارم قرارگرفته و با استفاده از این روش و متد توانستم نجات یابم. در روش DST که توسط جناب مهندس دژاکام کشف‌شده است راه درمان سوءمصرف مواد پیدا شد و افراد کثیری به روال عادی زندگی خود با استفاده از این متد بازگشتند، اما با تجربیاتی که در این روش توسط گروه تحقیقات کنگره به‌دست‌آمده است، نه‌تنها درمان مواد مخدر صورت می‌گیرد بلکه مسیر درمان بعضی از بیماری‌های خاص نیز باز شده و در آینده نه‌چندان دور از این روش برای درمان افرادی که دچار بیماری همچون سرطان شده‌اند استفاده خواهد شد که این اتفاق حاکی از درست بودن مسیر درمان و برداشت‌های مناسب در طی چندین سال استفاده از این روش بوده است و امیدوارم افرادی که خواهان پیدا کردن راهی برای درمان خود هستند با این مسیر هدایت شوند و تا درمان قطعی در این مسیر بمانند.

تنظیم: مسافر حسین لژیون۱۶
نمایندگی پروین اعتصامی اراک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .