English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

حسین عزیز؛

منتظر دیدن عکس‌های نوروز و روز اول بهتر هستم. دیدن تمامی آن خانواده‌هایی که به خاطر کار شما تحت تأثیر قرار گرفته‌اند عمیقاً اغنا کننده است. چه چیزی باعث شده است که شعب برای دو هفته تعطیل شوند؟

چنین اتفاقی را در سال‌های گذشته به یاد ندارم و یا شاید فراموش کرده‌ام.

در فلوریدا نیز آغاز فصل بهار است اما تغییرات در اینجا نسبت به‌جاهای دیگر کشور بیشتر است. گل‌ها و درختان هر ساله اینجا شکوفه می‌دهند؛ بنابراین آن شکوفه زدن ناگهانی درختان مانند زمانی که در قسمت شمالی آمریکا زندگی می‌کردم واضح دیده نمی‌شود. در اینجا کمی دما بالا می‌رود، رطوبت افزایش پیدا می‌کند و باران‌های بعد از ظهر آغاز می‌شود. نور خورشید بیشتر روزانه نیز به این معنی است که مردم زمان بیشتری را در ساحل‌ها و یا روی قایق‌های خود خواهند گذراند. ما یک کانال آب داریم که به خلیج کوچکی منتهی می‌شود که درست ما بین آپارتمان ما قرار دارد و ما می‌توانیم رفت و آمد این قایق‌ها را تماشا کنیم که منظره زیبایی است. همچنین آپارتمان ما غربی است بنابراین تصویر زیبایی از غروب نیز از درون آپارتمان قابل مشاهده است.

بازهم از تجربیات خود درباره استفاده از متد DST برای بیماری‌های دیگر بگویید و من بسیار به این موضوع علاقه‌مند هستم هم از نظر شغلی و حرفه‌ای و هم از نظر شخصی (خواهرم آلزایمر پیشرفت کننده‌ای دارد)

ما از دست دادن دوستمان ارنی را باهم تجربه می‌کنیم و در سال جاری بیشتر به هم تکیه خواهیم کرد. ما هنوز کارهای مهمی برای انجام دادن باهم داریم. منتظر ادامه مکاتباتمان بعد از باز شدن دوباره شعبه‌های کنگره 60 هستم.

دوست و برادر همیشگی

بیل

مترجم: احسان رنجبر

منیع کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .