English Version
English

کیلد رهایی از ضد ارزشها

کیلد رهایی از ضد ارزشها

رهایی از ضد ارزش‌ها یک فرآیند استاندارد و هم شکل نیست،همه ما این فرآیند را از یک  راه طی نمی‌کنیم و نتیجه آن برای همه ما یکسان نیست اما وقایع و اتفاقات خاص و مشابه ای است که همه ما از آن عبور می‌کنیم،برای مثال دو مسافر را در نظر بگیرید که هم زمان باهم سفر را شروع می‌کنند یک نفر از آن‌ها با دقت کامل و رعایت کلیه اصول مسیر درمان را طی می‌کند و یک نفر از آن‌ها کاملاً رعایت نمی‌کند و خیلی مواقع قوانین را زیر با می‌گذارد،هر دو نفر یک روزی رها می‌شوند ولی کیفیت رهایی بسیار فرق می‌کند.شخص اول پس از پرسه 11 ماه به بهترین نحو از دام اعتیاد رها می‌گردد و به تعادل می‌رسد ولی نفر دوم ممکن است رها شود،ولی بی‌کیفیت و از حال خوبی برخوردار نیست.

ما دوران و مراحل خاصی را می‌گذرانیم،نقاط عطف خاص را تجربه می‌کنیم و راه‌های متفاوتی را طی می‌کنیم،هر یک از ما دورانی را پشت سر می‌گذاریم که طی آن رشد زیادی می‌کنیم و زمان‌های را می‌گذرانیم که تغییرات بسیار زیرکانه و دقیق در ما رخ می‌دهند.راه تازه‌ای برای زندگی به این معنی است که روش‌های جدیدی برای زندگی پیش روی ما قرار دارد که می‌تواند باعث گیجی و سر در گمی ما شود،اجازه دادن به یکدیگر که با سرعت و روال خاص خود رشد کنیم کار سختی است بخصوص که به یکدیگر اهمیت می‌دهیم اما خویشتن پذیری و احترام به نفس خود فقط زمانی حاصل می‌شود که ما این فرآیند را به روال خاص خود طی کنیم.

زمان طولانی لزوماً به معنی تجربه داشتن نیست. بودن طولانی مدت در کنگره 60 به این معنی نیست که ما همه چیز را میدانیم و جواب همه سؤالات را داریم، ما هیچ وقت بدون گرفتن آموزش‌های  کنگره از این مسیر درس زندگی فارغ‌التحصیل نمی‌شویم. زندگی شرایط جدیدی را سر راه ما قرار می‌دهد ما از مکانهای متفاوت شروع می‌کنیم و با سرعت‌های مختلف رشد می‌کنیم. زمان فرصت رشد را برای ما فراهم می‌کند اما ما باید همیشه آماده روبرو شدن با چالش‌های جدیدی باشیم و از آن‌ها درس بگیریم.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .