English Version
English

نخستین دوره مسابقات کشتی جایزه بزرگ جام مسافر با درخشش تیم کنگره ۶۰ پایان یافت

نخستین دوره مسابقات کشتی جایزه بزرگ جام مسافر با درخشش تیم کنگره ۶۰ پایان یافت

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ کشتی جام مسافر کنگره 60، با حضور 15 تیم برگزار شد و تیم مازندران توانست با کسب 69 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یابد.

بر اساس این گزارش تیم‌های تهران الف با 64 امتیاز مقام نایب قهرمانی و کرمانشاه با کسب 62 امتیاز جایگاه سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

در این مسابقات که تیمی از رهایافتگان از مصرف مواد مخدر (کنگره 60) نیز شرکت کرده بودند، دو تن از اعضای این تیم موفق به کسب مقام‌های پنجم شدند و این در حالی است که سطح برگزاری این جام با حضور تعدادی از اعضای تیم ملی و قهرمانان این رشته ورزشی، در سطح بالایی قرار داشت.

به گزارش تسنیم، جوایز تیم‌ها و نفرات برتر این جام با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان،‌ سیدحسن موسوی چلک مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و توسعه مشارکت‌های مردمی و همچنین حسین دژاکام مدیرعامل جمعیت احیای انسانی کنگره 60 که برگزاری این جام را عهده دار شده بود، اهدا شد.

 

 

این جام با شعار «یا می‌بریم یا می‌آموزیم؛ باختی در کار نیست» با همت جمعیت احیای انسانی کنگره 60 با هدف ترغیب جوانان به ورزش و ارتقاء روحیه رهاشده‌گان از مصرف مواد مخدر برگزار شد و قرار است هر ساله با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور برگزار شود.

در پایان این رقابت‌ها نیز کاپ اخلاق به تیم اصفهان اهدا شد.

 

انتهای پیام/

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .