English Version
English

عضویت در لژیون سردار و بخشش، نصیب هر فردی نمی‌شود و تفکر عمیقی در پس آن قرار دارد

عضویت در لژیون سردار و بخشش، نصیب هر فردی نمی‌شود و تفکر عمیقی در پس آن قرار دارد

هشتمین جلسه از دور سوم لژیون سردار، کنگره ۶۰؛ نمایندگی وحید؛ ویژه مسافران با استادی مسافر حسن و نگهبانی مسافر ابوالفضل و دبیری مسافر محمود با دستور جلسه "قدرت بخشش" چهارشنبه 28 مهرماه، ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد

سلام دوستان حسن هستم یک مسافر
در ابتدا از خداوند شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم، همچنین از نگهبان جلسه به خاطر در اختیار گذاشتن این فرصت تشکر می‌کنم. دوستان عزیز از این که امروز در خدمت شما عزیزان هستم، بسیار خرسندم؛ چراکه عضویت در لژیون سردار، نصیب هر فردی نمی‌شود و تفکر عمیقی در پس آن قرار دارد. جناب مهندس در سی دی بخشش در مورد محبت بی‌کران سخن می‌گویند و این موضوع حقیقتی است که از ابتدا بوده، هست و خواهد بود. ما به راحتی نمی‌توانیم به عضویت لژیون سردار درآییم؛ چراکه از پول گذشتن راحت نیست، اما این موضوع را در کنگره درک کرده‌ام که قبلاً اشخاصی کاشته‌اند و ما خورده‌ایم و امروز وظیفه ماست، بکاریم تا آیندگان استفاده کنند.

من در ابتدای ورودم به کنگره، تصورم بر این بود که بعد از درمان کنگره را ترک می‌کنم؛ ولی بعد از درمان متوجه شدم چون برای من هزینه شده و به کنگره مدیونم، بی انصافی است که بخواهم کنگره را ترک کنم. جناب مهندس در یکی از سی‌دی‌ها فرمودند: بعد از درمان، می‌توانی از کنگره بروی؛ اما هیچ‌وقت فراموش نکن که در کنگره درمان شدی. چندین خدمت را در کنگره تجربه کردم و با دوستانم در مورد لژیون سردار مشورت کردم و آن‌ها توصیه می‌کردند که حتماً به لژیون سردار بیایم. تا زمانی که وارد لژیون سردار نشوید، نمی‌توانید ماهیت آن را درک کنید و دقیقاً مثل این است که بیرون از کنگره باشید و از داخل آن هیچ اطلاعی نداشته باشید.

در کنگره می گویند سه نوع عشق وجود دارد، اول عشق مخلوق به خالق، دوم عشق خالق به مخلوق و سوم عشق مخلوق به مخلوق. اگر عشق مخلوق به مخلوق وجود نداشته باشد، هیچ‌وقت به همدیگر کمک نمی‌کنیم و موفقیت کنگره به خاطر همین عشق است. چند روز پیش در ساختمان 20 خدمت آقای مهندس بودم و مشاهده کردم که هر طبقه برای یک موضوعی اختصاص داده‌شده است. یک طبقه برای لژیون سردار، یک طبقه برای راهنما و یک طبقه برای همسفران قرار داده‌ شده است. واقعاً تفکر و عشقی بسیار قوی در پشت این ساختار وجود دارد.

چون کنگره 60 بر پایه عشق و محبت است و این قدرت بخشش را باید خودمان درک کنیم و به توصیه و سفارش دیگران نیست. همچنین این موضوع را یاد گرفتم که بخشش بدون عشق و آموزش، اتفاق نمی‌افتد. یکی از دوستانم را دیدم که خیلی ناراحت بود و علتش را که پرسیدم، گفت موبایلش در آب افتاده و خراب شده است. به خاطر اینکه خیلی دوستش داشتم گفتم من نصف پول خرید موبایل را می‌دهم و همین حرف من باعث خوشحالی او شد. البته که این کار را در لژیون سردار یاد گرفتم. در حالی‌ که در بیرون از کنگره امکان نداشت که بخواهم به دیگران ببخشم.

پانزدهم آبان امسال مراسم گلریزان است، حتماً سعی کنیم حضور پررنگ داشته باشیم و شعبه وحید بتواند پهلوان داشته باشد. سال قبل حدود پنجاه نفر در لژیون سردار آمدند و امسال سعی کنیم صد نفر بشویم. این نکته را حتماً در لژیون‌ها، یادآوری کنید. من پاداش حضور در لژیون سردار را گرفته‌ام و به همه هم توصیه می‌کنم. سال گذشته آقا صادق به من می‌گفت بیا و من تعلل می‌کردم. اما امسال مجدداً شرکت می‌کنم و اگر بتوانم برای دنور شدن تلاش می‌کنم. اگر هم نتوانم، برای سال دیگر تلاش می‌کنم؛ چون یاد گرفتم که حرکت کنم دیگر به لژیون سردار هم قانع نباشم.امسال باید تلاش کنیم که زمین بخریم و شعبه مستقل داشته باشیم تا دیگران بتوانند از آن استفاده کنند.

از زمانی که وارد کنگره شدم و درمان صحیح را دیدم ، دیگر با دیدن افراد مصرف‌کننده ناراحت نمی‌شوم و به خودم می‌گویم که جایی برای درمان وجود دارد و باید زمان آن برسد. اکنون دانشگاه کنگره در حال ساخته‌شدن است و این اتفاق توسط لژیون‌های سردار و دنور و پهلوان‌ها می‌افتد. سعی کنیم که حتی به ‌اندازه یک آجر در ساخت این دانشگاه سهیم باشیم. من ‌بعد از ورود به لژیون سردار توانستم قدرت بخشش پیدا کنم، هر وقت که اعضای لژیون سردار را می‌دیدم حسرت می‌خوردم و از خدا می‌خواستم که شرایط آن برای من هم مهیا شود؛ چون وسع آن را نداشتم. دوستان برای گلریزان تبلیغ کنیم و حتماً در اعلام سفرها بگویید که عضو لژیون سردار هستید.

تهیه و تنظیم: مسافر هادی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .