English Version
English

مهندس دژاکام: با ترمیم و بازسازی سیستم ایکس قادر خواهیم بود صدها بیماری لاعلاج را درمان کنیم

مهندس دژاکام: با ترمیم و بازسازی سیستم ایکس قادر خواهیم بود صدها بیماری لاعلاج را درمان کنیم

1400/7/11

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم.

شما نیک می‌دانید که همیشه شعله‌های یک جنگ ویرانگر مابین سلول‌های سرطانی و سیستم ایمنی جسم ما رو به آسمان زبانه می‌کشد و یک نبرد بی پایان همیشه ادامه دارد، ولی این سیستم ایمنی بدن ماست که در مقابل این سلول‌‍‌های مخرب و ویرانگر دفاع پر قدرتی را به انجام می‌رساند و سلول‌های سرطانی را نابود و اجازه رشد به آن‌ها نمی‌دهد.

بنابراین وقتی که سیستم ایمنی جسم ما ضعیف شود ما نبرد را با سلول‌های سرطانی باخته‌ایم. برای پیروزی در این نبرد بی‌پایان که همانند نبرد بین تاریکی و روشنائی و یا نبرد بین نادانی و دانایی و یا نبرد بین خیر و شر است دو راه وجود دارد .

الف: ما سلول‌های سرطانی را نابود کنیم.
ب: ما سیستم ایمنی جسم خود را نیرومند کنیم.

حال اگر بخواهیم سلولهای سرطانی را نابود کنیم، بایستی به یک نکته توجه کنیم، تا جاییکه من مطالعه کرده‌ام جسم ما تقریبا از 37/2 تریلیون یعنی 37/200 میلیارد سلول از از 200 نوع تشکیل شده است. بنابراین ما با 37/200 میلیارد موجود زنده و با شعور سروکار داریم و اکنون با توجه به اینکه در قسمت‌های مختلف بدن سلول‌های سرطانی با سایر سلول‌های اندام‌های مختلف بدن درهم آمیخته‌اند، نابودی آن‌ها کار سختی است و مانند یک شهر بسیار شلوغی است که دوست و دشمن با هم هستند و در صورت نابودی دشمنان بسیاری از دوستان را هم نابود می‌کنیم که گاهی این عمل به انهدام کامل یک عنصر می‌انجامد، مثل جدا کردن سینه از بدن و یا برداشتن رحم و یا تخم‌دان‌ها و یا معده و یا روده و غیره. در این روش چون عامل اصلی را شناسایی نکرده‌ایم، بنابراین این ماجرا داستانی ادامه‌دار است که خود کاملا مطلع هستید.

و اما روش دوم که تقویت سیستم ایمنی جسم است تاکنون هیچ‌کس نتوانسته و یا قادر نبوده که این سیستم را بازسازی و تعمیرات اساسی کند و ازآنجاکه سیستم ایمنی جسم ما به عقیده من جزئی و یا قسمتی از سیستم X است بنابراین اگر ما سیستم ایکس ما را اصلاح کنیم قطعاً سیستم ایمنی جسم هم تقویت خواهد شد. و اگر سرطان از مرحله‌ای که تمام بدن را گرفته است، نگذشته باشد، به سهولت و با کمترین هزینه قابل درمان است.

دوست عزیزم بیل، من مطمئن هستم، باور دارم و ایمان دارم و مانند روز برای من روشن است که با ترمیم و بازسازی سیستم ایکس با استفاده از OT و متد DST نه‌ تنها قادر به درمان انواع سرطان هستیم، بلکه قادر خواهیم بود، ده‌ها و صدها بیماری لاعلاج دیگر را درمان کنیم و تحولی شگفت‌انگیز را در پزشکی به وجود آوریم، البته برای انجام این مهم سال‌ها زمان می‌برد که ما دیگر در زمین نیستیم.

هم‌اکنون گزارش تحقیق روی چهار نوع سرطان خون را قبل از ارائه در کنفرانس‌ها و یا کنگره‌های پزشکی و یا چاپ در مجلات برایتان ارسال می‌کنم. نتایج تا کنون طبق نظر متخصصین باور نکردنی بوده است.

به سبزی دشت‌ها، جوان و جاوید باشید.

دوست و برادر شما در زمین و آسمان

حسین

October 3, 2021

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well.

As you are aware the flames of the destructive war between cancer cells and the immunity system of our body rises to the sky of our existence city. This is an endless war in which the immune system of the body puts up a fight against cancer cells to destroy them and prevent their growth.

Therefore, when the immune system fails we have lost the enduring war.

In order to win in this endless war which is like the war between darkness and light, good and evil, or knowledge and ignorance we have two options:

A: Destroy the cancer cells

B: strengthen the immune system of the body

Now if we are choosing option A we must pay attention that our body consists of about 37.2 trillions of cells.

So we are faced with 37,200 billion living beings.

Now these cancer cells are mixed with healthy cells and destroying them is hard.

Like a big city where we have friends and enemies mixed up and in the process of destroying enemies we will end up killing a bunch of our friends as well.
Sometimes we end up destroying the whole city (organ) , for example removing the breast.

But option B was a mystery to experts up until now.

I believe the immune system is a part of the X system and if we rebuild the X system the immune system gets stronger and performs better.

And if the cancer is not all over the body then it is curable with a low cost and an easy way.

Dear friend Bill,

I strongly believe that curing the X system with OT and the DST method cures cancer and many other incurable diseases.

This will initiate an extraordinary revolution in the field of medicine but obviously it takes time and we will not be on planet earth at that time.

I am sending the report on 4 types of blood cancer (it has not been printed or presented) to you--- as attachment. Our experts consider the results as unbelievable.

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

مترجم: احسان رنجبر

تایپ: مسافر محمدحسین

تنظیم: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .