English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره60 + افتتاحیه نمایندگی آزادی (ویره)

کارگاه آموزشی کنگره60 + افتتاحیه نمایندگی آزادی (ویره)

افتتاحیه نمایندگی آزادی (ویره)

 

 

سخنان استاد:

استاد ابتدا خوش آمد گفتند به حضار کنگره 60 و مسئولین اداری شهرک ویره.این ساختمان در قبل شعبه نفت منطقه ویره بوده است. و من در سه سال پیش پیشنهاد دادم که اینجا جای خوبی است برای تأسیس یک نمایندگی، و پس از آن مسئولین شهرک ویره شروع به بازسازی مکان کردند.

ما در کنگره 60 آموزش میگیریم تا به حال خوش برسیم و از خدمتی که انجام میدهیم لذت ببریم.

آقای خان از شرکت گاز و شرکت نفت، و آقای چهارلنگ مدیر عامل شرکت تعاونی آزادی و اعضای محترم هیئت مدیره تشکر کردند و از طرف کنگره 60 آقای وحید هاشمی را به عنوان مسئول راه اندازی شعبه ویره انتخاب شدند.

مشارکتها:

آقای ترابخانی: بسیار خوشحالم که در خدمت دوستان هستم و راه اندازی شعبه آزادی را تبریک می گویم، امیدوارم که اعضای نمایندگی به گونه ای رفتار کنند که همسایه ها از ما راضی باشند و هم ما از همسایه ها. برای اقای وحید هاشمی و دوستانی که می خواهند در این نمایندگی خدمت کنند ارزوی موفقیت را دارم.

آقای وحید هاشمی: کمال تشکر را دارم از آقایان خان و ترابخانی، از مدیر عامل شرکت تعاونی آزادی تشکر میکنم و خداقوت به تمامی اعضای کنگره 60.

آقای رضا نادری: تبریک فراوان بابت راه اندازی شعبه جدید آزادی و تشکر از آقای خان و آقای ترابخانی، دیده بانان محترم. و تشکر از آقای وحید هاشمی

خانم دژجوی: تبریک به تمامی حضار و تشکر از عزیزان خدمتگزار

تعداد حاضرین: 100 نفر

مبلغ خزانه: 421000 تومان

تعداد تازه واردین: 1 نفر

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش تصویری از روند آماده سازی نمایندگی ویره

 

 

 

لژیون آقای وحید هاشمی در نمایندگی آزادی (ویره)

 

منبع کنگره60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .