English Version
English

مهندس دژاکام: با قوی شدن سیستم ایمنی قادر هستیم بسیاری از بیماری‌ها را که امروزه لاعلاج هستند درمان کنیم

مهندس دژاکام: با قوی شدن سیستم ایمنی قادر هستیم بسیاری از بیماری‌ها را که امروزه لاعلاج هستند درمان کنیم

1400/7/25

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید،من هم خوب هستیم

بسیار خوشحال هستیم که مصاحبه من با شما روی وب‌سایت شما قرار می‌گیرد و این‌ها باعث افتخار من خواهد بود و اما درمورد مصاحبه قبل از قرار گرفتن آن روی وب‌سایت. فکر می‌کنم لازم به مطالعه من نیست؛ زیرا هم‌اکنون شما کنگره را به‌خوبی می‌شناسید و این مسئله برای افراد قدیمی کنگره جای سؤال است و می‌گویند چگونه است که آقای ویلیام ال وایت کنگره را به این خوبی می‎‌شناسد، حتی بهتر از ما و من می‌گویم که ایشان کنگره را قبل از به وجود آمدن آن، آن را میشناخته!!
درمورد عکس‌ها هم به نظر من همان عکس‌های قدیمی خوب است و نیازی به عکس‌های جدید نیست.
و اما درمورد سرطان؛ شما نیک می‌دانید جسم ما از 37/2 تریلیون و یا 37/200 میلیارد سلول تشکیل شده است و سلول‌های سرطانی در جسم همه ما وجود دارند و فعالیت می‌کنند؛ ولی سیستم دفاعی جسم ما که ما آن را سیستم ایمنی نیز می‌‎گوییم. در جسم همه انسان‌‌ها در شبانه روز و مرتب در حال جنگ و نبرد با سلول‌های سرطانی و هزاران ویروس و میکروب و غیره می‌باشد. در این مبارزه ما بایستی سلول‌های سرطانی را نابود کنیم که همان شیمی درمانی و یا پرتو درمانی و یا... می‌باشد و یا سیستم ایمنی را تقویت کنیم. در متد D.S.T ما به وسیله گیاه جادویی و الهی تریاک با بیش از 50 آلکالوئید دارویی؛ تا حدی می‌توانیم سیستم ایمنی را تقویت کنیم که با این عمل یعنی قوی شدن سیستم ایمنی قادر هستیم بسیاری از بیماری‌ها را که امروزه غیرقابل علاج می‌باشند درمان کنیم.
جالب است که بگوییم با آزمایشی که روی موش‌های صحرایی (رَت) برای سرطان خون انجام دادیم که البته همه آن‌ها درمان شدند، پس از پایان درمان که با متد D.S.T و تریاک بود، کلیه موش‌ها را مورد آزمایش قرار دادیم که آیا موش‌ها معتاد شده‌‌اند و یا نه، که خوشبختانه هیچ‌گونه اثر اعتیادی در آن‌ها ظاهر نشده بود.
و همین‌طور جالب است که بگوییم از چهار مقاله سرطان خون که به کنگره‌های پزشکی ارائه شده بود، پس از تائید و پذیرش مقاله برای سخنرانی، دو مقاله به عنوان سخنران کلیدی ما را انتخاب کردند.
بیل عزیز، نمی‌دانم مطرح کردن این پیشنهاد چگونه خواهد بود، می‌دانید من آنقدر به تئوری ایکس و درمان D.S.T و OT اعتماد دارم که تمامی اعضای خانواده من شامل همسر، امین، آنی و شانی هرکدام این سفر را انجام داده‌اند. آیا آلیشا و همسرش پذیرش این را دارند که درمان خودشان را با OT انجام دهند؟ و البته خود می‌دانم باور این کار برای ‌آن‌ها بسیار دشوار است و ممکن است ازنظر قوانین هم مشکلاتی وجود داشته باشد و بایستی بگوییم ما روی انسان هم این کار را انجام دادیم و نتیجه خوبی گرفتیم. یکی از این افراد همسر خواهر، همسر من بود که تخصص دندانپزشکی است و گرفتار سرطان خون شد و من با همین روش او را درمان کردم و اکنون حدود سه یا چهار سال است که از این ماجرا می‌گذرد. به هر حال من لازم دانستم که مطالب را پیشنهاد کنم، چون من آلیشا را مثل دختر برادر خودم و یا فرزند خودم دوست دارم و البته به همین دلیل گزارش آزمایش سرطان را قبل از چاپ حضورتان ارسال کردم.
البته اولین سخنرانی ما مربوط به سرطان خون در اولین کنفرانس روز چهارشنبه همین هفته خواهد بود که ما بایستی آنلاین آن را ارائه کنیم و امیدواریم، بتوانیم فیلم این سخنرانی را برایتان ارسال کنیم.

به سبزی دشت‌ها جوان. جاوید باشید.
دوست و برادر شما در زمین و آسمان

حسین

October 17, 2021

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well.

It is an honor that our interview will be posted on your website.

I don’t think that I need to review it before posting, since you are completely familiar with Congress 60.

Sometimes our members who has been with us for a long time, ask me how is it that Mr. White knows Congress 60 even better than us?

My answer is that he knew Congress 60 even before its foundation!!

As for the photos I believe those old photos serve the purpose.

As you are aware our body consists of 37/200 milliard cells!

Cancer cells do exist within our body and there is an enduring war between our immunity system and cancer cells and other microbes and viruses.

In this case we have two options whether to destroy the cancer cells by chemotherapy and etc. or to boost our immunity system.

We have been able to strengthen the immunity system with the DST method and the God given medicine (opium) which includes more than 50 alkaloids.

And thus we were able to cure many incurable illnesses with this approach.

The interesting point is after the treatment completion on blood cancer(with a high success that all of the rats cured fully) which was performed on rats, the rats were tested for addiction and they showed no symptoms of addiction.


Out of our four accepted articles two of them are chosen to be the key speaking of this conference.

Dear Bill,

I don’t know how to propose this offer. As you know I fully believe in the DST method and my family members(my wife, Amin, Ani and Shani) have done this treatment (travel).

Do you think Alisha and her husband will accept to do this treatment with OT?

I know it is so hard to accept this offer and there may even be some legal problems as well.

The husband of my wife’s sister was diagnosed with blood cancer few years ago. He is a dentist and we performed the DST method for him. Now more than 4 years has passed since his treatment was completed and he is well.

Anyway, since I love Alisha like my own child I had to offer this and that was why I shared the articles on cancer treatment before publication with you.

Our first presentation on blood cancer treatment will be this Wednesday on an online platform that I hope I could share its video with you.

Be immortal as the green of the valleys

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

مترجم: احسان رنجبر

تایپ: مسافر محمدحسین

تنظیم: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .