English Version
English

از مجری چیزی را بخواهید که قابل‌اجرا باشد

از مجری چیزی را بخواهید که قابل‌اجرا باشد

جلسه هفتم از دوره پنجاه و دوم کارگاه‌های آموزشی_خصوصی خانم‌های مسافر، نمایندگی یاس اصفهان، به استادی اسیستانت لژیون سردار سرکار خانم میترا، نگهبانی مسافر نیکی و دبیری مسافر مهسا با دستور جلسه《 ویژگی‌های لژیون قوی چیست؟ 》 روز دوشنبه مورخ 26 مهرماه 1400 رأس ساعت 11:30 آغاز به کار نمود.
 

سخنان استاد:
سلام دوستان میترا هستم یک مسافر. خیلی خوشحالم که امروز در خدمت شما هستم و این افتخار نصیبم شد که بار دیگر در شعبه یاس حضورداشته باشم.
مهم‌ترین منبع و پایگاه آموزشی در کنگره، لژیون‌ها می‌باشند و این دستور جلسه اهمیت تشکیل لژیون‌ها را به ما نشان می‌دهد. دلیل نام‌گذاری لژیون این است که افراد دایره‌وار دورهم می‌نشینند و این سبک یک نوع آرایش نظامی مربوط به زمان جنگ‌های یونان باستان می‌باشد. گویی همه‌ی افراد حالت محافظ را نسبت به یکدیگر دارند و از ورود نیروهای تخریبی به داخل لژیون جلوگیری می‌کنند.
در ابتدای شروع به کار کنگره که آموزش‌ها هنوز کامل نشده بود، فردی که مصرف هروئین داشت، بطری مشروب به همراه داشت و می‌گفت ما هروئین را کنار گذاشته‌ایم، یک لیوان مشروب چیز مهمی نیست و روی ما تأثیری نمی‌گذارد و یا بعد از اتمام جلسه، افراد با همدیگر گروهی می‌رفتند که در این حالت نیروی تخریبی به‌راحتی وارد میدان می‌شد.
آقای مهندس دستور تشکیل لژیون‌ها را دادند و فرمودند؛ در کنگره هیچ‌کس نمی‌تواند بدون لژیون بماند. هر شخص باید یک راهنما داشته باشد و طبق قوانین و مقررات عمل کند. افراد بایستی بعد از اتمام کارگاه دورهم بنشینند و آموزش‌ها را دریافت کنند.
یک لژیون قوی چه ویژگی‌هایی دارد؟ کمک راهنما کسی است که آموزش‌دیده و منابع کنگره را کاملاً مطالعه کرده است. همچنین جلسات را پشت سر گذاشته و در امتحان نمره قبولی دریافت کرده است. درواقع یک کمک راهنمای کارآزموده شده و حقیقتاً به همه آموزش‌ها عمل می‌کند. کمک راهنمایی که زمان‌بندی‌اش مناسب نباشد، برای زمان ارزش قائل نشود، دیر بیاید، به رهجو ها احترام نگذارد و یا حتی اگر ازلحاظ ظاهری آراسته نباشد، رهجوهایش از او الگوبرداری می‌کنند. همان‌طور که در قدیم می‌گفتند؛ میوه درخت پای درخت است، رهجو ها کاملاً شبیه کمک راهنمای خود می‌شوند و همان‌گونه که کمک راهنما رفتار می‌کند، رهجو نیز به همان صورت عمل می‌کند.

https://up.c60.ir/repository/3098/5adcf789-7204-4e33-b15c-4b7a7094a994.jpg

کمک راهنما باید آموزش‌هایش به‌روز باشد و منابع آموزشی را کامل موردمطالعه قرار دهد. یک کمک راهنما باید سی‌دی‌ها را بنویسد تا بتواند از رهجوهای خود تکلیف بخواهد. همان‌طور که آقای مهندس می‌فرمایند؛ از مجری چیزی را بخواهید که قابل‌اجرا باشد و خودتان توان اجرای آن را داشته باشید.
هر چیزی را که آقای مهندس در هر زمینه‌ای از ما خواسته‌اند، ابتدا خودشان آن موضوع را اجرا نموده‌اند. اگر ازنظر مالی فرمودند به کنگره کمک کنید، خوشان عضو لژیون سردار، دنور و پهلوان بوده‌اند. در خصوص تغذیه سالم هم ابتدا خودشان شخصاً اقدام به کاهش وزن نمودند. راهنما باید ابتدا خود بدون نقص باشد تا بتواند از رهجویان خود بخواهد که عالی رفتار کنند.
ویژگی‌ دیگری که یک لژیون قوی دارد، از بیرون مشخص است. یک راهنما که سفر اولی‌های خوبی دارد، بیانگر آن است که توانسته در لژیون قوی عمل کند. یک لژیون قوی، آمار بالایی در عضویت لژیون سردار دارد. در کل رهجوهای عالی و خدمتگزاری را برای کنگره پرورش می‌دهد که این مسائل هیچ‌کدام به‌زور و اجبار نیست. انشاالله در آبان ماه جشن گل‌ریزان را برگزار خواهیم کرد.
کمک راهنما باید برای رهجو های خود کاملاً توضیح بدهد که جشن گل‌ریزان چیست. افرادی که به کنگره وارد می‌شوند و به درمان قطعی اعتیاد می‌رسند، به بیداری می‌رسند و به‌مرورزمان متوجه می‌شوند که حالشان بهتر است و این ترک با ترک‌های قبلی فرق اساسی دارد و حس‌هایشان به کم‌کم باز می‌شود.
ویژگی دیگر این است که؛ مطالبی که در آن تدریس می‌شود، برای تمام اعضای لژیون قابل‌درک و کاربردی باشد. ما مطالب زیادی را در زندگی خود از آقای مهندس فراگرفته‌ایم و بزرگ‌ترین لطف ایشان به اعضای کنگره، پایه‌گذاری لژیون سردار است و بارزترین ویژگی لژیون قوی این است که افراد پایه‌های مالی خود را قوی کنند و راهنما توان بخشش را به اعضای خود آموزش دهد. خیلی از افراد از بدو ورود به کنگره شرایط مالی خوبی نداشتند. ولی به آهستگی قوی شدند و با کسب درآمد و برنامه‌ریزی صحیح و مناسب، در لژیون سردار شرکت کرده‌اند. امیدوارم امسال جشن گل‌ریزان بسیار عالی را برگزار کنیم.

https://up.c60.ir/repository/3098/a9601e8d-8b50-46b2-946f-f903b9ba0b4b.jpg

جلسه هماهنگی لژیون سردار با حضور اسیستانت مالی خانم های مسافر خانم میترا

 

 

گردآوری: کمک راهنما مسافر سارا- لژیون دوم- نمایندگی یاس
تایپ و ویرایش: کمک راهنما مسافر مریم- لژیون سوم- نمایندگی یاس
بازبینی: همسفر فاطمه
عکس: گروه عکاسی نمایندگی یاس
ارسال: مسافر مهرانا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .