English Version
English

تکرار آموزش‌ها، باعث می‌شود آن مطالب ملکه ذهنمان بشود

تکرار آموزش‌ها، باعث می‌شود آن مطالب ملکه ذهنمان بشود

چهارمین جلسه از دوره اول کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر، نمایندگی شیروان مشهد، با استادی مسافر فاطمه ، نگهبانی مسافر ناهید و دبیری موقت مسافر عذرا، با دستور جلسه «نقش سی دی و نوشتن آن در آموزش» روز چهارشنبه  21مهرماه ۱۴۰۰  ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان فاطمه هستم یک مسافر. خیلی خوشحالم که امروز این جایگاه ارزشمند را تجربه می‌کنم. امیدوارم تک‌تک شما این حس را تجربه کنید. دستور جلسه امروز در مورد "نقش سی دی و نوشتن آن در آموزش" است. زمانی که وارد کنگره می‌شویم، دو راهنما به ما داده می‌شود؛ راهنمای اول کسی است که در لژیون به من آموزش می‌دهد، و راهنمای دوم، سی‌دی‌ها و کتاب‌های آقای مهندس است، که می‌توانیم به‌خوبی از آن‌ها استفاده کنیم. سی‌دی‌های آموزشی را در همه‌جا می‌توان گوش داد، داخل ماشین، خارج از منزل و هر جا که منتظر انجام کاری هستیم و... رمز و راز این سی‌دی‌ها در راهکارهایی است که به ما ارائه می‌شود.
من در بسیاری از مراحل زندگی دچار مشکلاتی می‌شدم که قادر به حل کردن آن‌ها نبودم. هر جا نمی‌توانستم راه‌حل مناسبی پیدا کنم، به‌طور اتفاقی یکی از سی‌دی‌ها را می‌گذاشتم و گوش می‌دادم، جالب این‌که در تمام سی‌دی‌ها، راهکاری برای حل مشکلات من وجود داشت.
ما زمانی که به کنگره می‌آییم، به سخنان راهنما گوش می‌دهیم و سی‌دی‌هایی به ما معرفی می‌شوند. اما فقط گوش دادن سی‌دی‌ها کافی نیست، حتماً باید آن‌ها را بنویسم، زیرا تکرار آموزش‌ها، باعث می‌شود آن مطالب ملکه ذهنمان بشود.

https://up.c60.ir/repository/3098/531cb113-0229-483f-9b44-470fd70f4ba9.jpg
خیلی مهم است که بتوانیم آموزش‌ها را کاربردی کنیم. جناب مهندس تجربیات خودشان را به زبانی ساده، در قالب کتاب‌ها، نوشتارها و سی‌دی‌ها در اختیار ما قرار داده‌اند. ایشان و راهنمایان ما، خودشان این راه‌ها را رفته‌اند و تجربه کرده‌اند، به همین دلیل به‌خوبی می‌توانند در مراحل سفر، ما را درک کنند.
امیدوارم همگی سی‌دی‌های آموزشی را بنویسیم تابه‌حال خوش دست‌یابیم. من چند سال پیش به کنگره آمدم و سفر کردم، روی برنامه OT بودم، ولی اصلاً سی دی نمی‌نوشتم و هیچ آموزشی دریافت نکردم. به همین دلیل، ضربه بدی خوردم. چون آگاهی و دانایی کافی نداشتم، با مشکل کوچکی که در زندگی‌ام ایجاد شد، به عقب برگشت کردم. خداراشکر می‌کنم که تمام سختی‌ها را با جان‌ودل پذیرفتم و به درمان رسیدم. برای تک‌تک شما آرزوی حال خوش و رسیدن به درمان و رهایی دارم.
تایپ:مسافر فاطمه –نمایندگی شیروان
ویرایش:مسافر خاطره
عکس: مسافر فاطمه –نمایندگی شیروان
ارسال: مسافر مهرانا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .