English Version
English

انتخاب درست؛ جشن اولین سال رهایی مسافر امید

انتخاب درست؛ جشن اولین سال رهایی مسافر امید

روز پنج‌شنبه 93/11/02 کارگاه آموزشی عمومی مسافران و همسفران در کنگره 60 نمایندگی حکیم هیدجی با نگهبانی مسافر بهروز، دبیری مسافر مجید و استادی مسافر احمد حکیمی (دیده بان کنگره 60) با دستور جلسه انتخابات داخلی کنگره 60 (نگهبانی، مرزبانی، ایجنت) رأس ساعت 17 شروع به کارکرد و همچنین اولین سال رهایی مسافر امید را در شعبه حکیم هیدجی با حضور آقای احمد حکیمی (دیده بان کنگره 60) جشن گرفتیم.
 

 

سخنان استاد:

این دستور جلسه تازه به دستور جلسات سالانه اضافه‌شده است. در اوایل برای انتخابات نگهبانی غوغایی به پا می‌شد و افرادی بودند که رسیدن به نگهبانی خیلی برایشان اهمیت داشت و برای رسیدن به این جایگاه تن به هر گفت‌وگویی می‌دادند، منظورم از این صحبت‌ها حرکت کنگره و رشد کنگره می‌باشد. افرادی بودند که برای کنگره زحمت‌های بسیاری کشیدند ولی اهداف افراد باعث ماندگاری آنها می‌شود و این رشد در کنگره به‌تدریج اتفاق افتاد.



 

برای اولین دوره‌ی مرزبانی در سال 1388 در شعبه‌ی آکادمی (انقلاب) به‌صورت انتصابی توسط نگهبان کل کنگره انتخاب گردیدند. برای انتخابات موضوعی که در کنگره مدنظر قرار می‌گیرد بر مبنای: عدالت، معرفت و عمل سالم می‌باشد و وقتی این موضوع پیش می‌آید دیگر فرد مبنای انتخابش بر روی این سه مؤلفه می‌باشد که مسلماً فردی که انتخاب می‌شود انتخاب اصلحی می‌باشد.

 

 

عمل سالم این را می‌گوید که آیا فردی که قرار است در آن جایگاه خدمت کند آیا انتخاب درستی است یا خیر؟ بر اساس انتخاب فرد با در نظر گرفتن این سه مؤلفه آشوب و هرج‌ومرج به وجود نمی‌آید و همه‌چیز درنهایت آرامش به کار خود ادامه می‌دهد.


 

منبع کنگره 60 :وبلاگ نمایندگی هیدج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .