English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره60 + حضور آقای دکتر مرادی دبیر شوررای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران

کارگاه آموزشی کنگره60 + حضور آقای دکتر مرادی دبیر شوررای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران
روز شنبه مورخه چهارم بهمن 93 سومین جلسه از دور هشتم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی مازندران (بهشهر) با استادی آقای علی اشکذری و نگهبانی ابراهیم و دبیری محسن با دستور جلسه انتخابات در کنگره با حضور آقای مرادی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و مسئولین شهرستانی و حضور همسفران رأس ساعت 17 آغاز به کار شود.
 

 

 

 

خلاصه سخنان استاد:

این دستور جلسه انتخابات یکی از دستور جلسات کلیدی است در راستای آموزش به جهت قانونمند شدن چون اعتیاد آرام آرام کاری می کند که ما از قانون فرار کنیم و همیشه دروغ بگوییم و راست گفتن هم زمینه می خواهد و به طور کلی در بحث انتخابات و کارهایی که در کنگره انجام می دهیم ما سعی می کنیم آینده را ببینیم قوانین که در کنگره وضع می شود و حرف هایی که در کنگره زده می شود جلساتی که داریم حال چه به صورت جهان بینی و یا دستور جلسات هفتگی تمام اینها ریشه در آینده دارد و به نظر من آینده نگری اصلاً چیز پر رمز و رازی نیست  هر کسی به نسبتی که سالم زندگی می کند آینده نگر است استاد در ادامه فرمودند امروز اولین جلسه ای است که همسفران گرامی در این نمایندگی حضور دارند با وجود الزامی بودن حضور همسفران در کنگره ما در این نمایندگی مشکل مکان داریم، زمین داریم ولی مشکل قانونی برای ساخت وجود دارد باید شرایطی فراهم شود که همسفران در جلسه حضور داشته باشند. اعتیاد دشمن خانواده است. خانواده هم باید آموزش بگیرد تا به فرد مسافر کمک کند چون بیماری اعتیاد بیماری ناآگاهی است مشکل اساسی عدم آگاهی است چون بیماری اعتیاد شناخته شده نبود و ما در کنگره 60 با آموزش در طول 11 ماه سفر اول و بالا بردن آگاهی و شناخت نسبت به انسان و مواد مخدر به درمان می رسیم.  در روش درمانی کنگره 60 قطع ناگهانی مواد یا سقوط آزاد نداریم بلکه در طول سفر نیاز مصرف را کم

 می کنیم و به طور کلی  به آگاهی اضافه و  از مواد کم می شود و در پرتو آموزش ها و بالا رفتن آگاهی نسبت به انسان و مواد مخدر نیاز مصرف به صفر می رسد. بیماری اعتیاد در خود روان نیست ما در روان آن را رویت می کنیم بیماری اعتیاد در جسم است. وقتی به فرد معتاد به چشم بیمار نگاه می شود آموزش گرفتن هم راحت تر است ما به دلیل نداشتن مکان نمی توانیم از کمک همسفران بهره ببریم. وقتی همسفر کنار مسافر باشد درمان راحت تر صورت می گیرد.


 

 
 
 
این جلسه دبیر شورای هماهنگی به اتفاق هیئت همراه حضور پیدا کردند و با مسئولین نمایندگی  کنگره60 در استان مازندران و شرکت کنندگان در این جلسه از نزدیک به صحبت و تبادل نظر پرداختند.
 

سخنان  جناب آقاي دکتر مرادی (دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان مازندران):

قیمت مواد روز به روز پایین تر می آید و قیمت کالا روز به روز بالاتر می رود. قیمت شیشه از 175 میلیون تومان به 10 میلیون رسید. این یکی از حربه های دشمن است. در گذشته در کشور ما شیشه مجازات نداشت ولی امروز بیش از 30 گرم حکم اعدام دارد. ما باید فرهنگ سازی و آگاه سازی کنیم. دولت دیگر توان ندارد و دست یاری به سوی مردم دراز کرد که بیایید همدیگر را کمک کنیم. در گذشته کنگره 60 نبود یا ان جی اوی دیگری وجود نداشت و مسئولین استانی باید کمک کنند تا کنگره 60 به مسیر خودش ادامه بدهد. و با گسترش فعالیت های از این دست بتوانیم در استان مازندران به موفقیت های بیشتری در زمینه مبارزه با اعتیاد دست یابیم.

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .